Gå til innhold

Epilator

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ehm...for å svare på spørsmålet- er ganske ubehagelig i starten, men du venner deg fort til det. Tar mye lenger tid før hårene vokser opp igjen, og da er de i tillegg mykere.

Har brukt epilator siden november, og er veldig fornøyd. Sparer også mye tid i dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så vondt. men, det blir ikke helt glatt, og det klør når hårene vokser ut, dvs hele tiden. så jeg har gått tilbake til høvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør ikke så vondt som man skal ha det til.

Jeg har heller aldri opplevd at det klør når det vokser ut igjen?? Kjenner ikkeno jeg, plutselig er det noen dun der, som jeg så fjerner igjen.

Nei, jeg er 100% overbegeistret for epilatoren min!

Jeg kjøpte en som kostet ca 700,- det var den med Ice. altså en beholder du putter i frysa før bruk, den skal liksom bedøve før du napper ut hårene, men jeg bruker den nesten aldri. Synes rett og slett ikke det er nødvendig.

Ville kjøpt den uten Icen, dersom jeg hadde visst at det ikke smertet så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smerte på en skala fra 1 til 10: 15!!! :lol: Jeg har bare prøvd en gang, men jeg synes det var så vondt at jeg har ikke klart å gjøre det igjen....

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det klør når hårene vokser ut igjen- merker dem knapt! Syntes i starten det var vondt-vondt-vondt, sånn ca 9 på aue-skala. men nå blir det mindre og mindre vondt.

Har også den Satin Ice, og bruker "nedkjøleren". Synes den epilatoren er helt genial!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man bruke denne epilatoren nedentil? Noen som har prøvd? Blir det nupper da? Jeg tenker da på både bikinilinjen og videre nedover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, Medinilla Magnifica - visste ikke at jeg hadde rappa det gamle nicket ditt. Er ikke så kjent her, skjønner du :oops: Er du forresten søstra til hun andre som pleier å være her, som nesten er helt lik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...