Frigg Skrevet 14. september 2007 #541 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Ønsker deg en god helg (er det helg igjen??? Denne uka har gått fort!) Endret 14. september 2007 av Bare meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. september 2007 #542 Del Skrevet 14. september 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 14. september 2007 #543 Del Skrevet 14. september 2007 Ønsker deg en fin helg, bettie! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. september 2007 Forfatter #544 Del Skrevet 14. september 2007 Fredag 14.september Tusen, tusen takk, Morgensol og caskr. Takk for helgehilsner, MissS, bare meg selv og Midnattsol. Jammen går dagene fort. Det er ikke lenge siden vi startet på september, og nå har snart halve måneden gått. I dag regnet det vannrett da jeg dro på jobb. Regn og vind. Skikkelig høstlig med andre ord. I dag gjorde jeg en skikkelig oppryddingsjobb i rutinene våre - de skriftlige. Ryddet vekk det som ikke er aktulet lenger, rettet det som måtte rettes osv. Så nå er den jobben gjort. Drittjobb egentlig, men den må jo gjøres med jevne mellomrom. Seinere på dagen dro jeg på et møte i byen. For eng en gangs skyld varte møtet kortere enn forventet, så jeg rakk en liten bytur i og med det var for kort tid til å dra på jobb igjen, og ventetid før bussen kom. Jeg ble noen kroner fattigere av den ventetiden, for jeg kjøpte meg et par sko - pumps med litt høye hæler, sorte. Og er par korte støvletter med hæl - som passer både til skjørt og bukser. Er fornøyd med det kjøpet. Måtte egentlig ha meg noe fottøy, for det begynner å bli kaldt å tasse rundt i barbeint i sandaler. Jeg drøyer jo barfot perioden så lenge jeg kan, men må nok bare innse at det er høst. Og så hentet jeg pakka fra ellos. To skjøt - et sort og et plomme, to tunikaer - en dyp rød og en hvit, en hvit bluse og ei grå strikkejakke. Tror jeg blir fornøyd med det. I morgen kveld skal jeg være barnevakt for Nurket, så jeg får gjøre rent på formiddagen i morgen. Jeg skal hente ham ved firetiden, og så overnatter han til søndag. Blir kos, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 15. september 2007 #545 Del Skrevet 15. september 2007 God helg Bettie! Jeg trenger også noen nye sko. Har gått lenge å siklet på et par lekre ankelstøvletter, så jeg får se hva jeg får gjort med det når lønningen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. september 2007 #546 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg vil også ha lave støvletter (men vet med meg selv at jeg likevel bare kommer til å tre labbene inn i et par joggesko) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 15. september 2007 #547 Del Skrevet 15. september 2007 Innom med en lørdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. september 2007 Forfatter #548 Del Skrevet 15. september 2007 Lørdag 15.september Det var fordi jeg hadde fått lønninga på konto at jeg flottet meg med to par sko, bella. Har en tendens til å labbe av gårde flatskodd, jeg også, Cata, men siden jeg har gått ned 15 kg, skal jeg være litt mer damete innimellom, og da er sko med litt hæl et skritt i riktig retning. Tusen takk for klem, Morgensol Vanlig lørdagsrutine i dag. Ligge litt lenge, lese avisa før jeg setter i gang. Så en runde i huset for å rydde ut støv og rydde litt. Satt meg ned og redigerte en god del bilder på PC'n i dag. Så nå har jeg redigert fire album. Gleder meg til å få bildene i posten. Hentet Nurket tidlig på ettermiddagen. Han sovnet i bilen på veien hit, så da vi kom hjem, puttet jeg ham i vognen og gikk en 40minutters tur med ham. Så i kveld har det vært mye kosing med en liten gutt. Gamle barnesanger popper opp i hukommelsen igjen, gitt, så jeg har sunget både bæ, bæ lille lam og ro, ro til fiskeskjær - flere ganger i kveld. Jeg la Nurket ved ni-tiden, og han sovnet veldig fort. Så får vi se hvor lenge han sover i natt, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 15. september 2007 #549 Del Skrevet 15. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 16. september 2007 #550 Del Skrevet 16. september 2007 Lenge siden jeg har vært her inne på besøk hos deg nå... Høres ut som du har hatt et koselig overnattingsbesøk. Jeg er veldig glad for at besteforeldrene til våre unger gjerne vil ha dem på overnatting. Jeg på kjøpe meg nye ankelstøvletter snart, for de jeg har nå er begynt å gå opp i sømmene. De er endel år gamle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 16. september 2007 #551 Del Skrevet 16. september 2007 Så koselig med nurkebesøk da Om du ikke skal på kamp i dag, går den på tv2 klokken 20:00. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 16. september 2007 #552 Del Skrevet 16. september 2007 Ha en nydelig søndag Bettie! Håper du koser det sikkelig med nurket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. september 2007 #553 Del Skrevet 16. september 2007 God søndag med nurket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 16. september 2007 Forfatter #554 Del Skrevet 16. september 2007 Søndag 16.august hei Fresi. Hyggelig at du er innom her. Det er kos å få barnebarn på besøk, Majabeth. Skal se kampen på TV i dag, bella. Spennende å se om vi kan slå Brann. Gjett om jeg har kost meg med Nurket, Morgensol og Midnattsol. Hentet som sagt Nurket i går, og han var bare blid og fornøyd til det ble barnenatt. Han sov nesten hele natta også, selv om han var sånn halvvåken tre-fire ganger i løpet av natta. Det var stort sett bare å putte smokken inn igjen, så sov han videre. Skiftet bleie en gang i løpet av natta også, og da sov han til halv ni i dag. Han sitter på gulvet og leker, nå, og han var kjempefasinert av en lekebamserangle hvor det går an å snurre på magen. Han snurret og snurret og lo når det kom lyd. Halvdelen hadde kjøpt middagsglass hvor det var biter i maten. Det studerte han lenge på hvordan han skulle forholde seg til. Det er ikke så greit å tygge med bare to tenner. Da jeg kjørte ham hjem ut på dagen i dag, sat han og brummet i bilen, akkurat som en motor. Han er nå go' da. I ettermiddag kom Frøkna og Samboer. Samboer er glad i får-i-kål, men det er ikke Frøkna, så da hadde vi invitert dem på middag før fotballkampen. Samboer fikk får-i-kål, Frøkna fikk en biff. Nå har de kjørt til stadion. Det er jo hjemmekamp i dag. Jeg ser den på TV, jeg. Men jeg skal på stadion på Rosenborgkampen. Da er vi VIP-er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 16. september 2007 #555 Del Skrevet 16. september 2007 Kan tenke meg at det er koselig å ha besøk av barnebarn Ha en fin kveld og kos deg med kampen på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 17. september 2007 Forfatter #556 Del Skrevet 17. september 2007 Mandag 17.september Det ble ikke mye kos av se på fotballkampen, bare meg selv. "Vi" tapte så det grein etter. I dag kunne jeg ta det med ro på morgenen. Det var møtedag i dag - hele dagen. De møtene er temmelig kjedelige og jeg hadde ikke tatt med meg noe å jobbe med på si denne gangen. Men møtet begynte seinere enn vanlig, så derfor hadde jeg en rolig morgen. Fikk hengt ut litt tøy jeg hadde vasket før jeg for, så jeg var jo litt effektiv, da. Og møtet ble akkurat så kjedelig som forventet. Mye av det som ble sagt, kunne vært formidlet på veldig mye kortere tid, og mye av det kunne vært sendt ut skriftlig. Det var vel bare to temaer som var av interesse for meg. Tok bussen hjem. På den tiden er den jo full av ungdom fra videregående. Og så var det to godt rusa karfolk. De ble ganske ubehagelige etterhvert, så jeg var glad da jeg kunne gå av bussen. Det er klart det er synd på dem, og de var helt sikkert harmløse, men ubehagelige. Syntes mest synd på noen unge jenter som kom i deres søkelys, men de klarte å breie seg slik at de slapp å få noen av dem ved siden av seg. Var ikke like heldig, jeg. Må innrømme at jeg reiste meg og foretrakk å stå da en av dem la ut om hvordan han klødde i hodet og sikkert var blitt smittet av lus. Grøss. Lillepusen ble "fanget" av to skjærer i dag. De var skikkelig etter henne, så hun rømte inn under grana i hagen. Og der måtte hun pent bli liggende en stund, for skjærene "patruljerte" området utenfor ved å gå fram og tilbake og skvatre. Måtte redde lillepusen til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 18. september 2007 #557 Del Skrevet 18. september 2007 Uff for en ekkel busstur. Jeg har hatt noen slike jeg også, men det er noen år siden nå. Hadde en ekkel tur på Bergensbanen en gang, da var det to som var så fulle og ekle at de ble kastet av toget. Begynte å klø på hun som gikk med kioskvognen. Til slutt ble det nok for henne og hun ga beskjd videre til konduktøren. De ble kastet av på nest stasjon. Håper det går bra med lille pusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 18. september 2007 #558 Del Skrevet 18. september 2007 Uff, det er ikke noe gøy med slike bussturer. Jeg har også opplevd slik på bussen. Men noe av det ekleste jeg har opplevd på buss var en gang det var stappfullt og folk måtte stå tett i tett. Han som sto ved siden av meg var som en jæ.... grahund! (ikke fyllik, ikke narkis eller noe i den duren.Bare en helt vanlig fyr)Han sto der og gnukket...ja dere vet...mot låret mitt. Kunne kjenne at enkelte ting begynte å vokse Blir kvalm bare jeg tenker på det. Hihi...ser for meg pusen din. Stakkar, er ikke lett når fuglene tar igjen vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 18. september 2007 Forfatter #559 Del Skrevet 18. september 2007 Tirsdag 18. september Slike turer med offentlig kommunikasjon er kjedelig, ja, Morgensol og bare meg selv. Lillepus lider for tiden av såret stolthet. Hun ligger i vinduskarmen og ser ut på skjærene. Phu - for en dag. Da jeg kom på jobb var det ørten mail som ventet på meg. Skulle tro at folk ikke hadde annet å gjøre enn å sende meg mail. Har kommet på en eller annen liste, for plutselig får jeg drittmail på jobben - hvordan få orgasme f.eks. Kunne ikke tenke meg orgasme på jobb, og hjemme vet jeg hvordan det fikses. Jeg var ikke gjennom lista før jeg fikk en oppdatering på den vanskelige situasjonen jeg må følge opp. Den var lite oppløftende. Her kan man snakke om fronter og gå i skyttergraven. Ilte så i full fart til et avdelingsmøte. Hadde fått noen problemstillinger på forhånd, så jeg hadde forberedt en del svar. Neste gang jeg skal til den avdelingen skal jeg ha litt bedre tid, og også spørre hvordan det går hos dem, for det rakk jeg i liten grd i dag. Det er ganske ukomplisert der. En av mine nærmeste medarbeidere slutter etter denne uka. Han har fått ny jobb, og gutta på jobben fant ut at det måtte markeres skikkelig. De hadde handlet inn kjøtt og grønt, utstyrte kollegaen med kokkeklær, en oppskrift og overlot det i hans meget ukyndige hender med beskjed om at han skulle servere en to-retters middag til hele personalet seinere på dagen. I følge hans kone kan han ikke lage mat. Han hanket inn litt eksperthjelp, og jammen klarte han brasene. Paibunn med tomater som forrett og lapskaus som hovedrett. Jeg hadde bestilt kake, så det ble en treretters i dag. Klarte å snekre sammen en tale til ham i dag, og takket ham pent av, for å ile til et nytt møte. Oppfølging av "vanskelig sak". Vi tydeliggjorde vår plan i forhold til arbeidet med denne saken, så får vi se hvordan det går. Og rett over til et nytt møte for å etablere et samarbeid mellom en del i kollegiet. Det møtet gikk greit, men det er noe med å skifte fokus så ofte, og å være konsentrert om nye saker stup i ett. Så ve hjemme dalte jeg ned i stolen, og bortsett fra å lage litt mat, har jeg ikke planer om å gjøre noe som helst i dag. Bare glo på TV. Halvdelen hadde tatt med seg gitaren min til musikkbutikken i dag. Trengte nye strenger. Han fikset det for meg, og kjøpte kasse til gitaren også. Det blir jo en del frakting av gitaren, så det kan jo være greit å ha en kasse til den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. september 2007 #560 Del Skrevet 18. september 2007 Og rett over til et nytt møte for å etablere et samarbeid mellom en del i kollegiet. Det møtet gikk greit, men det er noe med å skifte fokus så ofte, og å være konsentrert om nye saker stup i ett. Så ve hjemme dalte jeg ned i stolen, og bortsett fra å lage litt mat, har jeg ikke planer om å gjøre noe som helst i dag. Bare glo på TV. Skjønner hva du mener. Selv om vi er kvinner og dermed skal være multitalenter så klarer hjernen bare å bearbeide en viss mengde informasjon ad gangen. TV, ja, der sa du noe. Vegetering foran TV hørtes fristende ut. Jeg har visst en jeg også. *bla opp i programmet* Kanskje "Uløste gåter" på TV2 Zebra hadde vært noe å se. Spørs om jeg har den kanalen, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå