Gå til innhold

Farmen 2007

Cuba

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke de klarte oppdraget. Jarl manglet jo ti daler og jeg tror ikke de pengene fra losen inngikk som en del av oppdraget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Filler'n og, der røyk konspirasjonsteorien min om at TV2 "sparte" på Dani fordi han kom til å gå videre. Ikke nok med det, slasken har jo dame! Moro for henne å se på Farmen i år tenker jeg. Og man drar da vitterlig ikke til Bali med en annen dame når kjæresten din sier hun ikke liker det. Koselig ferie uten bismak :ironi: (Og jeg som trodde jeg var en stor menneskekjenner, må kanskje slutte å stole på vinklingen til TV2 :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstod den sånn at han ikke hadde dame da farmen ble spilt inn, men denne såkalte "kjærlighetsturen" til Bali (da han hadde dame) tar kaka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstod den sånn at han ikke hadde dame da farmen ble spilt inn, men denne såkalte "kjærlighetsturen" til Bali (da han hadde dame) tar kaka!

Okay, jeg misforstod kanskje det der inne på Farmen da, men enig med deg; man drar IKKE til Bali med en annen dame når kjæresten din ikke liker det. :frustrert:

(Var vel sikkert en sponset tur, men dog...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, jeg misforstod kanskje det der inne på Farmen da, men enig med deg; man drar IKKE til Bali med en annen dame når kjæresten din ikke liker det. :frustrert:

(Var vel sikkert en sponset tur, men dog...)

Dro de til Bali sammen, etter at Framen var ferdig innspilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro de til Bali sammen, etter at Framen var ferdig innspilt?

Ja! Og Dani har en dame hjemme som ikke likte det noe særlig, forståelig nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm. Men klarte han å skaffe seg dame på så kort tid? Eller var det en han hadde på vent hjemme?

Og hva mente Marianne om det?? Var det OK for henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virket som om Marianne var mer enn klar for ham, kan en si.... Hun sa vel at det ikke var hennes problem at han hadde dame, men hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og man drar da vitterlig ikke til Bali med en annen dame når kjæresten din sier hun ikke liker det. Koselig ferie uten bismak :ironi:  (Og jeg som trodde jeg var en stor menneskekjenner, må kanskje slutte å stole på vinklingen til TV2 :ler: )

Håper han er singel nå. Stakkars dame som blir driti ut for hele Norge!

:kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke nok med det, slasken har jo dame! Moro for henne å se på Farmen i år tenker jeg. Og man drar da vitterlig ikke til Bali med en annen dame når kjæresten din sier hun ikke liker det. Koselig ferie uten bismak :ironi:  (Og jeg som trodde jeg var en stor menneskekjenner, må kanskje slutte å stole på vinklingen til TV2 :ler: )

dette reagerte jeg også på.. hørtes ikke akkurat så bra ut :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest **Evergood**

Det er sikkert mange som spør Dani på nettprat i morgen. Spennende å se hva han svarer der.

Tror Dani velger Marianne som storbonde og at Jarl blir første kjempe. Marianne vil nok kanskje hevne seg pga Dani ble første kjempe sist uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke de klarte oppdraget. Jarl manglet jo ti daler og jeg tror ikke de pengene fra losen inngikk som en del av oppdraget.

De fikk oppdraget godkjent, fordi de fikk lønn fra losen også for å ha holdt liv i bålet på vippefyret hele natta.

De fikk tilbake alle dyrene sine og hadde masse penger til overs til å handle for.

Så teit av Dani å dra på tur med Marianne til Bali hvis han har dame hjemme. Hadde ikke vært meg som satt og ventet på han ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
greite de oppdraget forresten? så ikke at jarl fikk en kniv eller ei, men følgte ikke såå godt med heller

De manglet jo egentlig ti daler for å få den fastsatte summen, men så fikk de jo denne betalingen fra losen i tillegg, så jeg vet ikke. Jeg så heller ikke om Jarl fikk en kniv eller ikke.

NOEN som fikk med seg om han fikk kniv eller ikke...??

Jeg oppfattet ikke at det ble sagt noe om kniven...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så fikk de godkjent oppdraget og dyrene er på plass på gården igjen. Den formelle overrekkelsen av kniven fikk vi vel ikke se, men så lenge oppdraget ble godkjent så får han jo kniv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også :overrasket: da jeg hørte at Dani har kjæreste hjemme. Da reiser man ikke til Bali med en annen dame, nei! Dårlig dårlig gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dani virker jo skikkelig ufin når han drar på ferie med Marianne. Han hadde jo dama når han var på Farmen (hadde jo sagt til Marianne der inne at han hadde kjærest!), og burde kanskje derfor ikke ligget i senga til Marianne hver kveld. Men som nevnt over her: å dra på ferie til Bali er jo rett og slett uhørt!!

Ser nå på dagens episode. Må si at jeg misliker at Mikkel rotter seg i lag med Jarl!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...