Klips Skrevet 16. september 2004 #1 Skrevet 16. september 2004 Jeg tør ikke skrive flere hilsener i dagboken din, og oppfordrer alle til å legge hilsener her i stedet. Du har jo tross alt bare 4 sider igjen å bli gravid på! Seriøst altså, jeg tør ikke ta opp noe plass der inne. Er dessuten redd for å gå inn der nå, det er så fullt av (mobbeoffer)edderkopper. Heia!
Moonchild Skrevet 17. september 2004 #2 Skrevet 17. september 2004 Hei Lillen! Jeg slenger meg på oppfordringen fra Klips om å holde meg unna dagboken din til IKM nærmer seg. (Selv om jeg er overbevist om at spiren sitter når du runder 200 sider!)
Gjest Madden Skrevet 18. september 2004 #3 Skrevet 18. september 2004 :o jeg er bare litt for overtrøtt nå...jeg trodde du skrev at du var sikker på at lillen satt på spiren sin før hun hadde nådd 200 sider... kunne ikke begripe hva det skulle bety...
Klips Skrevet 20. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2004 Ok, da er lillen gravis og har rundet 200 sider, så da kan vi avslutte denne tråden.
lillen Skrevet 24. september 2004 #5 Skrevet 24. september 2004 Wow! Dette var en fin tråd!! Hurrej! :blomst_opp: Hadde jeg sett den før, skulle jeg ha oppfordret til å skrive her... Genial ide, lille Klips! Det er deilig å være gravis! :-D Nå skjønte jeg hva Moon om Madden skrev om i boken min også. Jeg var for dum til å spørre...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå