Gå til innhold

Søvn

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Sovner fem. Og burde opp 12 ca. Så 7 timer. Men kan hnde jeg sover mye lengre enn det og.

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sover fra ca 23.00 - 6.00... og et par timer senere på dagen...

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Kl blir fort 00.30 før vi sovner. Står opp 7.30 for tiden, men tidligere hvis jeg har 8-forelesninger. Det blir som regel maks 7 timer. Jeg må egentlig ha 8 timer for å føle meg uthvilt. Hvis jeg hadde klart å legge meg 23.30 og stått opp 7.00, ville jeg vært fornøyd.

Skrevet

Jeg legger meg sånn i 24-03 tiden, hehe.

Og pleier å stå opp sånn 10-11 :)

Skrevet

Prøver å få til 8 timer. Legger meg litt før midnatt og står opp mellom 7-7:30.

Skrevet

Legger meg som regel i 12-tiden og står opp mellom 06.30 og 07.00.

Skrevet

Jeg har stort søvnbehov, og blir ikke uthvilt og våken før jeg har fått 10 timer søvn. Men det skjer jo aldri. Da jeg gikk på skolen klarte jeg aldri å komme meg i seng før i 3-4 tida på natten, og måtte opp kl. 7. Alltid for lite søvn. Hele ungdomstida mi gikk jeg rundt halvtrøtt og sliten.

Hjernen min er ikke innstilt på å sovne klokka 23 eller 24, så jeg får uansett ikke sove før midt på natten - uavhengig av om jeg har sovet lite i ukesvis.

Skrevet

Jeg trenger 8 timer, og som regel blir det mellom 7 og 8 timer søvn. Idealet er å legge seg 22.30 og stå opp 6.30, men flexitiden på jobb forfører meg stadig vekk... Dvs jeg legger meg senere, og står opp senere. ;)

Skrevet

Det optimale for meg er å sove ca ti timer hver natt.. Men det blir det aldri noe av. Jeg har behov for massevis av søvn, og blir helt ødelagt hvis jeg bare sover sju timer et par netter på rad. Er også et utpreget b-menneske, så våkner somregel til når klokka nærmer seg elleve.... ond sirkel..

Skrevet

Hm, for tida legger jeg meg mellom 00:30 og 01:00, og står opp kvart over ni, og jeg er trøtt hele dagen, spesielt hvis jeg setter meg ned- da kan du banne på at jeg begynner å glippe med øynene ... Uansett hva jeg gjør ser det ikke ut til at jeg får nok/lite nok søvn. Samme om jeg får 5 eller 10 timer er jeg like forbanna trøtt om kvelden :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...