Gå til innhold

Idiotiske meldinger......


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest Baardsen

Hva får enkelte brukere til å tro at de vil bli så innmari savnet her inne om de skal være bortreist i 1-2 døgn???? :roll:

Eller om de skal på ferie i 3 uker?

Sende meldinger om at "nå er je bortreist til torsdag kveld"........."kan ikke svare på mailer/PM før jeg kommer hjem"............. "hvis noen bruker mitt navn/nick - ja, så er det ikke meg" osv. osv.

Snakker om å være selv-sentrert og selvopptatt.

Synes det er helt latterlig jeg :ler:

Hilsen meg

som er fast bruker

men akk. nå er jeg

anonym!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fast bruker og jeg tør svare med mitt virkelige nick. Tåpelig spør du meg. Ingen er uersttatelig, ikke en gang på kg.

:-?

En bitteliten narsessis kanskje :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror heller det viser at man blir litt vel avhengig av KG da når man må skrive at man blir borte. Men vi er da forskjellige. Er glad jeg ikke tilbringer for mye tid her inne selv da :wink:

23+3 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kim Erik Lokker

Herrejeminiidetallerhøyeste - hvis noen har behov for å fortelle at de ikke er tilgjengelige for "debatt" en stund må de da få lov til det!

Selv blir jeg borte mellom halv tolv og tolv. OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Synes d er helt greit at folk sier ifra når de blir borte noen uker; så vet vi da at de ikke har forlatt oss for godt. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 tegn på at man bruker for mye tid på et diskusjonsforum:

-man føler at man trenger å si fra når man blir borte noen dager

-man irriterer seg over andre brukere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har observert (mulig feilaktig..) at enkelte kanskje tror de har påtatt seg en slags "oppdragerrolle" her inne.. Svarer på ting i hytt og pine til enhver tid. *ler litt* Da er det vel ikke så merkverdig at de føler for å annonsere sitt fravær ganske så tydelig. Synes det bare er sjarmerende jeg.. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke helt skjønt det der. Blir like forbauset når jeg leser sånt. Har ikke fått det med meg her inne på KG, men på chatte-kanaler. Da lurer jeg på om de egentlig har noe ordentlig liv.. tenker jeg da.

Men som han ene gjesten her inne sa at han var borte fra et tispunkt til et annet tidspunkt, må jeg si er høflig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ....ikke fint å sitte her og baksnakke da synes jeg .... dersom man føler et stort ansvar for å holde andre brukere oppdatert om hva en skal (jeg ville ikke gjort det ...ville vært redd for å bli gjennkjennt)...så må man da kunne gjøre det uten at det skal bli baksnakkelser og spekulasjoner av det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skal fortelle oss hvilke skjønnhetsprodukter vi skal bruke nå? Hjelp!

Sant nok....Tør nesten ikke komme med tips til folk lengre, er visst ikke bra nok :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, baksnakker jeg også nå? Bare for det jeg sier meningen min. Trodde ikke det var BAKSNAKKING. Blir det snakket om noen spesielle, ved navn? Nei! Og hadde dette vært baksnakking, hadde det foregått i det skjulte. Er det som er baksnakking da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo til å bli et stort problem til sommeren når alle skal ha ferie - kanskje Gry skulle legge ut et skjema så vi kan krysse av når vi tar ferie ... eller om man har jobbet overtid på Kvinneguiden og vil ha litt avspassering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide Hilde! :ler:

Men samtidig som jeg ler så synes jeg slike meldinger er litt triste å se også. Det vitner om at man kanskje ikke har et så fullt liv i virkeligheten. Og at KG er blitt en for dominerende faktor i livet deres.

Noe helt annet er det å skrive om slike ting i dagbøkene. Der kommer det jo naturlig frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herrejeminiidetallerhøyeste - hvis noen har behov for å fortelle at de ikke er tilgjengelige for "debatt" en stund må de da få lov til det!

Selv blir jeg borte mellom halv tolv og tolv. OK?

Hehe. Men du Kim Erik Lokker? Kan ikke du registrere deg som fast KG-bruker, da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg Virgo. Du trodde vi baksnakket Milla Q. Jeg visste ikke at herr Gjest hadde skrevet av hennes personlige melding hvor hun fortalte at hun reiste. Hva jeg skrev gjaldt generelt , var ikke myntet på noen spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...