Kipa Skrevet 15. juni 2003 #421 Del Skrevet 15. juni 2003 Du lager vel baby i dag, lillen?? Ikke glem at jeg heier på deg helt til du er i mål!!! og da skal jeg heie enda mere på deg. Og det er jo deilig å slippe å gå høygravid i sommer, er det ikke.. :blunke: Klem fra Kipa, som ikke er kvalm i dag...YIPPI :D det er noe galt, så det blir ingen smileys eller farge i dag... : - ( men nå er det i orden....ds.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 15. juni 2003 #422 Del Skrevet 15. juni 2003 Næmmen pia da.. Du høres så oppgitt ut ? Sprudlende (lille) Lillen... Noe Jinx kan gjøre for deg ? Syns forresten du var veldig flink på torsdag som klarte å bare røyke tre sigaretter .. Reiser dere også 1.juli ? Ja de feriepengene er det noe styr med til min sambo også. Han fikk ikke så mye som han skulle, men sjefen skulle ordne så han fikk resten til 1.juli.. Jaja.. Det er vist noe at man får bare penger hvis man tar ut ferie, og da får man mer dess mer ferie en tar ut.. Man må ta alle ukene med andre ord. Hvis man ikke tar ut ferie får han ikke pengene før på januar neste år. Dette er fordi folk skal ta ferie. Før gikk det an å ta ut alle pengene, selv om en ikke hadde ferie. Det er vel det de vil gjøre noe med nå da.. Jinx er veeeeeeeeeldig dårlig til å forklare.. Klem Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 16. juni 2003 #423 Del Skrevet 16. juni 2003 Hei, lykke til i dag! Håper du ikke kommer opp i noe. Skulle du være uheldig klarer du det også Håper det klaffer for dere denne gangen. har du kjent noen symptomer på EL - vet eller tror du at du har hatt EL? Vi får håpe syklusen din er tilbake til normalen. Det var jo en stresset og lite disiplinert syklus sist. Håper du har hatt en fin helg (med mye kos) og at du er bedre i magen. Tenker på deg :D Klemmer PS: Tror dere får strålende vær i Trondheim i dag, så uansett om du kommer opp eller ikke så er det fint utevær (og utevær kan være godt lesevær... sitte og lese i solen - ikke så værst det.). Håper du ikke kommer opp sånn at du kan ta helt ferie - blir misunnelig bare jeg skriver det).... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. juni 2003 #424 Del Skrevet 16. juni 2003 Krysser fingrene for at du ikke kommer opp i noe som helst. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. juni 2003 #425 Del Skrevet 16. juni 2003 X'er fingrene for at du ikke blir trekt opp i noe i dag. Jeg må engetlig si at jeg er Treig!!!! NÅ først har jeg fått med meg at du er trønder!!!! :oops: jaja, ikke lett å følge med alltid. *s* Håer det går kjempebra med deg, og at baby-lagingen "slo til" heg forleden... *kjempeklem* (forresten, har dere bestemt hvor dere skal på ferie?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 16. juni 2003 #426 Del Skrevet 16. juni 2003 :o Trekning til mulig eksamen :o Krysserfingrene for at du ikke blir trukket opp i noen fag til munlig! sender også mange (((((bli gravid))))) Er så koselig å følge med deg her i dagboken din, og jeg venter spent på oppdatering når det gjelder trekning av muntlig eksamen, bare i første omgang altså, er jo også spent på å høre om det blir noe resultater av denne månedens "anstrengelser" *klemmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter #427 Del Skrevet 16. juni 2003 Oi så mange som følger med! Takk for feriepenge-info, Jinx! (Mannen er på jobben idag for å finne ut av dette...) Jeg får ikke vite om jeg kommer opp før klokken fire... vente vente vente Ikveld forventer jeg at huøret er på topp igjen. Da har jeg nemlig fått vite at jeg ikke kommer opp i muntlig eksamen, og alt penge-styret har ordnet seg... Nemlig! Igår ble det i utgangspunktet bare røyket 4 stk, men så ble det en ekstra-røyk etter sex... Nå har jeg vært våken i noen timer allerede, og den første røyken er enda ikke tatt... Skal gjøre det nå. Må! Lillen Dag 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. juni 2003 #428 Del Skrevet 16. juni 2003 3 timer igjen nå da. Lykke til. Håper de ikke ikke trekker deg i dag... Siden de glemte deg i lottotrekningen på lørdag - kan de glemme deg i dag også... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter #429 Del Skrevet 16. juni 2003 Spiller ikke lotto, men de glemte meg likevel! Nå er jeg så sulten etter å ha lest i dagboka til Maya, men klarer ikke å få i meg noe, pga nervøsiteten... Er litt slapp nå! Menmen, ikveld er jeg nok glad igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2003 #430 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg venter sammen med deg! *vente, vente, vente* Klokken 16 satser vi på ferie for deg! Ja, du er vel på dag 15 nå, eller? Har du hatt eggløsning? Det blir spennende. Som du ser i min egen bok er jeg på dag 1 i dag. Men klarer jeg det neste syklus blir det allikevel en mars-baby. Jeg er forresten ikke født i mars selv. Men det er niesen min, det er derfor jeg kan konkludere med at mars-babyene er de søteste. Jeg er februarberte, det er da de smarte blir født. Lykke til med ikke-eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter #431 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg er nok også februar-berte! Og jeg er veeldig smart, så det stemmer nok... Jeg er forresten på dag 14...er ikke du på 24 da? vente vente vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 16. juni 2003 #432 Del Skrevet 16. juni 2003 Måtte liksom bare frempå å melde meg på i "februargjengen" :D Bare 5 minutter til du får vite eksamen, lykke lykke til! Du får hilse og si til eksamenstrekkerne at du ikke har tid til å komme opp, må bruke all tid og krefter på babylaging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 16. juni 2003 #433 Del Skrevet 16. juni 2003 slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 16. juni 2003 #434 Del Skrevet 16. juni 2003 *Venter i spenning* Hm... Skal dere danne en februarklubb uten meg ? HÆ ? Stjernetegnet mitt går ut til midten av februar, holder det ?? