Bettie Skrevet 2. november 2007 Forfatter #721 Del Skrevet 2. november 2007 Fredag 2.november Kos med klem, Midnattsol Vi trodde ikke det ville bli noe krangel her, for det er ikke all verdens å krangle om, Bare meg selv. Men den andre delen av familien mener at Halvdelen har fått så mye av moren sin at han skal ha mindre i arv. Bare sprøyt. Takk for fredagshilsen, Morgensol Det går jo oftest greit med arveoppgjør, bella, men noen ganger finnes det gribber.... Jobben i dag var også grei nok. Fikk unna litt mer skrivearbeider, så nå er jeg klar til å begynne på budsjettet for neste år. Huff - jeg gruer meg til den jobben. Jeg har ikke orket å se på hvordan rammene vil bli, men de blir garantert mindre enn de jeg har nå. Men det er bare å brette opp ermene og sette i gang. Regner med at jeg har det meste på plass innen ei uke. Da jeg kom hjem, fant jeg julekalenderen til Nurket i posten. Jeg broderte jo en til Lillefrøkna i fjor, så jeg fant ut at jeg ville brodere en til Nurket også. Måtte selvfølge begynne litt i dag. Var litt fredagsslapp da jeg kom fra jobben, men har nå ryddet, vasket bad og WC og litt klær. I morgen kommer Poden med familien hit, så jeg skal dra fram støvsugeren og moppen i morgen på formiddagen. Antagelig ligger de over til søndag, så jeg vasket det nye sengetøyet til Nurket. Kan ikke legge på helt nytt sengetøy uten å vasket det først. Halvdelen har jo kjøpt ny dyne til Nurket - i passende barnestørrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 2. november 2007 #722 Del Skrevet 2. november 2007 God helg Bettie! Du er et fantastisk flott menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 3. november 2007 #723 Del Skrevet 3. november 2007 Håper du har en fin lørdag og storkoser deg med ditt lille Nurk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. november 2007 #724 Del Skrevet 4. november 2007 Håper du får en nydelig søndag Bettie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 4. november 2007 #725 Del Skrevet 4. november 2007 Håper du har fått kost masse med barnebarna i helgen. Og jeg kjenner det klør i fingrene når du nevner julekalenderen. Gleder meg til å komme i gang med en til lille nevø. Men først må jeg bli ferdig med bildet jeg holder på å brodere. Du får ha en fin søndag, Bettie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. november 2007 Forfatter #726 Del Skrevet 4. november 2007 Søndag 4. november Hei Truleslinemor. Nå er det lenge siden jeg har sett deg. Så hyggelige ord du har lagt igjen til meg. Gjett om jeg har kost meg, Fresi Har kommet i gang med kalenderen, Begonia. Et reinsdyr og en kvart hare er ferdig. I går gjorde deg ferdig rengjøringen. Hadde bare igjen å dra over gulvene med mopp og støvsuger. Etterpå gikk jeg meg en liten tur i det fine været. Poden med familien kom ved to-tiden. Jeg hadde kjøpt en kringle, noe Lillefrøkna satt stor pris på. Så lørdagen gikk med til å prate med Lillefrøkna, kose med Nurket og hygge med med Poden og Svigerdatter. Helt topp. De hadde egentlig tenkt å dra hjem til seg i går kveld, men fant ut at de like gjerne kunne overnatte. I dag hadde vi en oppryddingsdag ute. Fikk Poden til å hjelpe oss med å demontere trampolina, satt gressklipper og hagemøbler i kjelleren og tomme krukker og blomsterpotter i uteboden. Begynte å rake litt også, men ble ikke ferdig, så det får jeg ta til uka. Poden måtte jobbe i dag, og Lillefrøkna skulle i ishallen og prøve de nye skøytene sine. Halvdelen for på ishockykamp i dag. Så som fotballsessongen er over, er det den neste store interessen. Så da fikk jeg en lang ettermiddag med Nurket. "Lærte" han å hilse pent i dag. Han syntes det var en kjempemorsom lek å riste hånd. Jeg klarte helt fint å kose med med Nurk og Svigerdatter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 5. november 2007 #727 Del Skrevet 5. november 2007 Innom med en laaaaaaaaaaaaaaang til deg i dag. Ute er det mørkt og vått, jeg fikk krøller på vei hjem fra butikken, selv om jeg stoppet innom -nille og kjøpte en paraply. Kos deg med kalenderbrodering i høstmørket, Bettie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 5. november 2007 #728 Del Skrevet 5. november 2007 Innom med en og gode ønsker for denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 5. november 2007 #729 Del Skrevet 5. november 2007 Det høres så koselig ut med brodering av julekalender. Selv er jeg utålmodig, og blir sur hvis jeg ikke får til ting med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 6. november 2007 #730 Del Skrevet 6. november 2007 Heisann Bettie. Bare innom for å se hvordan det går med julekalenderen... Håper du får kost deg masse med den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 6. november 2007 #731 Del Skrevet 6. november 2007 OK du skriver ikke i dagboka min :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 7. november 2007 #732 Del Skrevet 7. november 2007 Så flink du er, Bettie, broderer julekalender! Her blir det Europris-varianten! Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. november 2007 #733 Del Skrevet 8. november 2007 Hvordan er det med den fantastiske Bettie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. november 2007 Forfatter #734 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Torsdag 8. november Tusen takk for klem, mysan. Jeg får ikke krøller når det regner. Håret blir bare enda mer glatt og stritt. Hallo bella. Takk for gode ønsker. Det er koselig å bodere når jeg vet hvem som skal få kalenderen, Morgan Le Fay. Men jeg må innrømme at noen ganger lurer på hva jeg har begitt meg inn på. Det går framover med kalenderen, Begonia. Et rådyd/reinsdyr og en hare er ferdig og jeg har kommet et stykke på snømannen. Det blir fint, men det er utrolig så mange farger de har klart å legge inn i mønsteret. Og så teller jeg feil en gang i blant - og må ta opp noen sting innimellom. Europrisvarianten av julekalendere er vel også helt ok, caskr.Hei Luise. jeg har sett etter deg, men du ble borte for meg. Jeg skal jammen lete deg opp igjen. Er ikke så fantastisk, Trulselinemor, men takk for hilsen. Denne uka har ikke vært god. Det har vært en del konflikter på jobben til Poden. Nye folk har kommet inn, og de har ønsket å overta makt og myndighet, og siden de har vært to, har de klart å manøvrere ut Poden. Han er nemlig litt for naiv og tror at folk har gode hensikter og blir overrasket og skuffet når det viser seg at det har de ikke. Jeg har vært flere ganger hos Poden for han har trengt å snakke med noen. Og jeg er jo litt mer kynisk enn han. Ikke at jeg har blandet meg inn, men jeg har stilt en del spørsmål som har gjort at han har kunnet reflektere litt over hva han vil/ikke vil. Stort sett har jeg vel bare vært til stede og lyttet mer enn jeg har pratet, for det er det han har hatt behov for. Men det er for jævlig at to høner har rotta seg sammen og skviser ut Poden, han som har lagt så mange timer og så mye jobb ned i firmaet. Ellers har jeg vært "heldig" og har hatt hodepine hver eneste dag denne uka. Har våknet med hodepine rett og slett, og den har ikke blitt bedre ut over dagen. Den kommer sikkert fordi jeg sover så dårlig om natta nå. Tar lang tid før jeg sovner, og så våkner jeg flere ganger pluss at jeg våkner tidlig. Så i dag dro jeg hjem fra jobben etter noen timer. I morgen er det kursdag og jeg er medansvarlig for kurset, så jeg bare må på jobb. Godt det snart er helg. Skal skryte litt av meg selv også. jeg har nå passert -20 kg nå og -15 cm i livet. Hurra for meg. Endret 8. november 2007 av Bettie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 8. november 2007 #735 Del Skrevet 8. november 2007 Gratulerer med stor vektnedgang, du må ha hatt en god del av både motivasjon og selvdisiplin for å ha klart å gå ned så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 9. november 2007 #736 Del Skrevet 9. november 2007 Stemmer i "hurra for Bettie"! Veldig bra, kan tenke meg at det er en god følelse. God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. november 2007 #737 Del Skrevet 9. november 2007 Hurra for deg . Her ble det full stans i vektreduksjon da ferien kom, og siden kom jeg meg aldri i gang igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 9. november 2007 #738 Del Skrevet 9. november 2007 Skal skryte litt av meg selv også. jeg har nå passert -20 kg nå og -15 cm i livet. Hurra for meg. Jeg er dødelig imponert. All honnør til deg. Ha en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. november 2007 #739 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg måtte helt neders på siden for å finne deg i dag. Gratulerer Bettie! Har hatt det litt travelt den siste tiden. Blitt lite KG og mye farting. Jeg burde snart finne fram broderiet mitt. Holder på å brodere dorullholdere. Slik som henges på veggen. Fra før har jeg brodert Velkommen skilt både til daglig og til jul. Jeg bruker å brodere mens jeg ser på sport, og til helgen tror jeg skal skal være både langrenn og skiskytting. Ha ei flott uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 12. november 2007 #740 Del Skrevet 12. november 2007 Håper hodet ditt blit bedre. Også så synd med Poden da. Da er det nok godt å ha mamma i nærheten. Nå er jeg snart ferdig med julekalenderen til nevøen min jeg. Skal bare sy på ringene hvor pakkene skal henge Det er koselig å gi bort hjemmelaget kalender. Gratulerer med vektreduksjonen! Det er jo kjempebra! Jeg og sambo starter etter nyttår vi. Jeg skal minus 7 og sambo minus 20. Ha en fin uke Bettie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå