Gå til innhold

look your best

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Øyenbryn! Viktig. Nappes pent i naturlig bue. Formen understrekes lett med mørkebrun blyant (jeg har mørke bryn ) og så formes de med øyenbrynsgelè fra Body Shop. Napper noen hår ca annenhver dag.

Det er sjelden pent med bryn som er nappet for mye eller for lite. Øyenbryn har utrolig mye å si for hele ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Smiler :)

Nei, sånn "produktmessig" så dusjer jeg i god tid i forveien, og lar håret tørke av seg selv, fritthengende på hodet, da får jeg masse krøller. (altså om det er noe speiselt jeg skal, ellers dusjer jeg på kveldstid av praktiske årsaker) Sminker meg dikret! Kler meg med høye heler (jeg får sååååå mye bedre holdning av det, av en eller annen grunn)

Men ja, mitt beste triks er likevel et pent smil :)

(Og så "ser jeg ut som en blomst" ifølge min bestemor, noe hun antar skyldes min samboer. Ja, jeg stråler av lykke og kjærlighet, det må da se pent ut? :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene hvite tenner og en pen, klar hud er mitt skjønnhetstips!

Pene tenner får du ved daglig god tannhygeie og pen klar hud krever at den renses daglig og får nok fuktighet.

Synes det er virkelig stygt når du ser ellers flotte jenter med flere lag av foundation, pudder og rouge. Spesielt i sollyset. Synd at mange ikke vet at det er forskjell på kvelds- og dagsminke. Isjameg! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

ENIG!

Foundation eier jeg ikke (er jeg syndig da?) Pudder, jo jeg trur jeg har noe slikt, eller noe i pudderform som jeg kombinerer med dekkstift for å få skjult kviser som av og til dukker opp (pms er nå en ting, men jeg får tidvis alle pms-symptomene to uker før pms også jeg (og nei, det er ikke EL, jeg har ikke EL, jeg spiser p-piller. Men dette var en helt annen sak) Rouge.. ja det har jeg også, og med mitt forbruk har jeg den til jeg dør, brukes ikke mye det nei.

Hverdagssminke, det er øyeskygge og lebestift (på dager med svært tørre lepper vinterstid kan denne droppes til fordel for aktiv bruk av lyspyl.

Enig i at "malte" ansikter ikke er noe pent. Naturlig. Det er pent :) Sminke skal forsterke det naturlige, ikke gjemme det bort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*
Øyenbryn! Viktig. Nappes pent i naturlig bue. Formen understrekes lett med mørkebrun blyant (jeg har mørke bryn ) og så formes de med øyenbrynsgelè fra Body Shop. Napper noen hår ca annenhver dag.

Det er sjelden pent med bryn som er nappet for mye eller for lite. Øyenbryn har utrolig mye å si for hele ansiktet.

Jeg napper ikke mine øyenbryn, synes faktisk ikke jeg passer noe annet enn dem jeg har!

Prøvde å nappe en gang før, men da ble det jo nesten ingenting igjen... :-?

Men jeg synes jo at jeg passer mine øyenbryn da... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig det som var poenget mitt Perser. De fleste kler sine egne øyebryn. Noen har veldig viltvoksende og da kan det være pent å nappe litt.

Jeg syntes ikke det er pent når folk napper vekk nesten alt og så tegner en tynn strek.

Men smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bortsett fra det innlysende: definitivt nappe øyenbryn. med måte, jeg napper veldig lite fra selve brynet, syns de er fine som de er, men... fra naturens side er jeg 'velsignet' med sammenvokste øyenbryn, så uten inngrep over neserota ser jeg ut som en slags hulekvinne. 'ingen dag uten pinsett' kan du si er mitt skjønnhetsmantra. og derfor har jeg ørti stykker. livredd for å ikke ha en tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...