Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2007 #21 Del Skrevet 5. januar 2007 Hva er egentlig MR? En eller annen form for røntgenliknende ting? Jeg TROR ikke det er selve halebenet som er hovedproblemet. Kjenner eller kanskje rettere sagt hører, et eller annet som knaser og klikker der bak, og det er ikke bare midt bak men også ut på sidene. Men for alt jeg vet kan det være et eller annet der og. Har hatt vondt i ryggen og spesielt korsryggen så lenge jeg kan huske (10 år +++) så det vil egentlig ikke overraske meg om det er mye rart som har slått seg vrang der. Er det egentlig realistisk å håpe på å få dekket slikt fra trygdekontoret? Jeg har hørt om det før, men så vidt jeg har forstått skjer det kun etter en mengde styr, og at det er et rent lotteri å få noe hjelp der, iverfall ikke uten å kjempe mot papirmøller og telefoner til det går på helsa løs Men i løpet av denne og neste måned får jeg forhåpentligvis bedre oversikt over hvordan økonomien min kommer til å se ut de neste 2 årene. Så med litt flaks løser i det minste den økonomiske delen av det seg :-D Hadde vært godt å kunne ta vare på helsa uten å ha så elendig samvittighet som jeg har for at jeg vurderer å ”sløse” med penger på den måten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En som ble bra Skrevet 28. september 2007 #22 Del Skrevet 28. september 2007 Prøv Triggerpunkt-Behandleren fra Stokke Industriutvikling. Den er vanvittig bra - og effektiv. Billig er den også. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #23 Del Skrevet 29. mai 2011 Tar opp en gammel tråd jeg, siden jeg har nesten det samme problemet. Men er mann da. Hvordan går det med TS forresten? "Smerter i nedre del av rygg + stråling i ben kvalifiserer seg som regel til MR". Hva er MR? Og er det så alvorlig med smerter i nedre rygg + stråling? Håper jeg ikke blir lam eller noe????? Ble visst kjempenervøs nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå