prinsesså Skrevet 17. februar 2003 #61 Del Skrevet 17. februar 2003 YUMMI jeg holder meg til vin dielsel http://www.acc.umu.se/~maria/VD/miscpics/ <--- masse bilder... Viss jeg får aids en dag, skal jeg gå på Ricki Lake show, å si at mitt ønske før jeg dør er en natt med han, for han er DEILIG :D yummi yummi yummi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 18. februar 2003 #62 Del Skrevet 18. februar 2003 Hmmmmmmmm........ lenge siden jeg har fått en stemme nå!!! Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 18. februar 2003 #63 Del Skrevet 18. februar 2003 Kan jeg stemme igjen siden fordi atte jeg vet hvor skjønn du er når du er trøtt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 18. februar 2003 #64 Del Skrevet 18. februar 2003 jada.....det kan du. men bare hvis du tar i bruk dine privelegier som moderator og gir meg en dobbelstemme. :D Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 18. februar 2003 #65 Del Skrevet 18. februar 2003 Hm...... nå er vel ikke jeg såååååå viktig at jeg teller dobbelt, men shit au........ jeg gir deg dobbel stemme jeg........ Greit da?? Lister meg ut så ikke Lasse skal kjefte på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 18. februar 2003 #66 Del Skrevet 18. februar 2003 Takk...... en ting er å lide for skjønnheten. En ganske annen er å reklamere for den.... Milo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 18. februar 2003 #67 Del Skrevet 18. februar 2003 FY DERE :fy: Glemt at Lasse var innom og kjeftet?? Lasse skrev: Hadde vært morsomt å la denne tråden forstette til allmen sikling og fornøyelse, og så kan dere lage en egen hyllingsside til Milo...? Jeg er redd for tråden bare sklir ut i intet så alt for fort dersom vi ikke holder oss til saken... Ok jenter? Disiplin nå!... sånn ....! Var jeg flink nå Lasse??? Jeg var det ikke sant? Skal ikke stemme på Milo mer jeg, ...(ikke i denne trråden iallefall ...) Skal begynne et nytt og bedre liv - være fliiiink jente ...et liv uten avsporinger (hvis jeg greier det da :o ) (er utrolig glad i smiletegnene jeg :o ) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 18. februar 2003 Forfatter #68 Del Skrevet 18. februar 2003 Damer asså.... Men hva med nordiske MENN da? Er det noen der ute som har noen eks av disse? Deter jo overvekt av hollywood her nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 18. februar 2003 #69 Del Skrevet 18. februar 2003 Menn altså .....Kravstor du jo Først får vi ikke stemme på kg gutta, også må man holde seg til tråden, også må man stemme på nordiske menn...... Hm... :-? Menn er jammen ikke lette å tilfredsstille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 18. februar 2003 Forfatter #70 Del Skrevet 18. februar 2003 hehehe, jeg jobber i kvinnedominert milj, og det er et h... å holde dem på matta ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 18. februar 2003 #71 Del Skrevet 18. februar 2003 Ja er du like kravstor der, så forstår jeg dem godt Hadde sikkert gitt opp for lenge siden jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 18. februar 2003 Forfatter #72 Del Skrevet 18. februar 2003 Ja man skal være på jobb når man er på jobb.. hehe, og baksnakking er noe drit... men det sliter mange av dere med... Men for å forstette med tråden, og gi dere noe å se på... http://www.seminarpartner.no/stoltenberg/V.../Velkommen.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 18. februar 2003 #73 Del Skrevet 18. februar 2003 mmm takker for linken Lasse.....han er slett ikke værst han der ...slett ikke værst ...riktig søt faktisk ..... :oops: absolutt noe å se på ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 18. februar 2003 Forfatter #74 Del Skrevet 18. februar 2003 så søt og så veldig veldig lite glad i damer.... jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 18. februar 2003 #75 Del Skrevet 18. februar 2003 Liker han ikke damer ????? :o sukk det gjør jo ikke Juritzen heller ..og han er jo også pen jo .......huff .....er det slik at alle de jeg synes er pene liker menn bedre enn damer ? :o *gruble masse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 18. februar 2003 #76 Del Skrevet 18. februar 2003 Å han her er jo bare drit deilig : http://historyoftheworld.com/act/damon/7.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 18. februar 2003 #77 Del Skrevet 18. februar 2003 Å han her er jo bare drit deilig : http://historyoftheworld.com/act/damon/7.jpg hehe han var FOR søt for meg .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå