Gå til innhold

Velykket nyttårsfeiring?


Generalfrua

Anbefalte innlegg

Hva gjorde dere i går da?

Ble nyttårsaften som planlagt?

Gode/dårlige opplevelser?

Selv var jeg på en veldig trivelig vennefest uten de store utskeielsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nyttårsaften var veldig fin. Vi spiste god mat, pratet godt, sendte opp raketter like rundt midnatt og var i seng rundt klokka 3.

Alt i alt en meget vellykket kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble akkurat slik jeg ønsket. Vi var noen venner som var samlet med god mat, litt godt å drikke for dem som ønsket det. Ingen fulle folk som sendte raketter dit det måtte passe. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Hva gjorde dere i går da?

Drakk hos noen venner, som også hadde venner på besøk som skulle spille black metal hele kvelden :eeh: Ræva.

Ble nyttårsaften som planlagt?

Planlagt og planlagt.. hadde ikke planlagt noe siden jeg ikke ser på det som noe annet enn en vanlig dag med farger på himmelen. Men gikk ikke DÅRLIG iallfall :)

Gode/dårlige opplevelser?

Gode:

Jeg spydde ikke, pene raketter, pen musikk innimellom alt rælet, god mat, koselige folk.

Dårlige:

Regn, rakett føyk på venninna mi, rakett føyk i huset, jeg fikk hikke, jeg dumma meg med å nesten avsløre en løgn jeg skulle holde hemmelig for noen (folk må lære å ikke lyve eller forvente at jeg skal lyve, det faller meg ikke naturlig)

jaujau. I dag skal jeg ikke nærme meg utenfor engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Var så bra atte! Samlet en gjeng med venner til middag og drikke. Ungene underholdt seg selv. Rakettene for til værs som de skulle og ingen ble skadet.

OG jeg kom igjennom på mobil til min kjæreste klokken 24.00 så vi kunne si godt nytt år der og da!

Klokken fire var jeg hjemme med en overtrøtt unge -vi sov til 12 idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tessmira

Jeg, samboeren og en kamerat var hos et vennepar og spiste god mat. Hadde det så hyggelig som jeg kunne hatt det uten røyk (prøver å slutte). Var litt vanskelig å sitte der når de vi var hos røyker, men klarte meg uten jeg :hoppe:

Jeg og samboeren dro hjem på gården til faren min og tenkte vi skulle se på rakettene, siden det er utrolig bra utsikt her, men ble tåke så vi så ikke noe særlig alikevell :(

Så dro vi til en anna kamerat etterpå og satt der og pratet litt tull før vi tok kvelden.

Så ble en kjempe hyggelig kveld :-D

Endret av Tessmira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ræva :(

Mye bedre i fjor. Hadde ikke helt planlagt noe men vi hadde 2 venner hos oss først. De la en "kake" på den lille balkongen vår, selv om jeg sa at ingen skyter opp raketter på min balkong. så tok juletreet fyr og jeg ble dritsur og gikk (er redd for raketter i tillegg når de er så nærme, så det var jo dumt)

Sambo begynte å krangle mned 2 2 og alle var i dritthumør :(

Ble fikset etterhvert, og det ble bedre etterhvert. Var på 2 fester i tillegg rett med oss. Men de sugde så vi gikk. Vi gikk på byen, men ingenting hadde jo oppe nesten :(

Vi sendte en kamerat hjem siden han var altfor full, men da han kom hjem tok ha bilen og skulle kjøre til dama si i en annen by. Han krasja i fjellveggm, men kjørte videre med airbagene ute. Han ble tatt for fyllekjøring av politiet.. Får minst 2 år uten lappen og må i fengsel. For en idiot!! Dette var forresten samme person som satte fyr på¨juletreet mitt :(

Måtte bare fortelle i detaljer for å få det ut.

Er glad nyttårsaften er over jeg, er ikke så begeistret for den. Bare festen, uten rakettene.

Har alltid feiret med noen som er idioter med raketter så jeg bekymrer meg over at noe skal kje og det ødelegger :(

Godt nyttår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel
Helt ræva :(

Samme her. :tristbla:

Skulle på en fest hvor jeg bare kjente noen få stykker, og bare to timer før jeg skulle dra (satt ferdig pyntet og alt!) bestemte hun jeg skulle dra dit med seg for at hun ville på en annen fest (som jeg av div. grunner ikke kunne dra på), og da ble jeg så sur og lei meg og skuffet at jeg bare dro hjem og satt mo alene i min egen leilighet. :tristbla: Det ble ekstra trist fordi nyttårsaften i fjor var så sinnssykt bra, så jeg ble jo sittende og tenke på den...

Men om ikke annet høres det ut som om din kveld var enda et hakk verre enn min, Tweek. Trøster meg med det. :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ræva :(

Mye bedre i fjor.  Hadde ikke helt planlagt noe men vi hadde 2 venner hos oss først. De la en "kake" på den lille balkongen vår, selv om jeg sa at ingen skyter opp raketter på min balkong. så  tok juletreet fyr og jeg ble dritsur og gikk (er redd for raketter i tillegg når de er så nærme, så det var jo dumt)

Sambo begynte å krangle mned 2 2 og alle var i dritthumør :(

Ble fikset etterhvert, og det ble bedre etterhvert. Var på 2 fester i tillegg rett med oss. Men de sugde så vi gikk. Vi gikk på byen, men ingenting hadde jo oppe nesten :(

Vi sendte en kamerat hjem siden han var altfor full, men da han kom hjem tok ha bilen og skulle kjøre til dama si i en annen by. Han krasja i fjellveggm, men kjørte videre med airbagene ute. Han ble tatt for fyllekjøring av politiet.. Får minst 2 år uten lappen og må i fengsel. For en idiot!! Dette var forresten samme person som satte fyr på¨juletreet mitt :(

Måtte bare fortelle i detaljer for å få det ut.

