Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2003 #1 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny ansiktskrem. Leste i et innlegg her om noe som het parrafinum liquideum. Er det slik at en ansiktskrem ikke burde inneholde dette? I såfall, hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 12. februar 2003 #2 Del Skrevet 12. februar 2003 Er ikke så helt sikker på det om den prarafin.greia, men jeg kan anbefale deg å prøve den nye kremen til Nivèa visage som heter pure energy. Den inneholder C-vitaminer o.l.som er godt for huden, og jeg synes den var veldig god. Den var ikke for fet, og tørket heller ikke for fort inn. Det var en mellomting liksom. Veldig god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 12. februar 2003 #3 Del Skrevet 12. februar 2003 den nye kremen til Nivèa visage som heter pure energy. Hvilken hudtype er denne for? Synes ellers at produktene i serien Nivea Visage er veldig fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 12. februar 2003 #4 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg spurte i butikken der jeg kjøpte den, og hun sa den var fra normal til litt tørr hud. Hun anbefalte den ikke til meg hvis jeg hadde veldig tørr hud, men det har jeg ikke. Har normal hud som blir litt tørr på vinteren, og da har denne hjulpet kjempegodt!! Den viser veldig gode resultater, og huden ble veldig myk og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 12. februar 2003 #5 Del Skrevet 12. februar 2003 Hudkremer bør ikke inneholde mineraloljer som parafin fordi det kan tette igjen porene i huden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gla Skrevet 12. februar 2003 #6 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg anbefaler alle å skaffe seg A-creme fra helsekosten. Den er bra mot kulde og sår hud (brukes mye på barn). Etter å ha vært tom for ansiktskrem en periode brukte jeg barna sin og har fortsatt med det (jeg har typisk blandingshud.). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 14. februar 2003 #7 Del Skrevet 14. februar 2003 Englepusen: RIKTIG dessuten er det veldig mange andre bakdeler med det også.. Jeg kan ikke skjønne hva dette gjør godt, men mange produsenter bruker dette i kremene sine til basen av kremen fordi det er billig og har en god konsistens. Ikke kjøp produkter med dette i, så sant det ikke er solkrem eller massasjekrem. Dette stoffet finnes veldig ofte i lebepomader, les innholdsfortegnelsen før dere kjøper den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå