Gå til innhold

Bridget Jones's Diary


Bridget J

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, så søtt! :-D

Mamma er så influensasjuk, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Vi bakte boller i allfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater gutter.

Ja, de er i grunnen roten til alt vondt. Men så er de roten til mye godt også ;) Noen spesiell grunn til at du hater dem for øyeblikket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo altså, dere skjønner det, at jeg er så inni granskævven interessert i en kar. Han er nesten alt det jeg vil ha, og jeg følte at vi var på god vei til å bli kjent med hverandre.

Problemet er det at jeg er ganske sjenert når det kommer til gutter/menn jeg liker, og klarer ikke helt å være meg selv. Jeg blir litt for tilbaketrukken og er nå redd for at han tror jeg er en kjedelig og umorsom person, selv om han før har sett andre sider av meg (da jeg ikke likte han). Når vi snakker over chat derimot, er jeg alltid sprudlende og får han til å le og han virker interessert. Egentlig er det "MEG" jeg bør hate, ikke menn. Men pokker da, HVORFOR gir menn så miksa signaler?! Og de kaller OSS kompliserte?

Det er bare deeet at han virka så interesseeert, og nååå, nei :( Og jeg liker han så godt :sur: Dumme fyr, dumme meg, dum dum dum!

Sånn, det her var en barnslig post, men shit au.

Argh, jeg bør trene. Jeg stikker og tar et par armhevninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han spiller hard-to-get-leken? ;) OK, jeg vet at det er vanskelig i praksis selvom det er lett i teorien, men kan du ikke bare invitere han med ut da? Hva har du å tape? Enten så sier han ja ( :hoppe: ) eller så sier han nei, og da vet du i alle fall hvor du står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg HATER den leken, hvilken idiot begynte med den?! :sur:

Men jo, du har vel rett, jeg kunne spurt han, hadde jeg ikke vært så sjenert akkurat på det området. Poenget er at jeg vil kjenne han litt bedre først, for ellers får du ofte disse pinlige pausene som jeg ikke er så altfor stor fan av.

Anyway, i dag har jeg vært å kjøpt postafen i byen og spist mat med ei venninne. Det var kos, sånn bortsett fra migrenen.

Så nå sitter jeg her og redigerer bilder i Photoshop, og lager gensere med eget trykk på. Godt å ha litt å sysle med.

Så drar jeg til Nøtterøy senere, blir borte et par-3 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, Glow :)

Jeg hadde det fiint, og nå er jeg hjemme igjen og tenker på han. Og han sier ikke hei på msn, det dusten! Kan vi få inn en liten selvmordssmily takk!

Dårlig dag i dag, så jeg tar alt småtteri dårlig. GAAAAAH :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han er sky, ikke-interessert, digg, bortskjemt og JÆVLIG! :frustrert:

:smoke: her! selvmordsmily! :-D

Jeg er tilbake når jeg er i bedre humør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at jeg vil kjenne han litt bedre først, for ellers får du ofte disse pinlige pausene som jeg ikke er så altfor stor fan av.

Har et triks mot det også ;) Faktisk har jeg brukt det på date selv. Han var vanskelig å få halt noe ut av, og siden jeg følte at kjemien ikke helt var der, så pratet jeg non-stop i to timer (før jeg unnskylte meg med at jeg måtte hjem og vaske klær). Og han syntes det hadde vært en koselig date og ville gjerne gå ut sammen igjen! :overrasket: (Han var i teorien alt jeg ville ha, men det var ingen magi...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

joda glå¨w, vi er 17 og 18 tror jeg han er og unnskyld jeg skriver så stygt, men jeg er snydenns og gidder iokke bruk,e backspace.

NÅ er det lenge sia jg har vær ther, så tenkte jeg det var på tide å skrive litt i gjen, har mye å gjøre for tia, masse prøver g lekser og ja. i dag ble jeg fingerpiult i søvne, så føler meg skitten og ekkel og sånn, men sånn går det når man sovner i en gahyg av kåte gutter. jeg takker meg selc for det.

dessutne virka jeg så kåt når jeg var våken, hvordN får man vekk den ekle følelsen? føler meg brutk her! skal ALDRI feste med de gutta igjen det er sikert og visst!

'

elerls høar jeg det bra, men han gutten min er fremdeles forvirrendes og dum og søt og nam og dust om hverandre. jeg hater gutter, de er, som du sier abelille, toten til alt vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...