Vannmelon Skrevet 10. januar 2007 #41 Del Skrevet 10. januar 2007 Følger med på Grey's anatomy Akutten Hender også jeg ser på Gilmore girls Everybody loves Raymond Kongen av Queens Simpsons Og andre mer eller mindre dårlige ettermiddagsserier hvis jeg trenger å kaste bort litt tid eller ha noe å gjøre uten å måtte tenke stort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Tara* Skrevet 13. januar 2007 #42 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Følger med på tre serier: Kodenavn Hunter Politiagentene Krøniken Endret 13. januar 2007 av *Tara* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 13. januar 2007 #43 Del Skrevet 13. januar 2007 Lost Home and Away Kongen av queens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 15. januar 2007 #44 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg er litt sånn serie-fan må jeg innrømme, serier jeg har sett alt av er: 24 Prison break Lost Frustrerte fruer og så er jeg begynt å se på: Vanished Shark Men ser ikke på TV i helgene.. iallefall veldig lite.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 15. januar 2007 #45 Del Skrevet 15. januar 2007 Ser litt for mye... - Wallander - Grey's Anatomy - Gilmore Girls Så har jeg begynt å følge med på: - Farmen - Feriekolonien ...det er så herlig å se på TV om kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 15. januar 2007 #46 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) - One Tree Hill - Gilmore Girls - OC - Lost (for nå kommer det tilbake ) - That 70s Show (når jeg har muligheten til det) Endret 15. januar 2007 av Mystisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellisiv Skrevet 15. januar 2007 #47 Del Skrevet 15. januar 2007 Lost Ugly Betty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gerotten Skrevet 15. januar 2007 #48 Del Skrevet 15. januar 2007 hotel cæsar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 15. januar 2007 #49 Del Skrevet 15. januar 2007 Av serier som går nå, følger jeg med på: *Grey's anatomy Serier jeg ser på når de går: *Six feet under *Frustrerte fruer *24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 16. januar 2007 #50 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Følger med på Farmen og kommer nok til å se på Feriekolonien når anledningen byr seg. Kodenavn Hunter Det begynner en ny dansk krim på mandager har jeg fått med meg, og jeg kommer til å sjekke ut den, tenker jeg. Husker ikke navnet... Into the west (TV Norge fredager) Endret 16. januar 2007 av Ottine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alyx Skrevet 16. januar 2007 #51 Del Skrevet 16. januar 2007 E.R Medium Grey's anatomy The L Word Dexter Ugly Betty Weeds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 16. januar 2007 #52 Del Skrevet 16. januar 2007 Weeds ← Weeds, ja! Den fulgte jeg også med på da den gikk på TV3. Noen som vet om den går på noen andre kanaler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 17. januar 2007 #53 Del Skrevet 17. januar 2007 Ser på Hell's Kitchen. Ellers prøver jeg å få med meg Top Model, men det glemmer jeg alltid at går på mandager.. Serier jeg liker og ser på hvis jge kommer over er: Kongen av Queens Hjemme hos Fran Hanna Montana Blush Seinfeldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. mars 2007 #54 Del Skrevet 9. mars 2007 Må legge til House M.D. Har blitt helt hekta.(..) Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 9. mars 2007 #55 Del Skrevet 9. mars 2007 Av og til: 7 th Heaven Friends Så og si hver episode: Home and Away Hotel Cæsar Farmen Feriekolonien Skaperen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 9. mars 2007 #56 Del Skrevet 9. mars 2007 ser en del tv om kveldene, men det er bare LOST jeg MÅ se! ellers ser jeg ofte cæsar, farmen, ugly betty, og når jeg har fri fra jobb, ser jeg one tree hill i reprise, og melrose place på tv2 zebra. Grey`s skal jeg se igjen når det kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 10. mars 2007 #57 Del Skrevet 10. mars 2007 Farmen Dansefeber (kjenner en som er med der) Dokument 2 (kanskje ikke en serie, men veldig interessante programmer) Feriekolonien CSI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 11. mars 2007 #58 Del Skrevet 11. mars 2007 Må få med meg: Frustrerte fruer Farmen Liker: Dansefeber The 70's Show Hotel Cæsar Home And Away Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingrid78 Skrevet 11. mars 2007 #59 Del Skrevet 11. mars 2007 Det er ikke rent få jeg følger med på. Home & Away Frustrerte fruer Carnivale Supernatural Heroes Queer as folk Grey's Anatomy Gilmore Girls Smallville One tree hill Will & Grace Og X antall andre jeg ikke kommer på i farten, fordi de ikke går på tv akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 12. mars 2007 #60 Del Skrevet 12. mars 2007 Før var jeg hektet på en rekke TV-serier, men nå prøver jeg å se litt mindre på TV. De eneste seriene jeg for tiden følger med på, er Uggly Betty, Shark og Farmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå