Gjest sexysadie Skrevet 11. februar 2003 #1 Del Skrevet 11. februar 2003 Hei Valgte du nicket ditt som en hyllest til Donald Trumphs datter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. februar 2003 #2 Del Skrevet 12. februar 2003 Tørr du itj å svar heller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 12. februar 2003 #3 Del Skrevet 12. februar 2003 SS : Ho vart skræmt Neida... Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 12. februar 2003 #4 Del Skrevet 12. februar 2003 Kanskje fordi det var et sinnsykt idiotisk spørsmål?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. februar 2003 #5 Del Skrevet 12. februar 2003 Hei Valgte du nicket ditt som en hyllest til Donald Trumphs datter?? QUE? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. februar 2003 #6 Del Skrevet 13. februar 2003 Donald Trumphs datter heter Ivanka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 13. februar 2003 #7 Del Skrevet 13. februar 2003 Hei Valgte du nicket ditt som en hyllest til Donald Trumphs datter?? Og hvem er ditt nick en hyllest til da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. februar 2003 #8 Del Skrevet 13. februar 2003 IVANKA kan jo faktisk være borte, uten å meldt sin bortgang :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. februar 2003 #9 Del Skrevet 13. februar 2003 mitt nick er en hyllest til The Beatles. Har du aldrig hørt låta Sexy Sadie ifra the White album?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. februar 2003 #10 Del Skrevet 13. februar 2003 IVANKA kan jo faktisk være borte' date=' uten å meldt sin bortgang :blunke:[/quote'] Care Som om det var problemstillingen her at hun er borte; jeg er bare glad til, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 13. februar 2003 #11 Del Skrevet 13. februar 2003 he he. nei, jeg er ikke borte, men jeg er ikke innom hver dag heller. over til saken: nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå