Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2007 #221 Del Skrevet 18. januar 2007 Æ glær mæ! Da blir det en helhet liksom. En følelse som blir eksplosiv, en handling som blir fullbyrdet, en tanke som blir tilfredsstilt. Ozzzzv. ← En smiley kan si mer enn tusen ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobo Skrevet 18. januar 2007 #222 Del Skrevet 18. januar 2007 PIKK pokk nøtt skulle ut å gå men så hadde han ingen bukser på, da tok mor et rutet skinn og sydde bukser til gutten sin :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2007 #223 Del Skrevet 18. januar 2007 *rørt* Skulle nesten tro du kjente meg i min fattige barndom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 18. januar 2007 #224 Del Skrevet 18. januar 2007 Vet at du driter ubeskrivelig mye i det, men jeg følte bare for å komme inn her og snørre litt rundt og si at jeg ikke føler meg helt bra i dag, er rett og slett litt pjusk... Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 19. januar 2007 #225 Del Skrevet 19. januar 2007 Nå er jeg komplett desorientert igjen, etter å ha skummet noen sider her. Det var godt, for det var et øyeblikk fare for at jeg skulle få konsentrert meg om det jeg skulle gjøre. Så forvirret blir jeg ellers bare når jeg inntar champagne. Eller pikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 19. januar 2007 #226 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) PIKK pokk nøtt skulle ut å gå men så hadde han ingen bukser på, da tok mor et rutet skinn og sydde bukser til gutten sin :bukke: ← Tull og tøys. Det var et pølseskinn. Og det sprakk (hadde du ventet noe annet, når ting og tang bryter seg fram?) Endret 19. januar 2007 av hera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2007 #227 Del Skrevet 19. januar 2007 Tull og tøys. Det var et pølseskinn. Og det sprakk (hadde du ventet noe annet, når ting og tang bryter seg fram?) ← *sukk, brusten illusjon* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2007 #228 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) er rett og slett litt pjusk... ← Rart at ikke moderatorene har slettet denne påstanden, jeg tror ikke Pjusk vil akseptere at du påstår å være henne. Har du skjerpet deg og blitt frisk i dag, eller? Endret 19. januar 2007 av Champagnepikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2007 #229 Del Skrevet 19. januar 2007 Så forvirret blir jeg ellers bare når jeg inntar champagne. Eller pikk.. ← Vel, det er den virkningen jeg pleier å ha på folk. Evnen til å desorientere er mye kulere enn vanlig trakassering, selv om jeg har mektige venner. Eller...ikke veldig mektige, kanskje, men uten vanlige hemninger. *Forer Fiona, først og fremst med Champagne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 19. januar 2007 #230 Del Skrevet 19. januar 2007 Rart at ikke moderatorene har slettet denne påstanden, jeg tror ikke Pjusk vil akseptere at du påstår å være henne. Har du skjerpet deg og blitt frisk i dag, eller? ← Nei jeg fortsetter med mine påstander, jeg er fremdeles veldig pjusk i dag. Er stygt redd jeg må kjeppjages ut herfra snart om jeg ikke tar meg sammen og sier unnskyld på ekte Valla-vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2007 #231 Del Skrevet 19. januar 2007 Nei jeg fortsetter med mine påstander, jeg er fremdeles veldig pjusk i dag. Er stygt redd jeg må kjeppjages ut herfra snart om jeg ikke tar meg sammen og sier unnskyld på ekte Valla-vis. ← I den grad du føler deg syk sier jeg God bedring. *Vallainspirert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 19. januar 2007 #232 Del Skrevet 19. januar 2007 I den grad du føler deg syk sier jeg God bedring. *Vallainspirert* ← Takk. Det er ikke til å stikke under en stol at det har vært en veldig tøff uke. Tror jeg må gråte en skvett gitt, dette var jo svært beklagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 19. januar 2007 #233 Del Skrevet 19. januar 2007 (Det har vært en veldig fin uke faktisk, bortsett fra tette bihuler og strevsom bikkje på barnevaktbesøk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2007 #234 Del Skrevet 19. januar 2007 Takk. Det er ikke til å stikke under en stol at det har vært en veldig tøff uke. Tror jeg må gråte en skvett gitt, dette var jo svært beklagelig. ← *rørt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 19. januar 2007 #235 Del Skrevet 19. januar 2007 *rørt* ← Jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke denne informasjonen til, annet enn å tipse deg om at du er litt på PM'nivå nå i forhold til personlig utlevering... host kremt hint hint.. rykte, pikken, rykte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 19. januar 2007 #236 Del Skrevet 19. januar 2007 *Valhallainspirert* ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. januar 2007 #237 Del Skrevet 20. januar 2007 :fnis: Savner ham, forresten. Ikke som i vanlig savn, men som KG-alternativ til dagens humørløse rasehygienikere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. januar 2007 #238 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke denne informasjonen til, annet enn å tipse deg om at du er litt på PM'nivå nå i forhold til personlig utlevering... host kremt hint hint.. rykte, pikken, rykte... ← Jeg er så ironisk at jeg ikke gidder å bruke ironiflagg, vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 20. januar 2007 #239 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg er så ironisk at jeg ikke gidder å bruke ironiflagg, vettu. ← den redda du godt inn igjen, min due Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2007 #240 Del Skrevet 20. januar 2007 God helg snuske dusken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå