lillen Skrevet 24. september 2004 Forfatter #3041 Del Skrevet 24. september 2004 Tenker på deg også, Mayamor Hvor har du skrevet at jeg er gravis, Klips? Du er visst helt genial, Shy! Jeg knipset bare med pekefingeren på "dekselet", og vips var jeg dagens heltinne (vel, egentlig du... ). Tusen takk! back at ya, Jinx! Kaktus!! Hei! :-D Godt å høre at i det minste spedbarna sover seg gjennom det meste... Ubeskrivelig å se deg her igjen! Eneste bivirkningen jeg har hatt, Bizzy, er hetetokter, og det er ikke ille! Særlig ikke for meg, som ellers er så frossen Du har store forhåpninger angående distrahering, ser jeg! Klarer ikke å glemme IKM helt, men kan hende tiden går raskt, siden jeg har en oppgave å gjøre... God helg til deg og Kan ikke nyte fredagen og si TGIF jeg... Har nemlig sagt TGINDLY hele uka (Thank God It's Not Dead Line Yet), og må derfor lese i helga... Men neste fredag skal jeg rope ut! Jeg finner ikke forelesnings-notater fra forelesere, på nett! Ikke vet jeg om det finnes noen heller! Og nå har jeg forresten panikk og er lei meg! Nå skal jeg spise makaroni og bacon, og se Beverly Hills, men kommer kanskje tilbake etterpå. Lillen Dag 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. september 2004 Forfatter #3042 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg har nå stor tro på at vi skal klare å holde det ryddig, og gjøre dette til en vane (og vaner er vonde å vende!?) :-) Vi hadde allerede hatt et ryddig liv sammen, jeg og Mannen, hadde jeg bare skjønt at mannfolk kan behandles som tenåringer Har de konkrete oppgaver, kan det gå bra! Vi har fordelt rommene mellom oss, og siden han er et konkurranse-menneske er han veldig opptatt av å holde "sine" rom rene og ryddige. Det er bare det at han ikke "kan" ta badet, så det har jeg nå fast Og så får han ta gangen fast Ellers bytter vi mellom stue og kjøkken hver uke. Soverommet er begges ansvar, siden vi ikke vil rydde hverandres klær. Fra igår har jeg hatt ømme pupper. Nå venter jeg på mørke, store brystvorter... Drømte om testing inatt. Testet positivt, men mistet babyen. Tenker nok mye på Kipa for tiden... Testet positivt like etter jeg hadde mistet, og var overlykkelig, men siden det bare var dagen etter sa, skjønte jeg etterhvert at jeg ikke var gravid likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 24. september 2004 #3043 Del Skrevet 24. september 2004 Hvor har du skrevet at jeg er gravis' date= Klips? Her! God helg, Lillenpillen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 24. september 2004 #3044 Del Skrevet 24. september 2004 Hei Lillen! Takk for praten. Beklager at jeg stakk så plutselig - men jeg hadde lovet Atreyu klar middag når han kom hjem... Og den var ikke i nærheten av ferdig. Faktisk ikke påbegynt. Så da måtte jeg slenge meg rundt. For han var både sliten og sulten, stakkar. Men like blid, heldigvis. Håper du får en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. september 2004 #3045 Del Skrevet 24. september 2004 Ønsker deg og dine en hyggelig og avslappende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. september 2004 Forfatter #3046 Del Skrevet 25. september 2004 Takk, Joliepolie! :o Jeg kikker jo aldri i det forumet... God helg! Takk i lige måde, Moon! Har opplevd det samme som deg, flere ganger, og da spretter jeg vekk fra data når Mannen kommer hjem...sulten :oops: Tusen takk det samme, Pondusa! Våknet opp til ryddig leilighet... :-D Og jeg bør lese snart... Må lese minst ett kapittel idag, inkludert gultusj og evt notater. Igår kveld lagde jeg kjøttkaker da Mannen kom fra jobb. Var helt nydelig... Kjøttkaker kan jeg Hele 5 popup-kviser hadde jeg plutselig igår kveld :o Slike som ikke er vonde, som bare er på overflaten, bristeklare... Og alle 5 på hake :o Må være hormoner... Eneste gangene jeg kan få sånne, er hvis jeg har vært i et veldig "urent" miljø en dag, eller visse dager i syklusen hvor hud blir fet. De dagene er ikke faste, så jeg er litt usikker. Popups fikk jeg også i forrige pergo-syklus, da på CD 11, 12, 13, 14 og 16 (EL på CD 15). Altså på CD 24 denne gangen (EL på CD 16). Og i forrige pergo-syklus fikk jeg ømme brystvorter på CD 18 (3 DPO), mens i nåværende syklus, fikk jeg ømmebrystvorter på CD 23 (7 DPO). Ikveld skal jeg ut å spise deilig mat... Tror ikke jeg skal røre alkohol, siden det er unødvendig å evt ødelegge en hel søndag midt i oppgave-periode Men har så lyst på et glass rødvin... Lillen Dag 25 (9 DPO) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 25. september 2004 #3047 Del Skrevet 25. september 2004 Pga graviditesfeen skal jeg ikke si noenting om noenting som har med sånnno' å gjøre for vi vet jo hvordan graviditetsfeen er... Men jeg vil ønske deg en kjempefin helg, og lykke til med oppgaveskriving! :-D Stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 25. september 2004 #3048 Del Skrevet 25. september 2004 Ha en riktig god helg Lillen! Jeg krysser fingrene for at popups kvisene er pga graviSiteten! Hehe! Stooor Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 26. september 2004 #3049 Del Skrevet 26. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 26. september 2004 #3050 Del Skrevet 26. september 2004 Hadde du fått pengene dine, så hadde jeg oppfordret til å hamstre inn både vin og trange klær. Sånt liker graviditetsfeen! (Jeg var i Sverige og hamstret masse vin dagen før jeg testet positivt ) Håper du hadde det kos i går! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 26. september 2004 #3051 Del Skrevet 26. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 27. september 2004 #3052 Del Skrevet 27. september 2004 Sånne popups ja...jeg har et par-tre av dem jeg å...og det ødelegger litt for det syden-imaget jeg har nå etter at jeg sprayet meg brun!! Håper du har fått gjort litt fornuftige saker de siste dagene..det der med distraksjoner kan jeg alt om... har jo akkurat vært student selv...bare litt mer sims nå så skal jeg lese..eller bare én komiserie til på tv'en så skal jeg virkelig gå og lese...eller bare rydde alle kjøkkenskapene først..og SÅ skal jeg lese...jeg var helt håpløs...til og med husarbeid var mer interressant enn lesing... Og den Sims-avhengigheten...been there..done that..jeg har ALLE oppgraderingspakkene til det orginale simspillet...så klok av skade må jeg vente noen dager til før Sims2 kommer i hus...det mener mannen iallefall..han gikk lei etter ti minutt..mens hans kjære kone fortsatt ikke klarer å gå lei..kan spille døgnet rundt!! og da springer jeg ikke fra data'n for å lage mat engang!!! Ønsker deg ei produktiv uke lillen!! på alle måter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 27. september 2004 Forfatter #3053 Del Skrevet 27. september 2004 Det er helt greit, Huldra I get it... Takk for lykkeønskinger Jeg håper også det om popups'ne, Lilletrollet :-) Klem tilbake Jeg skal se hva jeg finner på, Murmel! :-) Vet ikke om jeg har fått pengene ennå, men onsdag får jeg det "faste" innskuddet uansett... Takk for tips Magnhild! Det lover bra for meg at også du har popups, Madden Vi er visst like på flere måter... Lørdagskveld var kjempekos :-) Og maten var underbar... Ble et par glass rødvin også, men det ødela ikke søndagen. Søndag formiddag hadde jeg vondt i livmor. Igår var jeg veldig flink til å være meg... Startet dagen med 3 timers lesing :-) Men det var vel egentlig ikke nok... Idag skal jeg være enda flinkere. Pause fra 16 til 17, men ellers blir det lesing frem til tv-kvelden begynner Burde vært på en lesesal, for man er litt mer produktiv der, men det får bli imorgen. Har så så mye jeg må gjennom idag, for nå haster det :o Lillen Dag 27 (11 DPO) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. september 2004 #3054 Del Skrevet 27. september 2004 Søndag formiddag hadde jeg vondt i livmor. Festing? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 27. september 2004 Forfatter #3055 Del Skrevet 27. september 2004 Tror det er litt sent på 10 dpo... Det er nok helst at livmoren strekker seg, fordi den har fått beskjed om å vokse litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. september 2004 #3056 Del Skrevet 27. september 2004 Jammen det kan vi jo godta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 27. september 2004 #3057 Del Skrevet 27. september 2004 Åj dette var spennende lesing Lillen!!!! Ikke lenge ijgen til IKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 27. september 2004 #3058 Del Skrevet 27. september 2004 Når skal vi teste da IKM-tvilling!?! jeg er så utålmodig...samtidig som jeg ikke er det...det må være pergoen som får meg så rar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2004 #3059 Del Skrevet 27. september 2004 Hei lille venn! Så koselig å lese om vond livmor! Men du, siden sånne Pergo-graviditeter kan resultere i tvillinger - kan jeg få den ene da? Man må dele nemlig. Jeg håper du sender meg en sms om det skulle dukke opp positive nyheter, siden jeg så sjelden får mulighet til å hoppe innom boken din. Jeg er lei for at du hører så lite fra meg. Det er bare det at livet plutselig ble så fryktelig travelt. Helt grusomt, jeg er jo vant til maks 4 timers aktivt liv om dagen. Nå er det jo omtrent 12 timers arbeidsdager jo. Huff. Håper du har hatt en koselig helg. Og nå må du være flink og få gjort unna denne oppgaven din! *superklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. september 2004 #3060 Del Skrevet 27. september 2004 Nå var du langt nede nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg