Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2007 #201 Del Skrevet 18. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 18. januar 2007 #202 Del Skrevet 18. januar 2007 Stå opp din gris, stå opp din gris nå haaaar du sovet lenge! *synger pent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2007 #203 Del Skrevet 18. januar 2007 Stå opp din gris, stå opp din gris nå haaaar du sovet lenge! *synger pent* ← Faens førkje, jeg ble vekket av en treåring som kom dundrende inn på rommet i femtiden og sang "Hiv og hoi, snart er skatten vår" iført full Sabeltannmundur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 18. januar 2007 #204 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg elsker unger i den alderen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2007 #205 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg også. Også i femtiden på morgenen, selv om det er litt slitsomt når det blir en vane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. januar 2007 #206 Del Skrevet 18. januar 2007 Faens førkje, jeg ble vekket av en treåring som kom dundrende inn på rommet i femtiden og sang "Hiv og hoi, snart er skatten vår" iført full Sabeltannmundur. ← For et bedårende barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2007 #207 Del Skrevet 18. januar 2007 For et bedårende barn! ← Og ikke minst utrolig pen, han er tross alt min sønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 18. januar 2007 #208 Del Skrevet 18. januar 2007 Ja stakkars gutt. Men det kan jo hende han vokser det av seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. januar 2007 #209 Del Skrevet 18. januar 2007 Ja stakkars gutt. Men det kan jo hende han vokser det av seg? ← Tror ikke farskap er noe man vokser av seg, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 18. januar 2007 #210 Del Skrevet 18. januar 2007 Det var som pokker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2007 #211 Del Skrevet 18. januar 2007 Nå er det øyensynlig KG-gangbart å gå inn for at germanerne overtar styringen i Afrika og setter negerne under administrasjon. Strålende at vi får stadig flere som benytter seg av ord som gir assosiasjoner til Herrefolkets suksesser i tiden frem til 1945, og strålende at sånt får stå. Jeg tror, av hensyn til utsatte grupper, at det ikke bør spekuleres for mye i hva som hadde skjedd hvis noen foreslo at det sterke kjønn skulle overta styringen av KG og sette moderatorkjerringene under administrasjon. Selv om det i verste fall kunne tolkes som personangrep og kjønnsdiskriminering, noe som selvsagt er betydelig verre enn god og gammel, germansk rasehygiene. Ja, og så glemte jeg ironi. Det er jo en dødssynd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2007 #212 Del Skrevet 18. januar 2007 Som forutsett var det mer effektivt å skrive en liten epistel om dette enn å rapportere det. Hvilket innebærer at intet av det som i forrige innlegg står med kursiv lenger er KG-gangbart. *fornøyd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 18. januar 2007 #213 Del Skrevet 18. januar 2007 Godt å se at noen ivaretar vaktbikkjefunksjonen her inne! *også fornøyd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2007 #214 Del Skrevet 18. januar 2007 ..veldig fornøyd.. Sier ikke hvorfor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2007 #215 Del Skrevet 18. januar 2007 ..veldig fornøyd.. Sier ikke hvorfor! ← Har det noe å gjøre med lysfontenepåstanden i dagboken din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2007 #216 Del Skrevet 18. januar 2007 ..Eller jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2007 #217 Del Skrevet 18. januar 2007 Her mangler en lysfontenesmiley. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2007 #218 Del Skrevet 18. januar 2007 Du som har så god kommunikasjon med moderatorkjerringene klarer vel å få ordnet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2007 #219 Del Skrevet 18. januar 2007 Du som har så god kommunikasjon med moderatorkjerringene klarer vel å få ordnet det? ← Klabert. Jeg må bare få Brunhilde eller noen andre til å foreslå det, sånn at det blir noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2007 #220 Del Skrevet 18. januar 2007 Æ glær mæ! Da blir det en helhet liksom. En følelse som blir eksplosiv, en handling som blir fullbyrdet, en tanke som blir tilfredsstilt. Ozzzzv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå