ATV Skrevet 31. desember 2006 #1 Del Skrevet 31. desember 2006 året 06 (ikke noe sex) er endelig over, neste år burde være mer fruktbart dere... (dette hørtes utrolig morsomt ut når jeg tenkte det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 31. desember 2006 #2 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt året med null sex er over straks ja, og for min del ser det bedre ut for neste år heldigvis. Men jeg håper ikke på et fruktbart år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ATV Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 31. desember 2006 ok, trekker tilbake fruktbar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 31. desember 2006 #4 Del Skrevet 31. desember 2006 Noen andre enn meg vil kanskje sette pris på et fruktbart år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badlands Skrevet 1. januar 2007 #5 Del Skrevet 1. januar 2007 hi hiii hadde ei veldig bra natt med ein koseleg fyr på nyttårsaftan, etter ein svært livleg fest - så året opna svært bra :-) No gjeld det berre å finne nokon ein har følelser for..... så ein kan feire neste nyttårsaftan med nokon ein er ordentleg glad i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå