Efelia Skrevet 12. februar 2003 #1 Del Skrevet 12. februar 2003 Noen som har noen lure ideer til hva jeg kan jobbe med når jeg blir stor? Er kjapp til å rydde. Flink til å åpne postkassa. Rekker bestandig (nesten) t-banen når jeg skal noen steder, er ganske blek i huden men sminker meg gjerne. Er ikke redd for å ta i ett eller annet, og er ikke redd for å spørre om hjelp til å åpne trege syltetøylokk. Tar ofte initiativ til sex . Er det noe jeg ikke er sikker på gjør jeg det heller i skjul, og legger skylda på noen andre. Jobber veldig bra under stress, særlig hvis det inkluderer en god sofa og tv. Hmmm, det var vel alt? Kommer jeg på noe mere skriver jeg det siden. (Megadesperat, evig student...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 13. februar 2003 #2 Del Skrevet 13. februar 2003 Du snakker om syltetøylokk........ hvordan er det med lokk til sylteagurk-glass? Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvana Skrevet 13. februar 2003 #3 Del Skrevet 13. februar 2003 Du har nok en stor fremtid som sofatester foran deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Emilia~ Skrevet 13. februar 2003 #4 Del Skrevet 13. februar 2003 Noen forslag: Er kjapp til å rydde. ADVOKAT FOR RÖKKE? Flink til å åpne postkassa. POSTMANN? Rekker bestandig (nesten) t-banen når jeg skal noen steder, REISELEDER HOS STARTOUR? er ganske blek i huden men sminker meg gjerne. MAKE UP ARTIST FOR MICHAEL JACKSON? Er ikke redd for å ta i ett eller annet, SÖPPELKJÖRER? og er ikke redd for å spørre om hjelp til å åpne trege syltetøylokk. ADMINISTRERENDE DIREKTÖR? Tar ofte initiativ til sex . POLITIKER I FRP? Er det noe jeg ikke er sikker på gjør jeg det heller i skjul, og legger skylda på noen andre. STATSRÅD? Jobber veldig bra under stress, særlig hvis det inkluderer en god sofa og tv. VEGVESENET MÅ DA VÄRE ARBEIDSPLASSEN FOR DEG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 13. februar 2003 #5 Del Skrevet 13. februar 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå