Gjest Pjusk Skrevet 13. februar 2003 #1 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg har noe barneutstyr jeg skal selge (pr. internett), men Libero sin annonseringsmulighet fungerer ikke for tiden. Og det virker som Foreldre og Barn har kuttet ut dette. Jeg har også en del andre ting til salgs. Har dere tips til et nettsted hvor jeg kan legge ut dette? (Dette regnes ikke som reklame, håper jeg! - eller blir innlegget mitt slettet?) Deler av innlegget er endret - Misty (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvana Skrevet 13. februar 2003 #2 Del Skrevet 13. februar 2003 finn.no for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zinga Skrevet 13. februar 2003 #3 Del Skrevet 13. februar 2003 Her er det både rubrikkannonser og auksjoner: www.gibud.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 13. februar 2003 #4 Del Skrevet 13. februar 2003 Du kan også bruke vår markedsplass... http://www.kvinneguiden.no/annonser/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. februar 2003 #5 Del Skrevet 13. februar 2003 Foreldre og Barn driver da fortsatt med kjøp/salg annonser, de da... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #6 Del Skrevet 13. februar 2003 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 13. februar 2003 #7 Del Skrevet 13. februar 2003 Hva med inne på www.snartmamma.com eller www.nybaktmamma.com Jeg tror begge disse har markedsplass, i allefall vet jeg at snartmamma har markedsplass.... *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå