Gjest Gjest 1 Skrevet 7. januar 2007 #21 Skrevet 7. januar 2007 Hverken programleder eller deltagere virker "tilbakestående", IMO. Du mente kanskje "teite" eller "folkelige".. ? Det skal mye til for å kalle folk tilbakestående, det har lite med om man liker konseptet eller ei.. JA, jeg er enig i at det var "enkle" greier, første som slo meg var at dette kunne vært brukt av en toastmaster i ett bryllup, som en slags selskapslek.. Men moro var det lell, gir meg ikke på den ! ← Jeg mente tilbakestående...og det hadde ødelagt ethvert bryllup!
Annie Skrevet 7. januar 2007 #22 Skrevet 7. januar 2007 Hvorfor hadde det gjort det?? :klø: Dette var MEGET uskyldig humor!!
Gjest Maxagaze Skrevet 7. januar 2007 #23 Skrevet 7. januar 2007 Jeg mente tilbakestående...og det hadde ødelagt ethvert bryllup! ← Tror det er på tide å si at vi får være enige om å være uenige.. Det er jo helt greit.
Gjest Gjest 1 Skrevet 7. januar 2007 #24 Skrevet 7. januar 2007 Tror det er på tide å si at vi får være enige om å være uenige.. Det er jo helt greit. ← Flott
Gjest Maxagaze Skrevet 7. januar 2007 #25 Skrevet 7. januar 2007 Har nettopp sitti og sett på denne filmen på tv nå.. herregud.. dette trimmer magamusklene, ja.. Innlegget er endret ihht kopirettsregler. - Nigo (mod) ← Hehe ! Skulle inn her og rette opp selv.. må jo følge reglan.. men det trenger jeg ikke nå.. Folk passer på !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå