Gjest Vilja :-) Skrevet 7. januar 2007 #21 Del Skrevet 7. januar 2007 Hotell Cæsar - klarer ikke slutte se på. Kodenavn: Hunter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 7. januar 2007 #22 Del Skrevet 7. januar 2007 Før så jeg masse serier: Som Glamour,gode og onde dager, Melrose Place o.l. De siste årene har jeg kun en serie igjen som jeg MÅ se: Hotell Cæcar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 7. januar 2007 #23 Del Skrevet 7. januar 2007 Prison Break (fikk ikke sett sesong 1, så er veldig glad den går i reprise nå!) Grey's Anatomy CSI (Las Vegas, når det går) Frustrerte Fruer Lost Carnivale Gilmore Girls Vanished tror jeg at jeg kommer til å følge med på... og kanskje Shark, og Ugly Betty Veronica Mars har jeg sett sporadisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 7. januar 2007 #24 Del Skrevet 7. januar 2007 Akkurat nå følger jeg kun med på Seks fot under Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 7. januar 2007 #25 Del Skrevet 7. januar 2007 The O.C. 24 (når det går) LOST Gilmore Girls Charterfeber Grey's Anatomy Ugly Betty Prøver å få med meg C.S.I. også.. men det kræsjer altfor ofte med andre ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timia Skrevet 7. januar 2007 #26 Del Skrevet 7. januar 2007 På TV følger jeg bare med på Grey's anatomi. Ellers ser jeg: Lost Prison break Jericho Hero Ugly Betty My name is Earl Kongen av Queens Frustrete fruer Star gate SG1 Star gate atlantis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 7. januar 2007 #27 Del Skrevet 7. januar 2007 Ghost whisper Greys Anatomy Lost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toppi Skrevet 8. januar 2007 #28 Del Skrevet 8. januar 2007 7th Heaven House Kodenavn Hunter Politiagentene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 8. januar 2007 #29 Del Skrevet 8. januar 2007 The O.C, Gilmore girls, Ugly Betty og Eastenders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya Skrevet 9. januar 2007 #30 Del Skrevet 9. januar 2007 Grey`s Anatomy, Ugly Betty, Lost og Frustrerte fruer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 9. januar 2007 #31 Del Skrevet 9. januar 2007 Ugly Betty hadde jeg tenkt å følge med på (sett første episode) Kodenavn Hunter (sett episode 1) Reprise i dag av den episoden på NRK2 i kveld kl.23.15 "Den skjønne linje" miniserie i 3 deler - nr 1 går nå på NRK2 (Dan Stevens er så veldig kjekk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 9. januar 2007 #32 Del Skrevet 9. januar 2007 Følger med på altfor mye: -Grey`s Anatomy -Hotel Cæsar -Ugly Betty -Akutten -Ghost Whisperer -Invation -Frustrerte fruer -Lost -Kongen av Queens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 9. januar 2007 #33 Del Skrevet 9. januar 2007 Ser på nett el. TV: Frustrerte fruer Rescue me (venter så FÆLT på sesong 4!) Hotel Babylon (mmm... Max Beesley....også sesong 2 hvert øyeblikk!) Krøniken Mythbusters Kitchen Nightmares Hell's kitchen According to Jim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2007 #34 Del Skrevet 9. januar 2007 Ser Grey's Anatomy, Akutten (etter flere års pause) og Krøniken, snubler av og til også innom Gilmore Girls. Kommer nok til å se LOST og Frustrerte fruer når disse starter opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 10. januar 2007 #35 Del Skrevet 10. januar 2007 Følger med på: - Greys - Ugly Betty (får se om det er noe videre...) - Kodenavn Hunter Og kommer til å følge med på - Frustrerte fruer når det starter igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionen 68 Skrevet 10. januar 2007 #36 Del Skrevet 10. januar 2007 Ser på: Lost frustrerte fruer krøniken Når begynner krøniken igjen?+ noen som vet det?? gleder meg allerede til alle 3 begynner igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 10. januar 2007 #37 Del Skrevet 10. januar 2007 Hotel Cæsar Greys Anatomy Ghost Whisper Ugly Betty Krøniken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2007 #38 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Ser ingen på tv, gidder ikke sitte bundet til tv-en til bestemte tidspunkt, men vi har kjøpt endel serier, først og fremst The Simpsons og Six Feet Under. Skal også kjøpe Carnivale. Endret 10. januar 2007 av bendelorm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 10. januar 2007 #39 Del Skrevet 10. januar 2007 Nå for tiden følger jeg med på Greys Anatomy, og kommer garantert til å se på Frustrerte Fruer når det kommer igjen. ...plutselig gikk det opp for meg hvor lite jeg ser på TV... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. januar 2007 #40 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Jeg ser svært lite på tv, ser mest på dvd; - To the Manor Born - Teachers - That '70s Show - Little House on the Prairie - Prime Suspect - Inspector Lynley - Wire in the Blood - The Good Life - Three Up, Two Down - CSI: Las Vegas - Cribb - Foyle's War - The Pretender - Cold Feet - Lois & Clark - The New Adventures of Superman - Gilmore Girls - 2000 Acres of Sky - Ugly Betty (eneste jeg ikke har på dvd) Mvh Yvonne Endret 10. januar 2007 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå