Frk Doodad Skrevet 5. januar 2007 #22 Skrevet 5. januar 2007 Har flere favoritter Biotherm sin blå/hvite er super og veldig praktisk med pumpeflaske BodyShop har også mange fine, både body butter og kremer på pumpeflaske I tillegg er faktisk Spenol veldig bra (og utrooolig billig), men litt 'kjedelig' så da må jeg også unne meg andre merker.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 5. januar 2007 #23 Skrevet 5. januar 2007 Hvilken bodylotion bruker du og hvorfor? Enkelt og greit. Personlig har jeg brukt mye forskjellig, men ender stadig opp med Nivea og Natusan som jeg kjøper i dagligvaren. De er jo helt ok og dessuten veldig billige. Ellers har jeg ingen favoritter, så jeg er alltid villig til å prøve noe nytt hvis noen har noe bra som kan anbefales. Personlig er jeg veldig glad i denne fra Loreal. I tillegg er jeg fornøyd med Biotherm og Vichy,men de er dyrere. Gidder ikke bruke så mye penger på en bodylotion når de billige er like gode.
LaToya Skrevet 6. januar 2007 #24 Skrevet 6. januar 2007 Jeg har stort sett brukt bodylotion fra butikken ( Dove, Loreal og Nivea ) Sliter med at jeg er så tørr på leggene, og ingen av disse har hjulpet mot det ( HTH har hjulpet ). Prøvde Biotherm Lait Corporel ( blå/hvit ) og det er den beste jeg noen sinne har prøvd. Den er drøy og lett å smøte ut og holder huden myk og fin. Trekker fort inn, så man ikke føler seg klissete. Har ikke hatt tørre legger siden jeg begynte med den ( smører meg noen dager i uka ). Jeg er helt frelst
Mona32 Skrevet 6. januar 2007 #25 Skrevet 6. januar 2007 Ei oransj pumpeflaske fra Biotherm. Kjempegod!!!
Gulltopp Skrevet 7. januar 2007 #26 Skrevet 7. januar 2007 Jeg bruker stort sett bodylotion fra Clinique, husker ikke navnet i farten, men den er ganske fet og finnes på tube. Så liker jeg Body Butter Almond veldig godt. På sommeren bruker jeg ofte Biotherm sin Lait Corporel siden denne er litt lettere enn de to andre (som er ganske fete).
Lourdes Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #27 Skrevet 7. januar 2007 Personlig er jeg veldig glad i denne fra Loreal. I tillegg er jeg fornøyd med Biotherm og Vichy,men de er dyrere. Gidder ikke bruke så mye penger på en bodylotion når de billige er like gode. ← Det er sånn jeg tenker også. Er forresten veldig glad i disse lotionene Loreal jeg også. Disse oppstrammende kremene fra Loreal fungerer jo faktisk!!! Veldig bra å bruke f.eks. før bikini sesongen Peeling i dusjen og oppstrammende krem etterpå! Skikkelige resultater uten anstrengelse.
Lib Skrevet 7. januar 2007 #28 Skrevet 7. januar 2007 Oransje pumpeflaske fra Biotherm eller blå/hvit pumpeflaske fra Biotherm Ellers er jeg veldig glad i Body Butter
Gjest Borghild Skrevet 8. januar 2007 #29 Skrevet 8. januar 2007 Jeg er glad i Lancome Caresse, de fra Bodyshop og de fra Biotherm. Liker også godt en fra Cliniderm.
Zest Skrevet 8. januar 2007 #30 Skrevet 8. januar 2007 Til hverdags bruker jeg L'oreal NutriSoft eller NutriTherapy, for litt hverdagsluksus er favoritten Grapeseed, Jojoba and Shea butter Body Cream fra REN (lukter nyyydelig) og hvis jeg har god tid liker jeg Bodybutter med Oliven fra Body Shop.
Nurken Skrevet 8. januar 2007 #31 Skrevet 8. januar 2007 Biotherms Lait corporel.....En kroppsmelk, som smelter inn huden. Helt utrolig delig og med frisk duft av sitrus....denne må prøves!
Rosenrød Skrevet 8. januar 2007 #32 Skrevet 8. januar 2007 Loccitane sin mandelbodylotion (lett) og brazilnut bodt butter (fet)
Tigerlily Skrevet 8. januar 2007 #33 Skrevet 8. januar 2007 Jeg bruker L'Occitanes mandelbodylotion samt Biotherms Lait Corporel.
FantasDick Skrevet 8. januar 2007 #35 Skrevet 8. januar 2007 Den beste er Body Silk fra Dove. Men Summer Glow fra Dove er også ganske bra, og selvfølgelig pluss for at jeg blir litt brunere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå