lillesky Skrevet 30. desember 2006 #1 Del Skrevet 30. desember 2006 Hvordan pakker dere ned jula? Tenker på - juletrekuler; hvordan unngå at de blir ødelagt (hvis de ikke har egne esker etc. fra før)? - glassfigurer etc. Bruker dere avispapir? Trenger gode tips om hvordan man pakker ned slik at ting holder seg pene, tar liten plass og er lett å finne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 30. desember 2006 #2 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg bruker to pappesker; en til juletrepynt og en til den andre julepynten. Knuselige saker og ting pakker jeg inn i tørkepapir før jeg legger dem nedi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 30. desember 2006 Tørkepapir ja! Har du en egen til adventsting også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. desember 2006 #4 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg har en egen eske til advendtsting, en eske med juletekstiler, en eske til vanlig julepynt og en eske til juletrepynt. Da går det veldig greit å både pakke opp og pakke ned jula. Bruker tørkepapir eller silkepapir dersom jeg har for å pakke ned. Legger ulike ting etterpå i plastposer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 30. desember 2006 #5 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg har ikke en egen eske til adventsting, men legger adventsstake og stjerne oppå eskene i poser. Adventskalenderen til ungene legger jeg også lett tilgjengelig sammen med Veslas julepynt - hun liker å pynte tidlig på rommet sitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå