Gå til innhold

Snøkules


Snøkule

Anbefalte innlegg

Jeg bakte forresten Brownies i dag, som sambo skulle ha med seg på X-box kveld med kamerater... Og jeg smakte ikke på en eneste bit!!! Det tror jeg må være første gangen jeg baker kake og ikke smaker på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Marie81
Jeg bakte forresten Brownies i dag, som sambo skulle ha med seg på X-box kveld med kamerater... Og jeg smakte ikke på en eneste bit!!! Det tror jeg må være første gangen jeg baker kake og ikke smaker på den!

:klappe::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har glemt deg, dagbok... Du er visst ikke den eneste boken i livet mitt vet du ;)... Jeg føler ikke at jeg gjør noe annet enn å lese om dagen, og samboeren min har sikkert glemt hvordan jeg ser ut når jeg ikke har nesa i en bok... Vel vel... sånn er det nå bare!

MEN, jeg har fått trent litt innimellom da. Sånn ca annenhver dag, noen ganger to dager etter hverandre! Spinning eller pilates. Pilates begynner egentlig å bli kjedelig, og Mari Winsor går meg skikkelig på nervene. "Good jooooob", "squeeeeeeze that tush", "close your ribs" osv osv osv... Vurderer å kjøpe en annen dvd...kanskje sånn Kari J. video med litt vekter og kondisjon.

Sambo har lastet ned spinningvideoer til meg, men har ikke prøvd enda. Satser på å sykle i en halvtimes tid om gangen med 75% av makspuls for å få litt bedre kondis først! Merker at jeg har født to barn siden sist jeg trente. Tar lengre tid å komme over kneika nå enn jeg husker at det gjorde!

Da må jeg tilbake til bøkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...