Gå til innhold

Champagnepikkens kjappe eksplosjoner

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stå opp din gris, stå opp din gris nå haaaar du sovet lenge! *synger pent*

Faens førkje, jeg ble vekket av en treåring som kom dundrende inn på rommet i femtiden og sang "Hiv og hoi, snart er skatten vår" iført full Sabeltannmundur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faens førkje, jeg ble vekket av en treåring som kom dundrende inn på rommet i femtiden og sang "Hiv og hoi, snart er skatten vår" iført full Sabeltannmundur.

For et bedårende barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det øyensynlig KG-gangbart å gå inn for at germanerne overtar styringen i Afrika og setter negerne under administrasjon.

Strålende at vi får stadig flere som benytter seg av ord som gir assosiasjoner til Herrefolkets suksesser i tiden frem til 1945, og strålende at sånt får stå.

Jeg tror, av hensyn til utsatte grupper, at det ikke bør spekuleres for mye i hva som hadde skjedd hvis noen foreslo at det sterke kjønn skulle overta styringen av KG og sette moderatorkjerringene under administrasjon. Selv om det i verste fall kunne tolkes som personangrep og kjønnsdiskriminering, noe som selvsagt er betydelig verre enn god og gammel, germansk rasehygiene.

Ja, og så glemte jeg ironi. Det er jo en dødssynd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som forutsett var det mer effektivt å skrive en liten epistel om dette enn å rapportere det.

Hvilket innebærer at intet av det som i forrige innlegg står med kursiv lenger er KG-gangbart.

*fornøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Du som har så god kommunikasjon med moderatorkjerringene klarer vel å få ordnet det?

Klabert. Jeg må bare få Brunhilde eller noen andre til å foreslå det, sånn at det blir noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ glær mæ! Da blir det en helhet liksom. En følelse som blir eksplosiv, en handling som blir fullbyrdet, en tanke som blir tilfredsstilt. Ozzzzv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...