Gå til innhold

Bridget Jones's Diary


Bridget J

Anbefalte innlegg

Jeg må jo starte en dagbok ellers ville jeg ikke være verdig nicket mitt.

Egentlig skulle jeg ha begynt iveren 1. januar, men jeg valgte heller å begynne nyåret med en mild bakrus og få gjøremål.

2. januar fikk jeg heller aldri begynt.

Men i dag valgte jeg å starte..

..i det små.

Gjort:

- Studert

- Arbeidet

- Slettet alle mail og meldinger fra 2006

- Ryddet

Gjør:

- Sitter på KG

- Hører på musikk

Planer for morgendagen:

- Mer studie

- Mer arbeid

- Cafè med venner (hvis det ikke regner)

- Trene

- Finne ut hvor de selger billigst speilrefleks-kameraer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ettersom jeg liker den orginale BJ, så må jeg nesten følge med her også! Skjønt om den orginale BJ hadde vært så effektiv som deg er jeg mer usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du har absolutt rett. Effektiviteten min er altfor høy, og vekten er for lav, men ellers passer de fleste egenskapene. (klossete, smånaiv, positiv,++ at jeg har et par giganttruser)

Hyggelig at du skrev forresten :)

Gjort: Lite til nå, det eneste jeg har gjort er å:

- studere.

- slappe av, og ja, det var vel det.

Hva jeg skal gjøre:

- Jobbe :sur:

- Rydde

- På personalfest

I morgen:

- Jobbe :(

- Cafè

- Kjøpe speilreflekskamera (?)

Humør: Forholdsvis dårlig, forhåpentligvis blir det bedre når jeg uttagere på personalfest.

Notat til meg selv: Kjip deg ned, kjøp speilrefleks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittdag.

Gjort:

- blitt klissvåt

- lekser

- kjøpt bursdagspresang til A.

- vært forelska

Skal gjøre:

- slutte å være forelska

- jobbe. dobbeltæsj.

- sutre og spise sjokoladekake

Æsj, hva gjør jeg når jeg får tak i en kar som ikke engang vil møte meg på halvveien? Treiging, jeg, åh, æsj :sur: Også liker jeg han så fordømt godt også, forelskelse er et ork, og det ser ikke akkurat ut som det går rette veien. Så da må jeg finne noe annet enn han å tenke på.

Og hvorfor var det ingen som sa til meg at det skulle begynne å snø?! Nå står skoa mine klissvåte, ute i gangen og oser kattepiss og fy og æsj., og bussen var 20!! minutter for sein, så jeg måtte stå ute i det drittsluddværet. Og jeg må jobbe! Og kjærlighet er ræva. Og alle vennene mine er gretne. Og æsj, jeg skulle ønske jeg hadde noen større problemer, så jeg kunne sutret med god samvittighet!

Notat til meg selv: kjøp sjokoladekake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg gjør:

- kjeder meg :Gjesp:

- :digge:

Hva jeg skal:

- :husarbeid:

- :lese:

Hva jeg absolutt ikke har muligheten til å gjøre:

- :legrine:

- :klem:

- :humpe:

Hvordan er ståa?

- :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det 3 måneder siden jeg har hatt sex med ex :bursdag:

Kort oppsummering av 3 måneder:

1. måned uten sex: vanskelig

2. måned uten sex: sex glemt

3. måned uten sex: verkende mus. Vurderer sterkt å smøre zon i underlivet.

Oppsummering av i dag:

- sov lenge

- ryddet rundt i huset

- var i byen og drakk kaffe med venninne

- sitter nå på KG.

Humør: Kjedelig.

Endret av Bridget J
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, hva gjør jeg når jeg får tak i en kar som ikke engang vil møte meg på halvveien?

Går ut og finner noen bedre? :sjarmor:

Og hvem har innbilt deg at man ikke kan :humpe: som singel? Man må bare gjøre alt arbeidet selv ;)

Digitalt speilreflekskamera hadde kanskje vært en ide. Men det hadde vel endt opp med at mannen stikker av med det, han er enda gladere enn meg i å ta bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ut og finner noen bedre? :sjarmor:

Og hvem har innbilt deg at man ikke kan :humpe: som singel? Man må bare gjøre alt arbeidet selv ;)

Digitalt speilreflekskamera hadde kanskje vært en ide. Men det hadde vel endt opp med at mannen stikker av med det, han er enda gladere enn meg i å ta bilder.

Men ååh, han er så fin og høy og mørkt hår og smart med blå øyne, også har han så fin jakke, må vite! :sur: Også er han sjenert, også er jeg sjenert, og da går det så dårlig ;-(

Jeg prøver å glemme sex, for sånt "gjøre det sjæl"-saker går så treigt for meg. Heldigvis har jeg mensen, så fingre og tang klarer fint å holde seg unna :-D

Dagen i dag:

Gjort: ingenting uvanlig.

Bør gjøre: Studere til prøve i morgo.

Skal i morgen: Snakke med X.

Humør: Mensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er han sjenert, også er jeg sjenert, og da går det så dårlig

Hva ville den virkelige BJ ha gjort tro? :klø: Jeg vet, drikke seg full og gå på sjekkeren. Høres ut som om dere trenger en skikkelig bra fest begge to ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eniig! Det er bare det at han er så "ordentlig". Han er sånn kjekk Marc Darcy-type.

Scenario: Bridget drita -> X drikker en øl -> Bridget prøver seg -> sjangler og kommer med dårlige sketsjer -> X ser på Bridget som skjeler og smiler tilbake -> X går (han er småsær, men ellers innmari grei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh Gud, hodepine. I går på fest og i dag dårlig koordinasjonsevne. Kan muligens også ha noe med at jeg smalt huet i gølvet da jeg skulle danse hallingsdans og sparke ned hatt fra sånn pinne. Det er vanksnelig å øyemåle når man er snydens har jeg funnet.

Notat til meg selv; god bedring. nå skal jeg ut på skøyter. lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KJære dagbok.

Gjort: ingenting.

Skal: Ingenting. (jobbe èn time)

I natt: får jeg dette :sjarmor:

Kaffe: null.

Knull: null.

Kjæreste: null.

Kjærlighet: :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal jeg ut på skøyter. lykke til.

Dersom du går på skøyter som meg trenger du lykke ønskinger... Nei, det er ikke mulig å være så dårlig som meg. (Utrolig at jeg turte å gå midt i spikersuppa i fjor når jeg er så dårlig. Edru var jeg også).

Jeg er alt for ukonsentrert til å skrive noe som helst nå gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går sto jeg på snowboard i Kongsberg, og siden det omtrent kun var kunstsnø, var det som å tryne på is. Så nå er jeg blå og gul og æv ;-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Oppdaga dagboka di og tok meg ein titt, du skriv artig  :ler:

Håper det går greit at eg følg med litt her inne, og at blåmerkene og ømheten roar seg fort :smilorange:

Heeei! Bare hyggelig at du følger med vetu ;), selv om det ikke skjer så altfor mye her :P Jeg leste at du skal bli prøvar, og gratulerer med det :-D

Jaja, dagen i dag har vært kjedelig. Jeg er fremdeles blå og gul og jaggu er det ikke min tur til å gjennomgå innfluensaen som hele familien akkurat har hatt. Det måtte jo komme. ;--(

Gjort i dag:

- Ca. ingenting.

- Lagd taco.

- Fotografert.

Hva jeg skal i morgen:

- Jobbe. Med influensa. God bedring.

- Studere etter jobb.

Gjør nå:

- Surfer på KG og photoshop'er bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, huff :( Det var fælt; 8 timer strev med rennende nese og hodebanking. Hver gang jeg bøyde meg, måtte jeg slenge hodet fort opp igjen for ikke å snørre på sengetøyet. Det var strevsomt!

Etter jobb har jeg gjort:

Absolutt ingenting. Bare sitter her og synes synd på meg selv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner jeg å bli frisk igjen; Endelig. :hoppe:

Ikke vet jeg hvorfor, men jeg føler for å begynne på et slags nytt kapittel i livet mitt nå. Jeg er nødt til å ta et kraftig tak i meg selv og sparke meg så hardt jeg kan bak. Jeg må virkelig skjerpe meg nå, om jeg skal klare å komme meg inn på (journalist)høyskolen, og jeg må virkelig skjerpe meg om jeg skal få meg kjæreste også (Jeg er fremdeles fast bestemt på å kapre mr. X, han jeg har snakket om før).

Jeg må videre vurdere om jeg faktisk har tid til å være her på KG, for jeg føler jeg bruker altfor lang tid her, selv om jeg ikke er her hver dag.

Fram til nå har jeg gjort:

- Jobbet i 5 og en halv time.

- Spist mat.

Og ja, det er vel det.

Skal gjøre i morgen:

- Skjerpe meg betraktelig. Jeg vil ikke bli singel, alene, uten jobb og med en haug katter.

- Sjarmere mr. X.

- Ta en tur til byen.

- Gjøre lekser. Alle!

- Bestille klær fra hennes & mauritz - katalogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...