Gå til innhold

Jeg er tilbake!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Leste her at noen lurte på hvor jeg hadde blitt av, vel, jeg kom tilbake på søndag fra 2 deilige uker i New York sammen med forloveden min. Og som jeg har shoppet icon_wink.gif

God Påske!

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God Påske til deg også, Milla! Håper du hadde en fin tur til NYC!

Var dere bare i byen, eller i staten også? Kan anbefale NY på sommeren, og da særlig Finger Lakes-området (nord i staten) -et eldorado for de som liker vannsport i ferskvann icon_smile.gif

_________________

hjerte.gif *Astra* hjerte.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Astra den 2002-03-26 14:03 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Tyst med deg "anonym".

Vi var ikke så mye utenfor NYC nei, vi var 3 dager på Long Island og ellers var vi i byen og shoppet, koste oss, gikk på kino, teater og besøkte endel venner som vi har i byen. Og gjorde endel typiske ting som å gå på blades i Central Park og spise pannekake-frokost på Daddys Diner icon_wink.gif

Og vi måtte selvfølgelig ned til "Ground Zero". Jeg var i WTC i 2000 og det var helt uvirkelig og se Twin Towers fullstendig forsvunnet. Hele stemingen i byen er forandret, det er ikke noen klisje i det hele tatt.

Vi skal tilbake til NYC i sommerferien. Men fy for noen flotte uker vi hadde der nå. Jeg elsker den byen!!

Milla

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen !! icon_smile.gif TIPPEr det var en flott tur! Vert i Disneyland da? icon_biggrin.gif

Hvordan er moten i NYC? Da mange av klerne kommer først i Amerika, og så i Norge. Så vi er litt oppdatert om va som kommer til sommer'n icon_wink.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Å anslå moten ved å være i NY er helt håpløst for der går alle med akkurat hva de vil. Men jeg så masse fargerke pashmina sjal og artige vesker (kjøpte med noen av de til meg selv).

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet av moderator

_________________

Don`t worry, be happy!! vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-04-07 16:19 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Velkommen tilbake! Uffameg, gjett om jeg ble misunnelig nå... Jeg får vel bare sitte her hjemme og være syk..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Anka, hva i all verden mener du med at "pappa sponset". Ja, jeg kommer fra en velstående familie men jeg jobber og klarer meg selv meget godt.

Endret av moderator

Milla

_________________

Den eneste ekte Milla1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-04-07 16:17 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei, Milla!

Jeg var i NY på denne tiden i fjor. Enig med deg; elsker byen (og ikke minst butikkene der, ja....)

Men jeg lurte fælt på om du kunne legge ut bilde av den kjolen du snakket om i en annen link tidligere (til et bryllup).

Den hørtes så kjempefin ut!

Hilsen Stine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det bildet kommer til å bli lagt ut på hjemmesiden min i løpet av en liten stund. Jeg skal legge ut linken her.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vï må vel vente til BigBrother er over - dersom du er den samme Milla som figurerer på forumet der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Welcome back!!! Synes det hadde vært litt stille fra deg ja.... icon_smile.gif

Skjønner at du har hatt en fabelaktig tur! Og nei - jeg er ikke misunnelig..... *glis*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Fargesterke pashmina sjal?!?!? Tror ikke du har vært i NY, jeg..... Disse var på kjempesalg i NY for flere ÅR siden.....

Blondie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Ja jeg vet at de var på moten for ca. 3 år tilbake men det virker som om de er tilbake igjen nå for jeg må mange av dem. Men det var kommet endel nye fine utgaver, blant annet i demin-look og noen som hadde nydelige inka og blomster mønstre. D&G og Cherutti hadde mye blomster i vårens visninger så kanskje de har blitt inspirert av disse.

Det er desuten ikke så rart at slike sjal fortsatt er "in" i NYC, den byen har iskald vind til langt utpå våren så disse sjalene har også en praktisk betydning.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ok, kan hende mønstrete er på markedet der borte nå, men tviler på at dette er en "must-have" for innbitte NewYorkere.

Enig i at denim ihvertfall gikk igjen hos D&G, men blomster? Ikke i veldig stor grad...

Men behagelige er ihvertfall disse sjalene. Desto større jo bedre icon_smile.gif

Blondie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

oooops...glemte en ting icon_smile.gif

Ville bare beklage at jeg "mistenkte" deg for ikke å ha vært i NYC.... Vil ikke bidra til dårlig stemning her på KG!

Du får ta det som et kompliment... synes du har god greie på trender osv. så jeg ble bare litt overrasket over at pashmina var det du trakk frem fra shoppingen din!

Blondie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...