Gå til innhold

Netmeeting - webcam

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest KameraKåre

Hei

For en tid tilbake fikk jeg et såkalt webcam. De siste dagene har jeg testet ut dette litt - gjennom MSN Netmeeting. Her kan du se og prate med folk - litt avansert form for chatting.

Så i går så møtte jeg en jente på min egen alder. Først så var det bare hyggelig prating, etterhvert kom vi inn på sex.

Etterhvert klarte jeg henne til å ta av seg genseren ...så den ene tingen førte til den andre.....plutselig var vi nakne...og gjorde enda litt "mer"

Så mitt spørsmål til dere jenter og kvinner der ute er:

Turn on eller turn off? (forutsatt at dere liker det dere ser selvfølgelig)

Milla: Jeg har allerede registrert at du synes folk som driver med slikt er dumme i hodet eller perverse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar du dette opp NÅ IGJEN???? For å få fart i diskusjonen igjen eller...Dette skjønte jeg ikke helt.......er vel for blond kanskje.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KameraKåre

På oppfordring fra Milla....(sjekk på ris og ros)

Nei, men jeg fikk bare et par seriøse tilbakemeldinger før hele tråden skle ut og ble en farse.

Så om det er noen andre som har synpsunkter så setter jeg pris på det, dere andre kan jo bare se bort fra dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KameraKåre

Nei, jeg har da svart på det før - jeg får annen sex også.

Hvorfor skal alle begynne å spekulere i motivet for å poste et innlegg istedet for å svare på spørsmålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kim Erik Lokker

Jeg er jo håpløst gammeldags, nostalgisk og sannsynligvis fullstendig utdatert - men likevel vil jeg slå et slag for den gammeldagse metoden med fysisk kontakt.

Jeg tror den har kommet for å bli, nemlig!

:o :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...