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. juni 2003 #435 Del Skrevet 16. juni 2003 ingen oppdatering etter fire..så da lurer jeg vettu.. er du ute og feirer med en øl, eller et knull...Eller gråter du over bøkene.. .. Jeg håper du ikke gråter, men feirer at ferien er begynt!! :D Klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter #436 Del Skrevet 16. juni 2003 FERIE! Som dere skjønner, så kom jeg ikke opp! Er happyhappyhappy! Og fikk 5 i naturfag! Smart februar-jente detta ja! Vannmann jeg også, Jinx! Penger er ca i box, og vi vil reise på torsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter #437 Del Skrevet 16. juni 2003 Takk for at dere bryr dere... Tredje røyken for idag er innhalert... Igår drev jeg og Mannen med forebyggende arbeid. Vi ringte rundt til venner, for å høre om vi seventuelt skulle kjøpe med tax-free-røyk til dem. Dermed har vi ikke muligheten til å få kjøpt til oss selv! Vi er bare såå lure... Dessuten hadde det vært greit å fått med seg litt mer lommepenger når vi drar, siden vi ikke har så mye fra før, og får skattepengene (forhåpentligvis) mens vi er der... Vi har nå vurdert om vi skal kjøre til Gardermoen, for å reise derfra i stedet. Det er så mye billigere! Så vi får se hva det blir; medregnet bensin og parkering... Vi bestiller i morgen eller på tirsdag. Jippiiijej! Det kan bli hvor som helst i Europa; alt fra Bulgaria til Lanzarote... Men bort skal vi! :D Jeg har ikke merket noe spesielt til el i det siste, og er ikke helt sikker på hvordan man kan merke det heller. Hverfall ikke om jeg kan merke det... Jeg har jo i tidligere sykluser hatt en slags smerte, som jeg da trodde var el, men det viste seg at det ikke kunne være det likevel, siden jeg sist fikk smerten to-tre dager før mens... Så hvem vet... Jeg tror at snart...løsner et egg! Når jeg sitter på KG, pleier jeg alltid å legge ned vinduet når Mannen kommer, fordi jeg synes det er litt ekkelt hvis han står å leser over skulderen min mens jeg skriver innlegg. Igår spurte han meg hvorfor jeg gjorde det, og lurte på om KG var no veldig hemmelige greier... Så jeg fortalte jo hva jeg egentlig driver med her inne; at jeg skriver dagbok! Han fikk lese litt i den, og sa at hvis jeg ikke ville, så skulle han ikke lese hele... Men jeg fant ut at det egentlig ikke står noe som er hemmelig for han her inne, så han får vær så god, hvis han gidder...30 sider... :o Han leste forresten ting jeg har skrevet om han, og var veldig rørt... Det var ikke store ord, men... Og så sa han unnskyld, da han så hvor lei meg jeg egentlig var blitt, da han tvilte på mine evner til å slutte å røyke Lillen Dag 14 unnskyldningen for å skrive så mye her inne for tiden, er at jeg snart skal reise bort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. juni 2003 #438 Del Skrevet 16. juni 2003 Åh, tror ikke jeg tørr å la Bananmannen lese dagboken min, nei - ikke at det står noe hemmelig i den, men den er litt for personlig (sier jeg når den ligger på nett for hvem som heldst å kunne lese den) Det høres godt ut med en ferietur nå, ja... (Og velkommen etter med sommerferie, forresten) Jeg og Bananmannen skal ikke på tur før i uke 29 - det er LENGE til... (vi skal til Brasil da, så det er kanskje verdt å vente på) Egentlig skulle jeg bare inn hit for å si ifra om at nå skinner solen inn gjennom vinduet her 8faktisk HELT sant), så lungekapasiteten din er da ikke så ille - selv om du HAR røyket!!!! (ser du at jeg skrev HAR!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter #439 Del Skrevet 16. juni 2003 Nå føler jeg meg så bra! Tenk at jeg har hjulpet til så andre også kan nyte god-været! Kjempestolt! Mannen ble veldig overasket over at jeg hadde dagbok som "alle andre" fikk lese, men helst ikke han... Jeg må jo innrømme at jeg har lest igjennom heele boka mi før idag, tilfelle han en kveld skulle få lyst til å gjøre det samme... Måtte bare sjekke! Ja, det er personlig!! Menmen...hvis han virkelig gidder! Og nå er det ikke stort jeg kan gjøre med det heller Jeg HAR røyket idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 16. juni 2003 #440 Del Skrevet 16. juni 2003 G R A T U L E R E R Gode nyheter må jeg si Reiser dere allerede nå på torsdag ? VÆU ..... Så spennende.. Da blir det vel full klaff på baby fronten tenker jeg Syns du har vært kjempe flink med nedtrapping med røykinga jeg.. Det er jammen ikke lett.. Nå skal jeg kose meg med Trista på TVN... Klem Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg