Gå til innhold

Hoho Hihi Hehe


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Maxagaze

Ler så jeg griner akkurat nå !

:legrine:

hiå hiå hiå !

Noen som vet om det går an å laste ned dette klippet ? Skulle gjerne brent det på en DVD..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg tror kanskje youtube krever at man er medlem for å laste ned? :klø: Det er vel også mye mulig de har sperra for nedlastinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxagaze

Har nettopp sitti og sett på denne filmen på tv nå.. herregud.. dette trimmer magamusklene, ja.. :legrine:

Innlegget er endret ihht kopirettsregler.

- Nigo (mod)

Endret av Nigo-san
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om det var morsomt, er det jo litt synd på han. Er ikke hans feil at han ler sånn og var ikke så fint av han som ledet det å sette en mikrofon der slik at alle skulle få høre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maxagaze
Selv om det var morsomt, er det jo litt synd på han. Er ikke hans feil at han ler sånn og var ikke så fint av han som ledet det å sette en mikrofon der slik at alle skulle få høre det.

Hadde ikke programlederen satt fram den mikrofonen hadde ikke det der vært noe morsomt klipp heller. Og det ser ikke ut til at "bessfar" syns det er så gæli å være med på det der, det skal jo være ett humorprogram uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det var morsomt, er det jo litt synd på han. Er ikke hans feil at han ler sånn og var ikke så fint av han som ledet det å sette en mikrofon der slik at alle skulle få høre det.

Sterkt uenig! Det ser tvertimot ut som om han storkoser seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest 1
:legrine:  :ler:  :legrine:

Hvorfor var det tragisk og beklagelig?

Jeg syns det er tragisk at det fins så tilbakestående mennesker, som får sendetid på TV - og det er beklagelig at folk faktisk vil sitte som publikum på et så teit show, tenker jeg.

Samtidig leser jeg jo selv Se og Hør og Hello, og det kan selvfølgelig brukes mot meg som like tragisk og beklagelig. Så ikke for det, det er nok av pro's og con's.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxagaze
Jeg syns det er tragisk at det fins så tilbakestående mennesker, som får sendetid på TV - og det er beklagelig at folk faktisk vil sitte som publikum på et så teit show, tenker jeg.

[..]

Hverken programleder eller deltagere virker "tilbakestående", IMO. Du mente kanskje "teite" eller "folkelige".. ? Det skal mye til for å kalle folk tilbakestående, det har lite med om man liker konseptet eller ei..

JA, jeg er enig i at det var "enkle" greier, første som slo meg var at dette kunne vært brukt av en toastmaster i ett bryllup, som en slags selskapslek..

Men moro var det lell, gir meg ikke på den ! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...