Gå til innhold

Farmen 2007

Cuba

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sittet og irritert meg over Marianne som griner som om noen har dødd, og hun som klager over at hun ikke får sove i samme etasje som mannen sin på 'bryllupsreise'. :overrasket::ler:

Har de ikke vært der i flere uker? Hva hadde hun forventet seg da? Håper hun blir neste til å dra. :ler:

Også Jarl og Mikkel da. :overrasket: Fy skamme seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marianne bør vel velga ei jente som fyrstekjempe? Eller kan det bli jente mot gut i finalen? Dersom det kan bli jente mot gut i finalen, så bør ho velga gut som fyrstekjempe.

Agnethe er skikkeleg irriterande!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde Mikkel ble kompis med Jarl nå for å unngå å bli valgt til 2 kjempe, men er ikke like sikker lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noe gammel makrell som skulle brukes til agn i hummerteinene, de hadde glemt den av og vips, grønn røre med enormt mye larver *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skuffet over Mikkel i kveld, når han ble med på det "mat-tyveriet"... :tristbla:

Før var han en av favorittene mine der inne... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har Mikkel uttalt før dagens episode dag

– Jeg gjorde ikke det for egen del. Jeg gjorde det for Jarl. Han sleit veldig med maten. Du kan si at det var taktisk.

Agnethe er skikkelig irriterende ja!

Endret av Vilje78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har Mikkel uttalt før dagens episode dag

– Jeg gjorde ikke det for egen del. Jeg gjorde det for Jarl. Han sleit veldig med maten. Du kan si at det var taktisk.

Sååh...

Han "skylder på" at han gjorde det for ham... :overrasket:

Hva om Jarl sier at han gjorde det for Mikkel da...?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silmarill
Jeg ble skuffet over Mikkel i kveld, når han ble med på det "mat-tyveriet"...  :tristbla:

Før var han en av favorittene mine der inne...  :sjenert:

Jeg er så enig, fillllern også, nå var jo Mikkel dum da! Det værste var at han gjordet det sammen med JARL BERNAD!

Åååå, uansett så er min og samboers ynding Mikkel da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig, fillllern også, nå var jo Mikkel dum da! Det værste var at han gjordet det sammen med JARL BERNAD!

Åååå, uansett så er min og samboers ynding Mikkel da ;)

Enig på begge punkt...

Mikkel viste jo virkelig hva han duger til, under slaktinga... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Enig på begge punkt...

Mikkel viste jo virkelig hva han duger til, under slaktinga... ;)

Jaha, tenk deg den erfaringen han faktisk har som reinsame :)

Dessuten, så fair han var i valg av tvekampen mot Dani - noe så dobbeltmandig og realt!

*smelt* og hellllllt :Nikke:

Av gutta kan ingen andre enn Mikkel være den jeg (og samboer) liker best uansett, av jentene.......vet ikke - tror jeg sier Hanne foreløbig!

:)

PS!Farmen er digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BERNHARD

Ellers liker jeg også Mikkel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mikkel rotter seg nok sammen med den som dekker behovene hans mest... dersom en gutt blir valgt til storkjeme så rotter han seg nok sammen med han også (altså dersom det blir ole magnus som blir valgt og ikke jarl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...