Karamba Skrevet 3. januar 2007 #1 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg kunne tenkt meg en baggy jeans. Har sett litt på denne. Noen som har denne eller har prøvd den på? Kom gjerne med andre anbefalinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 3. januar 2007 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 3. januar 2007 #3 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvorfor har du lyst til å se ut som en narkis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvorfor har du lyst til å se ut som en narkis? ← Noen som har sagt at jeg har lyst til det da?! Har bare lyst på en løs og behagelig jeans... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 3. januar 2007 #5 Del Skrevet 3. januar 2007 Synes at slike jeans bare ser ufikst og gir en uteligger-look. Som bukser man enten har blitt for tynn for eller noe man har funnet i en container og tatt på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 3. januar 2007 #6 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg har mer sans for jeans som går litt ut nede i bena, ikke de som smaler innover, så jeg likte ikke de i linken din. Det finns jo mange løse og ledige jeans som har en mer feminin passform enn det du viste frem her. Denne finnes i slitt lys og i slitt mørk utgave, og det finns mange bra med boot-leg i mange varianter hos flere merkegiganter: http://www.clothesandthings.com/proddetail...d=13720&cat=130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 3. januar 2007 #7 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg kunne tenkt meg en baggy jeans. Har sett litt på denne. Noen som har denne eller har prøvd den på? Kom gjerne med andre anbefalinger! ← Henger meg på her, jeg! Synes at slike jeans bare ser ufikst og gir en uteligger-look. Som bukser man enten har blitt for tynn for eller noe man har funnet i en container og tatt på seg. ← Selv om du ikke liker den kan vel andre like den stilen? Jeg liker f.eks. ikke drainpipes, men det er da mange som kler det og de må jo få gå i det de selv har lyst til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #8 Del Skrevet 3. januar 2007 HM bukser blir jo baggy uansett.. Jeg kjøper mine baggyjeans på carlings. De er gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 3. januar 2007 #9 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg har mer sans for jeans som går litt ut nede i bena, ikke de som smaler innover, så jeg likte ikke de i linken din. Det finns jo mange løse og ledige jeans som har en mer feminin passform enn det du viste frem her. Denne finnes i slitt lys og i slitt mørk utgave, og det finns mange bra med boot-leg i mange varianter hos flere merkegiganter: http://www.clothesandthings.com/proddetail...d=13720&cat=130 ← Det er ikke alle som kler bootcut, heller, og for å være ærlig, var de du linket til, ganske så kjipe. @trådstarter: Jeg vil anbefale deg å titte innom Carlings, og sjekke ut merker som Levi's og Replay. Jeg har selv baggy jeans fra begge merker (og kjører ingen uteliggerstil ; fint kombinert med for eksempel høye hæler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 3. januar 2007 #10 Del Skrevet 3. januar 2007 Henger meg på her jeg! Leter også etter baggy jeans til en god pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg har mer sans for jeans som går litt ut nede i bena, ikke de som smaler innover, så jeg likte ikke de i linken din. Det finns jo mange løse og ledige jeans som har en mer feminin passform enn det du viste frem her. Denne finnes i slitt lys og i slitt mørk utgave, og det finns mange bra med boot-leg i mange varianter hos flere merkegiganter: http://www.clothesandthings.com/proddetail...d=13720&cat=130 ← Jeg liker ikke denne typen bukser... Det er ikke alle som kler bootcut, heller, og for å være ærlig, var de du linket til, ganske så kjipe. @trådstarter: Jeg vil anbefale deg å titte innom Carlings, og sjekke ut merker som Levi's og Replay. Jeg har selv baggy jeans fra begge merker (og kjører ingen uteliggerstil ; fint kombinert med for eksempel høye hæler. ← Takk for tipset, Deception! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. januar 2007 #12 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeghar et par stilige baggy jeans fra Replay (har ikke vi like Deception?). Får masse skryt for dem, og jeg kan love deg Antionette, at jeg ikke ser ut som noen narkis i de buksene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 4. januar 2007 #13 Del Skrevet 4. januar 2007 Synes at slike jeans bare ser ufikst og gir en uteligger-look. Som bukser man enten har blitt for tynn for eller noe man har funnet i en container og tatt på seg. ← Snakk om å være på jordet. Ikke at baggy jeans er det heteste på motefronten for tiden, men det som er hele poenget med baggy jeans er at man ikke skal se så innmari fiks ut. Baggy jeans + tettsittende kropp + pumps og en kul kåndveske er knall det hvis baggy jeansene er av litt kvalitet også. Nå handler ikke alle baggy jeans på Ellos heller vet du Antoinette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 4. januar 2007 #14 Del Skrevet 4. januar 2007 HM bukser blir jo baggy uansett.. ← Nei, de blir slaskete i rumpa og ufikse i stilen. Kanskje det er de Antoinette sikter til da. Billig, crappy jeans fra H&M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 4. januar 2007 Snakk om å være på jordet. Ikke at baggy jeans er det heteste på motefronten for tiden, men det som er hele poenget med baggy jeans er at man ikke skal se så innmari fiks ut. Baggy jeans + tettsittende kropp + pumps og en kul kåndveske er knall det hvis baggy jeansene er av litt kvalitet også. Nå handler ikke alle baggy jeans på Ellos heller vet du Antoinette. ← Jeg synes den var litt drøy jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemegbare Skrevet 4. januar 2007 #16 Del Skrevet 4. januar 2007 Heisann Karamba Jeg har akkurat bestilt en av de eldre modellene av baggy jeans på hm.com. Bestilte den buksa som ligger på outlet, syntes den så ganske grei ut. Ang. det som noen sier om hennes og mauritz bukser så må jeg si meg "grovt" uenig, jeg har ikke økonomi til å kjøpe dyre merke bukser, og buksene jeg har derifra har holdt seg både fine og faste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 4. januar 2007 #17 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeghar et par stilige baggy jeans fra Replay (har ikke vi like Deception?). ← Jepp, modellen heter Electra, men jeg vet ikke om den finnes lenger. Når jeg bruker slike bukser, passer jeg på å ha en relativt kroppsnær overdel så resultatet ikke blir så veldig guttejente. Og ikke minst: sko med hæler. Ingen narkis-look her, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. januar 2007 #18 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg så Lillesøs hadde noen lekre Baggy i jula fra levis. De satt veldig fint i rompa, og var videre nedover. Hun har kroppen til det, og så skikkelig lekker ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 4. januar 2007 #19 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg har en baggy en fra Hugo Boss, utrolig digg å bare slaske rundt i.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peachbud Skrevet 14. september 2007 #20 Del Skrevet 14. september 2007 <span style='color:red'> Baggy jeans + tettsittende kropp + pumps og en kul kåndveske er knall det hvis baggy jeansene er av litt kvalitet også. </span> Hvor får jeg kjøpt meg en tettsittende kropp til å ha til de baggy jeansene mine da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå