Susan Sto Helit Skrevet 8. november 2007 Forfatter #461 Del Skrevet 8. november 2007 Hadde vært artig å hatt tilgang til bloggen din Du skal ha det... (Begynte å lure på om jeg hadde glemt deg, men jeg hadde ikke det.) Virker det ikke alikevel, får du rope ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 9. november 2007 Forfatter #462 Del Skrevet 9. november 2007 Igår begynte Julegaven å gå! Så nå har jeg ikke baby lenger! Han har ikke tatt mer enn et par skritt på rad, men det er jo en god begynnelse. Spesielt siden han gjorde det mange ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 9. november 2007 #463 Del Skrevet 9. november 2007 Vist har jeg tilgang. Superdupert. Tenk at Julegaven går. Han er sannelig tidlig ute. Min gutt som er to uker yngre bare kommer nok ikke til å gå før om mange måneder enda. Han er flink til å stå, da, men viser ingen interesse for å komme seg bortover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 9. november 2007 Forfatter #464 Del Skrevet 9. november 2007 Vist har jeg tilgang. Superdupert. Tenk at Julegaven går. Han er sannelig tidlig ute. Min gutt som er to uker yngre bare kommer nok ikke til å gå før om mange måneder enda. Han er flink til å stå, da, men viser ingen interesse for å komme seg bortover. Han har ikke vist noe spesiell interesse for å prøve å gå, egentlig. Ikke for å stå alene heller. Hvis vi har forsøkt å gå med han, har han bare trukket opp bena og forventet å bli båret rundt. Men så plutselig kom det bare. Alt på en gang... Regner med gutten di går når det passer han! Ei venninne av meg har en gutt som er to uker eldre enn Julegaven, og han gidder ikke engang å krabbe. (Han kan, men åler seg heller.) Og han kan reise seg opp langs møblene, men gjør det sjelden. Tviler på at han kommer til å være blandt de første som går. Alikevel er det ingen av dem som er unormale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 9. november 2007 #465 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg slet litt med reisesenga.. Har du sett Idol idag? Stakkars snuppa mi har hatt falsk krupp. Håper din slipper det. Itilfelle, har jeg masse gode råd om det skulle skje *bank i bordet!* Ha en fin helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 30. november 2007 Forfatter #466 Del Skrevet 30. november 2007 Da er mensen tilbake... :gråte: Jeg har ikke akkurat savnet den! I helga begynner juleforberedelsene. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. november 2007 #467 Del Skrevet 30. november 2007 Koselig å lese om Julegaven! Det gjør at jeg gleder meg så mye til alt som skal skje av utvikling med Skjønningen! Men håper hun fortsetter og sove like godt fremover da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. desember 2007 #468 Del Skrevet 8. desember 2007 Ååh, så moro at han står! Snart løper han rundt som en villmann, og da savner du ligge-i-ro-tida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #469 Del Skrevet 9. desember 2007 Ååh, så moro at han står! Snart løper han rundt som en villmann, og da savner du ligge-i-ro-tida... "ligge i ro" tida? Har det noen gang vært en sånn tid? Nå er det krabbe rundt og gjøre rampestreker tida, hvertfall. Jeg tror egentlig ikke det at han begynner å gå utgjør noen stor forskjell annet enn at han får bedre selvtillit selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #470 Del Skrevet 14. desember 2007 Æsj, vaskemaskinen lekker... Og vi bør vel ikke bruke den mer før den er i orden, så vi ikke lager mer skade. Typisk nok rett før jul og greier... Kommer reperatør rett over nyttår, men det blir nok mye låning av vaskemaskin i jula, kjenner jeg... (Er jo fellesvaskeri i borettslager, men det er nok enklere å snylte på foreldre...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. desember 2007 #471 Del Skrevet 25. desember 2007 Gledeleg jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #472 Del Skrevet 14. januar 2008 Godt nytt år til alle som tar seg bryet med å lese her! Er veldig lenge siden jeg skrev noe nå, kjenner jeg. (Er litt oftere i bloggen.) Julegaven går masse nå. Nesten hele tiden. Han har begynt å bli trygg på barnehagen der han har gått en uke nå, og som er superkoselig. Gråt ikke da pappaen dro idag. (Nå skal han vel straks hentes.) Ellers går nå livet sin vante gang. Jeg forsøker å gå ned noen kilo av alle de jeg har gått opp dette siste året. Er godt igang, og håper å fortsette i samme tempo. Dessuten har jeg storhandlet til meg selv i det siste. Vintersko, vind og vannavstøtende bukse, lue som dekker ørene og gode votter til lek i snøen. Må ha det nå som Julegaven krever at vi helst er ute hver dag. Det er jo litt snø her i byen for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #473 Del Skrevet 14. januar 2008 Gledeleg jul! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #474 Del Skrevet 18. januar 2008 Julegaven har blitt syk, og jeg er hjemme idag. Synes synd på den syke lille kroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. januar 2008 #475 Del Skrevet 21. januar 2008 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #476 Del Skrevet 1. februar 2008 Julegaven er forlengst frisk igjen, og feirer fastelaven i barnehagen idag. Merkelig hvordan sånne høytider plutselig dukker opp igjen etter mange år dr de har passert meg hus forbi. De driver visst og lager morsdagsgave også, til neste helg... Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 5. februar 2008 #477 Del Skrevet 5. februar 2008 Så godt at han er frisk igjen! Fastelaven ja... Neste år skal jeg bli skikkelig husmor! Bake boller Håper du har en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #478 Del Skrevet 5. februar 2008 Så godt at han er frisk igjen! Fastelaven ja... Neste år skal jeg bli skikkelig husmor! Bake boller Håper du har en fin tirsdag! He, he... Hadde boller i fryseren jeg, men det ble ikke noe fastelavensboller for det... Vi var ikke hjemme i helga. Jeg har en fin tirsdag så langt. Og med mannen som hjemmeværende husfar idag, så fortsetter den nok bra også! Du er opptatt andre steder, forstår jeg? Siden du er her mye mindre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #479 Del Skrevet 8. februar 2008 Skjer liksom ikke så mye hos oss for tiden. Det blir mest jobb og barnehage på dagen, og kos og avslappning på kvelden. Pluss at helgene går med på å forsøke å holde kontakten med diverse venner. Dermed blir det lite som skjer her i dagboka mi også. (Bittelitt mer i bloggen.) Nå er det straks helg, og jeg gleder meg til å kunne spise bittelitt sjokolade og kose meg! Forsøker å bli kvitt alle kiloene jeg har fått på meg etter graviditeten, og det er ikke så lett! (Ikke så greit å vite heller, siden vekta vår har gått istykker. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 12. februar 2008 #480 Del Skrevet 12. februar 2008 Vekter er djevelens oppfinnelse uansett, så det er like greit at de ikke funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå