Gå til innhold

Har dere sett disse puppene?

Gjest Gjest_Nina_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lille Ville
va my fælt der ja gitt.. itj my som gir full tenning nei

Man er rimelig pubertal om man får full tenning av et enkelt puppebilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kommer jeg til å få et trist sexliv pga det? Ikke alle syns at pupper har noe med sex å gjøre. Jeg syns de er der, for å mate barn.

Så fordi jeg syns puppene var ekle, så kommer jeg automatisk til å tvinga kona mi til å ta silikon? En pupp er en pupp... Jeg bryr meg ikke! Dama jeg blir gift med, kan godt ikke ha noe pupper i det heletatt... Det spiller liten rolle... Hvorfor skal det ha noe å si??

Sjølv om du bryr deg lite om puppar, er det jo kjipt viss du skal synast at puppane til dama di er ekle, når du ser dei! Eller foretrekker du at ho har genser på seg, når dåke har sex? Kjipt isåfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange kvinnfolk som synes at pikken er kvalm å se på, likevel fråtser de ivei på den som en solo-is hver kveld. Ikke ta sånn på vei :ler:

Eg synst alle penisar er ekle å sjå på, utenom kjæresten min sin. Den synst eg er herlig.;) Så kanskje det er noko i det du seier her...

Kanskje Yme har det slik med puppar, som eg har det i forhold til penisar? At han synst alle puppar ser ekle ut, utenom puppane til den dama han velger å dela livet med.;) Men då burde han jo ikkje synast at nokon av puppane i billedserien var fine...hmmmmm.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... men hører dette virkelig hjemme i seksualitetsforumet? Pupper = sex?  ;)

Ja, ref alle tråder om amming på offentlige steder.

Ellers var vel dette er forholdsvis greit utvalg av normale pupper i de fleste varianter antar jeg.. selvfølgelig finnes det unge kvinner med superflotte pupper, men de er muligens ikke i flertall, og med alder og evt barnefødsler skjer det noe med dem, som med resten av kroppen. Sånn er det bare.

Greit å tenke over at personligheten sitter i hjernen, uavhengig av hvordan skallet ser ut. Lett å gå på en smell dersom man ser seg blind på det eksterne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
... men hører dette virkelig hjemme i seksualitetsforumet? Pupper = sex?  ;)

Er pupper erogen sone? Ja, det vil jeg si. Både ganske mange menn og kvinner synes pupper ogs kan være viktig innnen sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhm...*Reality check*

Det er faktisk slik pupper flest ser ut. Så hvis du synes dette er ekkelt kan du gå et trist sexliv i møte :forvirret:  Menmen, du får bare krysse fingrene for at drømmedama er en 15-4 ;)

Om man tror en ung gutt i 20-årene skal synes damer som er over trettio (og en del til) har fine pupper så tror man nok feil... heldigvis trives de fleste med alderen sin, så det går seg til etter hvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man tror en ung gutt i 20-årene skal synes damer som er over trettio (og en del til) har fine pupper så tror man nok feil... heldigvis trives de fleste med alderen sin, så det går seg til etter hvert. :)

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere tar en titt her;

puppeblogg

ser dere enda flere bilder av de samme modellene.

Hensikten med modellene er selvsagt å vise et mangfold, vise at det meste er helt normalt :-)

Og, ikke minst: kvinner kan trygt være stolte av den kroppen de har, med eller uten pupper, med eller uten brystforstørrelser eller reduksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var mange flotte pupper her, jeg! :klappe: Det gjør nok godt for enhver jente å se at bryster kommer i alle former og størrelser, og at de ikke nødvendigvis behøver å være kulerunde og superstruttende ;)

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjølv om du bryr deg lite om puppar, er det jo kjipt viss du skal synast at puppane til dama di er ekle, når du ser dei! Eller foretrekker du at ho har genser på seg, når dåke har sex? Kjipt isåfall...

Det pleier å være sån at jentene på min alder har litt mer sprettne pupper, enn de der da ;)

Nettop. Det kommer med aldærn, så i mellomtia får jeg nøye meg med unge og sprettne pupper på 20 :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det pleier å være sån at jentene på min alder har litt mer sprettne pupper, enn de der da  ;)

Nettop. Det kommer med aldærn, så i mellomtia får jeg nøye meg med unge og sprettne pupper på 20  :sjarmor:

Jeg skal love deg at ikke alle jenter i 20-åra har vidunderpupper. Mange av de brystene der kunne like gjerne tilhørt ei i 20-åra. Det er ikke bare eldre/middelaldrede damer som har hengepupper, for små eller for store eller ingen for den saks skyld. Våkn opp og se realiteten i øya!

Jeg kan si deg det at om du synes alle de puppene der er ekle og tror at jenter flest i 20-åra har faste spretne vidunderpupper så skal du jammen meg gå på en smell eller fjorten. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Skal folk tvinges til å like ting nå?

Jeg for min del synes det er gyselig med grå tynne tissekuker som han i Ken Park, skal jeg skifte mening bare for å gjøre dem som har det glad? :------O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg skal love deg at ikke alle jenter i 20-åra har vidunderpupper. Mange av de brystene der kunne like gjerne tilhørt ei i 20-åra. Det er ikke bare eldre/middelaldrede damer som har hengepupper, for små eller for store eller ingen for den saks skyld. Våkn opp og se realiteten i øya!

Jeg kan si deg det at om du synes alle de puppene der er ekle og tror at jenter flest i 20-åra har faste spretne vidunderpupper så skal du jammen meg gå på en smell eller fjorten.  :ironi:

Ja, min erfaring med pupper er sansynligvis helt feil, siden du skriver det der. Jeg kan bare beklage! :ironi:

Skal folk tvinges til å like ting nå?

Jeg for min del synes det er gyselig med grå tynne tissekuker som han i Ken Park, skal jeg skifte mening bare for å gjøre dem som har det glad? :------O

Ja, vi er noen jævler, sjal jeg si deg! Tenk å ikke like ting man ikke syns er pent?? Skal vi henge oss, hånd i hånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...