Er glad nyttårsaften er over jeg, er ikke så begeistret for den. Bare festen, uten rakettene.

Har alltid feiret med noen som er idioter med raketter så jeg bekymrer meg over at noe skal kje og det ødelegger :(

Godt nyttår ;)

:hakeslepp: for en kveld du har hatt... :overrasket: Skjønner godt du er glad den er over. Jeg er også bekymret for rakettene, var nære vi fikk noen på oss i går også. Ønsker deg i allefall et godt nytt år.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. :tristbla:

Skulle på en fest hvor jeg bare kjente noen få stykker, og bare to timer før jeg skulle dra (satt ferdig pyntet og alt!) bestemte hun jeg skulle dra dit med seg for at hun ville på en annen fest (som jeg av div. grunner ikke kunne dra på), og da ble jeg så sur og lei meg og skuffet at jeg bare dro hjem og satt mo alene i min egen leilighet. :tristbla: Det ble ekstra trist fordi nyttårsaften i fjor var så sinnssykt bra, så jeg ble jo sittende og tenke på den...

Men om ikke annet høres det ut som om din kveld var enda et hakk verre enn min, Tweek. Trøster meg med det. :icon_smile:

Jeg tenkte å på den ifjor, den var jo så bra!

Tror nyttårsaften var verre for han dumme kompisen jeg. Men jeg syntes ikke synd på han engang. Høres trist ut, men hvor dum går det ann å bli? Jeg håper at politiet nekter han å drikke for et år eller noe. Det tror jeg han har godt av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg var faktisk sjeleglad for at jeg skulle jobbe i dag tidlig, jeg. Da måtte jeg jo gå og legge meg relativt tidlig. Hadde nok vært enda tristere å sitte alene om jeg ikke hadde hatt noe å gjøre...

Neste gang skal vi ha det fett Tweek, avtale? :-D

Endret av Virvel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: for en kveld du har hatt... :overrasket:  Skjønner godt du er glad den er over. Jeg er også bekymret for rakettene, var nære vi fikk noen på oss i går også. Ønsker deg i allefall et godt nytt år.. ;)

Hehe, ja. Men var jo i god form likevel. Jeg tror vin er fint på fest for min del værtfall ;)

Godt nyttår til deg å, og håper din kveld var mye bedre!

Jeg var faktisk sjeleglad for at jeg skulle jobbe i dag tidlig, jeg. Da måtte jeg jo gå og legge meg relativt tidlig. Hadde nok vært enda tristere å sitte alene om jeg ikke hadde hatt noe å gjøre...

Neste gang skal vi ha det fett Tweek, avtale? :-D

Stakkars, ja da er det mye bedre å legge seg, og våkne opp til nytt år og ny dag ;)

Ja, neste gang altså! Den skal toppe alle nyttårsaften av alle :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Vi hadde en veldig hyggelig kveld her hjemme med 5 venner på besøk. Vi spiste en nydelig kalkunmiddag og sang singstar nesten hele kvelden. kl tolv sto vi på balkongen og så på den flotte tusikten og hørte smellene gjalle i blokkene!

Gjestene dro like før tre.

Helt topp!

En :klem: til dere som hadde det kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det er den beste nyttårsaften jeg har vært med på. Hadde stor fest, ble ikke full, koset meg og fikk kyss kl 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Nei ingen vellykket kveld. Jeg er livredd rakettene og turte såvidt bli med kjæresten på trappa for å se på naboens raketter. De sto kjempelangt unna og fyrte opp, men likevel klarte jeg å få rakettglo inn på øyet. Så det ble legevakt og kapteinsabeltann-lapp på øyet. I dag er jeg halvblind, hoven og har vondt. Neste skal jeg bare sitte inne. Eventuelt springe dritings etter rakettene, sikkert mer flaks da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spiste hos svigers, deilig mat og god drikke. Etterpå gikk vi på fest, begynte litt tamt, men tok seg meget opp. Fikk sett raketter, selv om raketter ikke er det de en gang var. Fikk ett kyss klokken 12 og løfter om enda ett år sammen!! Drakk mer, ble gladfull og litt hyper - så ble en del dansing på slutten. Gikk hjem (2km) i stiletthæler og regn klokken fem, jublet når jeg så sengen og pus. Sov til klokken 1, har siden spist smågodt. Gruer meg til jobb i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel
Nei ingen vellykket kveld. Jeg er livredd rakettene og turte såvidt bli med kjæresten på trappa for å se på naboens raketter. De sto kjempelangt unna og fyrte opp, men likevel klarte jeg å få rakettglo inn på øyet. Så det ble legevakt og kapteinsabeltann-lapp på øyet. I dag er jeg halvblind, hoven og har vondt. Neste skal jeg bare sitte inne. Eventuelt springe dritings etter rakettene, sikkert mer flaks da :roll:

Oi! :overrasket: Håper det går bra med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...