Gjest Pjuska Skrevet 12. februar 2003 #1 Del Skrevet 12. februar 2003 Hvor mye må jeg betale for en bra epilator? Gjør det ikke fryketlig vondt? Sånn på en skala fra 1 til 10? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 12. februar 2003 #2 Del Skrevet 12. februar 2003 Værsågod bare ta det gamle nicket mitt du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2003 #3 Del Skrevet 12. februar 2003 Sier DU!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 12. februar 2003 #4 Del Skrevet 12. februar 2003 Sier DU!!! :o Hva mener du med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 13. februar 2003 #5 Del Skrevet 13. februar 2003 Ehm...for å svare på spørsmålet- er ganske ubehagelig i starten, men du venner deg fort til det. Tar mye lenger tid før hårene vokser opp igjen, og da er de i tillegg mykere. Har brukt epilator siden november, og er veldig fornøyd. Sparer også mye tid i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 13. februar 2003 #6 Del Skrevet 13. februar 2003 ikke så vondt. men, det blir ikke helt glatt, og det klør når hårene vokser ut, dvs hele tiden. så jeg har gått tilbake til høvel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. februar 2003 #7 Del Skrevet 13. februar 2003 Gjør ikke så vondt som man skal ha det til. Jeg har heller aldri opplevd at det klør når det vokser ut igjen?? Kjenner ikkeno jeg, plutselig er det noen dun der, som jeg så fjerner igjen. Nei, jeg er 100% overbegeistret for epilatoren min! Jeg kjøpte en som kostet ca 700,- det var den med Ice. altså en beholder du putter i frysa før bruk, den skal liksom bedøve før du napper ut hårene, men jeg bruker den nesten aldri. Synes rett og slett ikke det er nødvendig. Ville kjøpt den uten Icen, dersom jeg hadde visst at det ikke smertet så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 13. februar 2003 #8 Del Skrevet 13. februar 2003 Smerte på en skala fra 1 til 10: 15!!! Jeg har bare prøvd en gang, men jeg synes det var så vondt at jeg har ikke klart å gjøre det igjen.... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 13. februar 2003 #9 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg synes ikke det klør når hårene vokser ut igjen- merker dem knapt! Syntes i starten det var vondt-vondt-vondt, sånn ca 9 på aue-skala. men nå blir det mindre og mindre vondt. Har også den Satin Ice, og bruker "nedkjøleren". Synes den epilatoren er helt genial! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kAN Skrevet 13. februar 2003 #10 Del Skrevet 13. februar 2003 Kan man bruke denne epilatoren nedentil? Noen som har prøvd? Blir det nupper da? Jeg tenker da på både bikinilinjen og videre nedover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjuska Skrevet 14. februar 2003 #11 Del Skrevet 14. februar 2003 Sorry, Medinilla Magnifica - visste ikke at jeg hadde rappa det gamle nicket ditt. Er ikke så kjent her, skjønner du :oops: Er du forresten søstra til hun andre som pleier å være her, som nesten er helt lik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 14. februar 2003 #12 Del Skrevet 14. februar 2003 Epilator gjør vondt de første gangene, men det blir bedre etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå