loffen Skrevet 5. februar 2007 #221 Del Skrevet 5. februar 2007 Nå har jeg sittet og irritert meg over Marianne som griner som om noen har dødd, og hun som klager over at hun ikke får sove i samme etasje som mannen sin på 'bryllupsreise'. Har de ikke vært der i flere uker? Hva hadde hun forventet seg da? Håper hun blir neste til å dra. Også Jarl og Mikkel da. Fy skamme seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 5. februar 2007 #222 Del Skrevet 5. februar 2007 Marianne bør vel velga ei jente som fyrstekjempe? Eller kan det bli jente mot gut i finalen? Dersom det kan bli jente mot gut i finalen, så bør ho velga gut som fyrstekjempe. Agnethe er skikkeleg irriterande! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. februar 2007 #223 Del Skrevet 5. februar 2007 Trodde Mikkel ble kompis med Jarl nå for å unngå å bli valgt til 2 kjempe, men er ikke like sikker lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chanell Skrevet 5. februar 2007 #224 Del Skrevet 5. februar 2007 Synes han er kjekk han dere Mikkel, er han singel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 5. februar 2007 #225 Del Skrevet 5. februar 2007 Hva var det det ekle som de fant inne i båthuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JallaJalla Skrevet 5. februar 2007 #226 Del Skrevet 5. februar 2007 Det var larver de fant inne i båthuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. februar 2007 #227 Del Skrevet 5. februar 2007 Larver på hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepuz Skrevet 5. februar 2007 #228 Del Skrevet 5. februar 2007 noe gammel makrell som skulle brukes til agn i hummerteinene, de hadde glemt den av og vips, grønn røre med enormt mye larver *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. februar 2007 #229 Del Skrevet 5. februar 2007 Yuck! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 5. februar 2007 #230 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg ble skuffet over Mikkel i kveld, når han ble med på det "mat-tyveriet"... Før var han en av favorittene mine der inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. februar 2007 #231 Del Skrevet 5. februar 2007 Agnethe er skikkeleg irriterande! ← Åjaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellisiv Skrevet 5. februar 2007 #232 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Dette har Mikkel uttalt før dagens episode dag – Jeg gjorde ikke det for egen del. Jeg gjorde det for Jarl. Han sleit veldig med maten. Du kan si at det var taktisk. Agnethe er skikkelig irriterende ja! Endret 5. februar 2007 av Vilje78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 5. februar 2007 #233 Del Skrevet 5. februar 2007 Dette har Mikkel uttalt før dagens episode dag – Jeg gjorde ikke det for egen del. Jeg gjorde det for Jarl. Han sleit veldig med maten. Du kan si at det var taktisk. ← Sååh... Han "skylder på" at han gjorde det for ham... Hva om Jarl sier at han gjorde det for Mikkel da...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 5. februar 2007 #234 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg ble skuffet over Mikkel i kveld, når han ble med på det "mat-tyveriet"... Før var han en av favorittene mine der inne... ← Jeg er så enig, fillllern også, nå var jo Mikkel dum da! Det værste var at han gjordet det sammen med JARL BERNAD! Åååå, uansett så er min og samboers ynding Mikkel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 5. februar 2007 #235 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg er så enig, fillllern også, nå var jo Mikkel dum da! Det værste var at han gjordet det sammen med JARL BERNAD! Åååå, uansett så er min og samboers ynding Mikkel da ← Enig på begge punkt... Mikkel viste jo virkelig hva han duger til, under slaktinga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 6. februar 2007 #236 Del Skrevet 6. februar 2007 Enig på begge punkt... Mikkel viste jo virkelig hva han duger til, under slaktinga... ← Jaha, tenk deg den erfaringen han faktisk har som reinsame Dessuten, så fair han var i valg av tvekampen mot Dani - noe så dobbeltmandig og realt! *smelt* og hellllllt Av gutta kan ingen andre enn Mikkel være den jeg (og samboer) liker best uansett, av jentene.......vet ikke - tror jeg sier Hanne foreløbig! PS!Farmen er digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2007 #237 Del Skrevet 6. februar 2007 Ser nå på dagens episode. Må si at jeg misliker at Mikkel rotter seg i lag med Jarl!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #238 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg er så enig, fillllern også, nå var jo Mikkel dum da! Det værste var at han gjordet det sammen med JARL BERNAD! ← BERNHARD Ellers liker jeg også Mikkel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 6. februar 2007 #239 Del Skrevet 6. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. februar 2007 #240 Del Skrevet 6. februar 2007 mikkel rotter seg nok sammen med den som dekker behovene hans mest... dersom en gutt blir valgt til storkjeme så rotter han seg nok sammen med han også (altså dersom det blir ole magnus som blir valgt og ikke jarl) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå