Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2003 #1 Del Skrevet 11. februar 2003 er det noen her som synes det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 11. februar 2003 #2 Del Skrevet 11. februar 2003 nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 11. februar 2003 #3 Del Skrevet 11. februar 2003 Nope. Vel, hvis du setter Anastacia ved siden av Kjell bekkelund vet jeg ikke helt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 11. februar 2003 #4 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg ser mange flere pene kvinner enn menn. Jeg er egentlig veldig kresen da det kommer til menns utseende. Heldivis har jeg kapret den peneste. PS: Hvis noen skulle lure, så blir jeg ikke tiltrukket av kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 11. februar 2003 #5 Del Skrevet 11. februar 2003 Ja definitivt men det er sikkert fordi jeg nok er "lesbisk" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2003 #6 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg ser mange flere pene kvinner enn menn. Jeg er egentlig veldig kresen da det kommer til menns utseende. Heldivis har jeg kapret den peneste. PS: Hvis noen skulle lure, så blir jeg ikke tiltrukket av kvinner. det høres homsete ut. og kristian, du er en gutt så det forklarer ditt svar. merkelig at en kvinne som kaller seg heterofil ser mer pene jenter enn gutter. sært. hvaslags sted er det du bor på? ok, la meg si det slik: hvem synes du er penest? den peneste kvinnen du har sett eller den peneste mannen du har sett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 11. februar 2003 #7 Del Skrevet 11. februar 2003 Den peneste mannen jeg noen gang har sett. Uten tvil. Jeg foretrekker menn, men jeg klarer å se forskjell på vakre og mindre vakre kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gabriel Skrevet 11. februar 2003 #8 Del Skrevet 11. februar 2003 Kvinner er definitivt langt mer attraktive enn menn. Jeg har aldri truffet en mann jeg har følt meg tiltrukket av mens jeg har ikke tall på alle kvinnene jeg synes er attraktive. Gabriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2003 #9 Del Skrevet 11. februar 2003 Kvinner er definitivt langt mer attraktive enn menn. Jeg har aldri truffet en mann jeg har følt meg tiltrukket av mens jeg har ikke tall på alle kvinnene jeg synes er attraktive. Gabriel jeg tror du misforstår spørsmålet, gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 11. februar 2003 #10 Del Skrevet 11. februar 2003 det høres homsete ut. og kristian, du er en gutt så det forklarer ditt svar. merkelig at en kvinne som kaller seg heterofil ser mer pene jenter enn gutter. sært. hvaslags sted er det du bor på? ok, la meg si det slik: hvem synes du er penest? den peneste kvinnen du har sett eller den peneste mannen du har sett? Jeg tror faktisk det finnes flere vakre kvinner enn menn i verden. Jeg synes ikke kvinner er pene på den måten jeg synes menn er pene. Selvfølgelig er den peneste mannen jeg har sett penere enn den peneste dama jeg har sett. Jeg ser ikke på kvinner på den måten. Knotete forklart av meg, men jeg tror du skjønner hva jeg mener hvis du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lumbajack Skrevet 12. februar 2003 #11 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg tror faktisk det finnes flere vakre kvinner enn menn i verden. Jeg synes ikke kvinner er pene på den måten jeg synes menn er pene. Selvfølgelig er den peneste mannen jeg har sett penere enn den peneste dama jeg har sett. Jeg ser ikke på kvinner på den måten. Knotete forklart av meg, men jeg tror du skjønner hva jeg mener hvis du vil. jeg snakker om folk som er skikkelig pene, disse finnes det like mange av på hvert kjønn. du snakker om kvinner som i utgangspunktet ikke er særlig pene men som sminker seg opp og gjør sitt ytterste for å se bedre ut. menn som ligger i samme katogori gjør ingen innsats for å se bedre ut, og dermed lar mange seg lure til å tro at bare fordi noen som ikke er pene har sminket seg opp finns det flere pene jenter. Deler slettet. Hege (mod) www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2003 #12 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg blir aldri tiltrukket av pene menn. Jeg mener at jeg liker rett og slett menn som ikke er spesielt pene. Nå mener jeg ikke at jeg liker menn som er spesielt stygge heller. jeg liker rett og slett menn som ser helt vanlige ut. Jeg har vært sammen med menn som er "billed pene" men jeg trives ikke. Nå er jeg sammen med en alminelig fyr. Jeg blri rett og slett fortere glad i en grei, alminnelig gutt, enn en grei super pen en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. februar 2003 #13 Del Skrevet 12. februar 2003 Jepp Jeg synes det er flere pene kvinner enn menn (tross make-up) :blunke: slik er det bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2003 #14 Del Skrevet 12. februar 2003 Jepp Jeg synes det er flere pene kvinner enn menn (tross make-up) :blunke: slik er det bare "slik er det bare" fordi du sier det? den holder ikke. det er IKKE flere pene kvinner enn menn, og du klarer ikke å se gjennom make-up og kvinnelig fokus på utseende. hadde menn fokusert like mye på utseende hadde dere sagt helt andre ting. og gjest som ikke er tiltrukket av pene menn: jeg tror nok heller at det er pene menn som ikke er tiltrukket av deg. dermed blir du avvist, og så for å bevare stoltheten din sier du at "du ikke liker pene menn uansett", så for deg "gjør det ingenting at du ikke har draget på dem". jeg vet garantert at du kommer til å lyge og svare at "jo jeg kan få så mange menn jeg vil" eller noe slikt, og da bekrefter du bare hva jeg sier om deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. februar 2003 #15 Del Skrevet 12. februar 2003 "slik er det bare" fordi du sier det? den holder ikke. Det er jo faktisk min subjektive menigen jeg snakker om....hva ellers.....smak kan jo faktisk ikke diskuteres da den er subjektiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2003 #16 Del Skrevet 12. februar 2003 Det er jo faktisk min subjektive menigen jeg snakker om....hva ellers.....smak kan jo faktisk ikke diskuteres da den er subjektiv jeg synes det høres lesbisk ut. jeg er en mann. jeg sier at det er flere pene menn. gjør det meg til en homo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. februar 2003 #17 Del Skrevet 12. februar 2003 Hvis du føler det skal du få føle det. Husk det er dine følelser og de er subjektive. Husk det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2003 #18 Del Skrevet 12. februar 2003 Hvis du føler det skal du få føle det. Husk det er dine følelser og de er subjektive. Husk det jeg spurte deg ikke om tillatelse til å mene hva jeg vil. jeg spurte deg om du synes det høres homo ut. om DU synes det er homo at en mann sier at menn er penere enn kvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. februar 2003 #19 Del Skrevet 12. februar 2003 Fjortsis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. februar 2003 #20 Del Skrevet 12. februar 2003 Om kvinner er mere attraktive enn menn... D kommer vel mye an på hvem man setter opp imot hverandre. Jude Law er flottere enn sin kone mens Catherine Zeta Jones er mere attraktiv enn sin mann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå