Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2003 #21 Del Skrevet 12. februar 2003 Om kvinner er mere attraktive enn menn... D kommer vel mye an på hvem man setter opp imot hverandre. Jude Law er flottere enn sin kone mens Catherine Zeta Jones er mere attraktiv enn sin mann... nettopp. endelig en som forstår det. pene folk er pene folk uansett kjønn, og det finnes like mange av dem på hvert kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 12. februar 2003 #22 Del Skrevet 12. februar 2003 Gjest/Lumbajack: Var spørsmålet ditt i tråden her spurt for å høre folks mening eller for å overbevise alle om at du har den eneste rette meningen? Min mening: Det spørs hva slags humør jeg er i, det er avgjørende for hva jeg ser etter. Noen dager ser jeg bare flotte menn over alt. Andre dager går det opp for meg hvor vannvittig mange flotte kvinner det er. Hva som er attraktivt har ikke nødvendigvis noe med klassisk skjønnhet å gjøre for meg. Tror vi aldri blir enige om hva vi synes er pent heller. Men poenget mitt: Man kan gjerne være superattraktiv uten å være smellpen. Nå for tiden synes jeg jeg ser flere flotte kvinner enn menn. Har kanskje noe med at jeg er på en kvinnedominert arbeidsplass. Om sommeren synes jeg det er så masse flotte damer. Kanskje det har noe med at jeg sammenligner meg selv med dem, og derfor kikker på dem mye. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2003 #23 Del Skrevet 12. februar 2003 så du er ikke interessert i å se på menn? merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 12. februar 2003 #24 Del Skrevet 12. februar 2003 Så du har ikke lest hva jeg skriver? Merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 12. februar 2003 #25 Del Skrevet 12. februar 2003 jeg snakker om folk som er skikkelig pene, disse finnes det like mange av på hvert kjønn. du snakker om kvinner som i utgangspunktet ikke er særlig pene men som sminker seg opp og gjør sitt ytterste for å se bedre ut. menn som ligger i samme katogori gjør ingen innsats for å se bedre ut, og dermed lar mange seg lure til å tro at bare fordi noen som ikke er pene har sminket seg opp finns det flere pene jenter. Jeg synes det er flere pene kvinner enn menn i verden. Jeg prøve ikke å påstå at det er det, men det er min mening. Alle har jo forskjellige oppfatninger om hva som er pent eller ikke, så det er det jo ikke noe fasitsvar på. Du påstår at jeg snakker om kvinner som i utgangspunktet ikke er vakre, men som blir det av all sminken de tar på seg. Hva vet du om hvilke damer jeg synes ser bra ut og ikke? Sminke skal brukes for å fremheve skjønnhet. Jeg tror det er veldig få som i utgangspunktet er "mindre pene som blir "smellvakre" hvis de får på seg litt sminke. Man må ha et visst grunnlag.. Du sier jeg virker homo! Kan bare ikke fatte hvor du har tatt det i fra. Hvis du leser hva jeg har skrevet i de andre innleggene til deg så står det klart å tydelig at jeg ikke blir tiltrukket av kvinner. Jeg klarer bare å se hvem jeg synes er pene å ikke. Og forresten, du tror jeg føler meg truet av pene menn! Hvorfor i all verden skulle jeg blitt det? Ikke har jeg dårlig selvtillit heller, så...FEIL IGJEN. Deler av sitatet slettet. Hege (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. februar 2003 #26 Del Skrevet 12. februar 2003 Uansett hva vi sier i denne saken, er vår gjest uenig. Det er jo tydelig at h*n bare er her for å kvervulerer. Ja ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #27 Del Skrevet 13. februar 2003 det er en umulighet at det finnes flere pene kvinner enn menn. det at en kvinne kommer med en slik uttalelse er rart. Medinilla Magnifica, la meg stille deg et spørsmål: hva med en mann som sier at han synes at menn er penere enn kvinner. er han helt hetero i dine øyne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #28 Del Skrevet 13. februar 2003 det er en umulighet at det finnes flere pene kvinner enn menn. det at en kvinne kommer med en slik uttalelse er rart. Medinilla Magnifica, la meg stille deg et spørsmål: hva med en mann som sier at han synes at menn er penere enn kvinner. er han helt hetero i dine øyne? Jeg er ikke en kvinne som synes kvinner er penere enn menn bare så det er sagt. Du vil misforstå du din lille djevel Jeg personlig ville synes det var veldig rart at en mann synes menn er penere enn kvinner. Om han er hetero eller ikke vet han best selv. Jeg dømmer ingen etter en slik uttalelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 13. februar 2003 #29 Del Skrevet 13. februar 2003 Det var jeg som skrev innlegget over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #30 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg synes mange menn er mye penere enn kvinner...Synes også ofte de har en mye penere kropp enn kvinnen. Kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kunstner Skrevet 13. februar 2003 #31 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg er kunstner, og er meget tiltrukket av menn. Men om jeg skal male akt, foretrekker jeg kvinner, ikke fordi jeg blir tiltrukket av dem, men fordi de har en mye mer interessang kropp en menn. Kvinner har flotte former som er meget interessangt å male og studere. Men jeg blir apselutt ikke ophisset av dem. Men denne debatten virker noe fjern. Siden dere diskutere pene mennesker, så må dere vel også ha en mal da, hva er et pent menneske? Kan noen svare på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #32 Del Skrevet 13. februar 2003 og gjest som ikke er tiltrukket av pene menn: jeg tror nok heller at det er pene menn som ikke er tiltrukket av deg. dermed blir du avvist, og så for å bevare stoltheten din sier du at "du ikke liker pene menn uansett", så for deg "gjør det ingenting at du ikke har draget på dem". jeg vet garantert at du kommer til å lyge og svare at "jo jeg kan få så mange menn jeg vil" eller noe slikt, og da bekrefter du bare hva jeg sier om deg. Nei, for all del, jeg får ikke alle menn jeg vil, jeg har jammen kjempet mye for å få noen av dem. Og det er sikkert mange pene menn som ikke er tiltrukket av meg. Men sikkert mange stygge og alminnelige menn også. Men jeg blir fremdeles ikke spesielt tiltrukket av pene menn. Jeg forstår at du tror det er fordi jeg ikke er bra nok for de pene, og jeg forstår hva du mener, jeg tenkte nok også sånn da jeg var yngere. Med alderen forstår man mer, og man ser helt andre verdier i en partner enn om han er billed pen eller ikke. Jeg tror jeg ikke er speielt glad i billedpene menn fordi de rett og slett ofte oppfører seg deretter, og slikt liker ikke jeg, jeg liker hyggelige menn som må kjempe litt, rett og slett fordi de ikke er billed pene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På vakt mot pene menn! Skrevet 13. februar 2003 #33 Del Skrevet 13. februar 2003 Hmmm - er det virkelig slik at de fleste pene menn IKKE oppfører seg pent?? Blir veldig mistenksom når pene menn viser meg oppmerksomhet..Hvem viser egentlig pene menn oppmerksomhet til - de pene jentene eller de jentene de tror de får lett til sengs..??? Men siden de er så pene så trenger de jo ikke å ta hva som helst heller... Det føles liksom tryggere med en "vanlig" mann. Jeg er imidlertid både pen OG klok. Hvorfor finnes det ingen menn som er lik meg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Gwen* Skrevet 16. februar 2003 #34 Del Skrevet 16. februar 2003 Nei. *smil* Menn er det beste jeg vet. Ikke alle menn, men "min type" menn. Herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2003 #35 Del Skrevet 25. februar 2003 En kvinnekropp er estetisk finere, f.eks på et maleri, skulpturer.... Men en ekte mann er SEXY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå