Gå til innhold

Velykket nyttårsfeiring?


Generalfrua

Anbefalte innlegg

Helt ræva :(

åhh huff da.. :klem:

Hørtes ikke ut som den beste festen akkurat..

Alle jeg har snakket med så langt hadde det skikkelig kjedelig eller så skjedde det bare dumme ting i går så tror det er flere som ikke fikk den feiringen de håpet på :sjenert:

Selv var jeg i familieselskap til 22:30 før jeg dro hjem og satt i leiligheten til kjæresten min og spilte Wii til klokken 02:30..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, nesten så jeg vurderer det til neste år jeg og nå.

Men kommer sikkert til å gå på fest for å gjøre den den beste nyttårsaften ever.

Men uansett om dumme ting skjedde så hadde jeg passelig mengder vin i meg så formen var jo bedre en noen gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. :tristbla:

Skulle på en fest hvor jeg bare kjente noen få stykker, og bare to timer før jeg skulle dra (satt ferdig pyntet og alt!) bestemte hun jeg skulle dra dit med seg for at hun ville på en annen fest (som jeg av div. grunner ikke kunne dra på), og da ble jeg så sur og lei meg og skuffet at jeg bare dro hjem og satt mo alene i min egen leilighet. :tristbla: Det ble ekstra trist fordi nyttårsaften i fjor var så sinnssykt bra, så jeg ble jo sittende og tenke på den...

Men om ikke annet høres det ut som om din kveld var enda et hakk verre enn min, Tweek. Trøster meg med det. :icon_smile:

:klem: til deg og..

Kjenner jeg ble lei meg når jeg leste det.. Ganske dårlig gjort av venninnen din :(

Jaja det er over nå (heldigvis).. *trøste* Min var heller ikke så fantastisk spennende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt sykt i går.

Jeg hadde omtrent 15 venninder hjemme hos meg til middag. Maten var visstnok god, og det var veldig hyggelig. Efter middagen fikk en del andre personer komme, så det ble en liten fest.

Det meste gikk greit for seg, og intet verdifullt eller viktig ble ødelagt. Det eneste direkte negative var at en eller annen kastet opp på terrassen.

Rundt halv tolv begynte jeg å tømme huset, slik at man kunne få med seg fyrverkeriet i god tid.

Det var fest et annet sted efterpå, og jeg drakk fryktelig mye senere på kvelden, såpass meget at det er flere timer jeg ikke husker. Jeg kastet opp og endte med å sove på en sofa hos en venninde.

Jeg våknet rundt klokken 12:00 i dag, og var i en ganske shabby forfatning, og spaserte hjem. Heldigvis bor den aktuelle venninden veldig nærme. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffomann
Det var fest et annet sted efterpå, og jeg drakk fryktelig mye senere på kvelden, såpass meget at det er flere timer jeg ikke husker. Jeg kastet opp og endte med å sove på en sofa hos en venninde.

Trodde ikke at slikt skjedde med folk fra penere møblerte hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiste hos svigers, deilig mat og god drikke. Etterpå gikk vi på fest, begynte litt tamt, men tok seg meget opp. Fikk sett raketter, selv om raketter ikke er det de en gang var. Fikk ett kyss klokken 12 og løfter om enda ett år sammen!! Drakk mer, ble gladfull og litt hyper - så ble en del dansing på slutten. Gikk hjem (2km) i stiletthæler og regn klokken fem, jublet når jeg så sengen og pus. Sov til klokken 1, har siden spist smågodt. Gruer meg til jobb i morgen!

Jeg hører deg, jente! Var på tur 04.30- 05.00 i stiletthæler.. Og stupte nesten i senga (måtte spise litt først;) Og idag har jeg liggi på sofaen og sett på boksen!

Gleder meg IKKE til jobb imorgen :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...