Mrs. K Skrevet 16. januar 2007 #21 Skrevet 16. januar 2007 Beklager at jeg bommet på dødsfallet til Farmor, Jeg fikk ikke med meg forrige avsnitt
Gjest *Fiona* Skrevet 16. januar 2007 #22 Skrevet 16. januar 2007 Det går fort unna i svingene av og til farmor og svigersønner og hva enn. Ulrik er typen til Søs, og Henrik er sønnen til Ida og Erik, han brant ned fabrikken. Tror nok farmor døde av aldeles naturlige årsaker, ja. Det er noe med dansker, de klarer å finne så ok folk til rollene i sine serier, enten det eller så er det dansker som bare ER sånn det er ikke utenkelig. Tror jeg må importere noe fra Danmark Noe av sjarmen er vel kanskje at de avsluter serien. Alle verdens serier handler om akkurat det samme; hendelser i folks liv. Seriene som varer i årevis ender før eller siden med å gjenta alt flere ganger - det er stort sett kjærlighet, fødsel, død osv livet handler om... forskjellen er hvordan seriene formidler det, pakker det inn og fyller rollene. Forresten blitt bedre på det her i Norge etter hvert også (Hotell Cæsar unntatt, som er verste søppel fra ende til annen. Pinlig!).
aimee Skrevet 16. januar 2007 #23 Skrevet 16. januar 2007 Det er jo fordi den ikke ble ferdigprodusert før nylig. Ingen som har laget lange opphold med vilje. Det tar tid å lage TV... ← Jeg vet det tar lang tid å lage tv. Men det hadde vært mer spennende om NRK hadde ventet med å sende hele siste sesong sammenhengene, i steden for å vente nesten 1 år (eller hvor lang tid det var) på de to siste episodene.
Gjest Miss Guided Skrevet 16. januar 2007 #24 Skrevet 16. januar 2007 Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.
Gjest gjesta Skrevet 16. januar 2007 #25 Skrevet 16. januar 2007 Jeg håper siste episoden kommer i reprise, for det var så mye "drama" i heimen i går og det tok vekk fokus på serien. Trenger derfor sårt en reprise for å få med meg alt og i full konsentrasjon, fikk dog med meg slutten og det er vel verdt å se en gang til. Sukk! ← Sendes på svensk tv 2 kl. 20.00. i kveld dersom du har tilgang på den kanalen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå