Gå til innhold

Jeg er tilbake!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hhmmm.. Hørte jeg et personangrep her Milla??!!! Du vet vel veldig godt nå at man ikke skal gjøre det vel!!? Hårsår da?

At Du kaller meg Idiot såret meg veldig!!!!!!!!!! NOT.hahhahahah *ler*

_________________

Don`t worry, be happy!! vinke.gif

1212[ Dette Innlegg er endret av: anka den 2002-04-07 21:27 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Alt i orden, jeg er ikke sur. Men det å trekke frem "en" mote i NYC er temmelig håpløst for der går folk i akkurat hva de vil. For å se moter bør man heller se i butikkvinduene icon_wink.gif men New York kvinner er hvertfall glade i skjørt, i alle mulige fasonger, små vesker med flaggmønster er fortsatt hot etter 11 sept, små hagekjoler med blomster ol. masse annet. Jeg kjøpte to sånne kjoler til meg selv også, gleder meg til det blir mildt nok ute til at jeg kan bruke dem.

Synes at det er synd at folk er så misunnelige at man ikke engang kan fortelle om en utenlandstur uten at folk skal slenge dritt.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så absolutt ikke ute etter å slenge dritt,men jeg lurer litt på hvorfor du er så vannvittig opptatt av å ha alskens vesker,sko,kun klær fra D&G,Cherutti,Armani,Gucci,Versace osv.

Er det kun dette livet ditt handler om???

I tilfelle så synes jeg litt synd på deg.

Men uansett.......fint at du er tilbake og har hatt det flott i ferien icon_smile.gif

_________________

Thea icon_rolleyes.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Thea den 2002-04-07 20:54 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg skammer meg ikke over å være opptatt av klær og moter. Det er like mye en hobby som en livsstil. Jeg elsker og gå rundt butikker og jakte på godbiter.

Hvorfor blir man sett på som selvopptatt bare fordi man styrer unna Lindex og H&M. Er det noe galt i å ville se godt ut?

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det med at du var selvopptatt kom faktisk fra deg,ikke meg.

Dessuten er du tydeligvis ikke sååååå selvopptatt.For du legger jo merke til at mennesker som kler seg i klær fra H&M ikke ser så bra ut.Ikke sant icon_smile.gif

Min erfaring er faktisk at de som gjør absolutt alt de kan for å se godt ut.........ender opp som det motsatte icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men fra spøk til revolver; når skal vi få se denne kjolen din da Milla?

Jeg vil se den nå jeg!

Har du lagt den ut på hjemmesida di? Har du andre klær der?

Er opptatt av det samme som deg skjønner du, derfor jeg spør.icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Bildet av kjolen kommer til å ligge på hjemmesiden min, men den er ikke klar ennå.

Milla 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gleder jeg men enda mer til å dra innom New York til sommeren! Blir vanvittig å dra ned der WTC var, jeg var også i toppen der i år 2000. Vi skal dessverre bare være noen få dager på vei til Chicago. Hva MÅ jeg ellers få gjort?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...