Gå til innhold

FRIENDS

Ruby

Anbefalte innlegg

Jeg er så glad i dag, har nettopp fått hele serie 8 hjem i posten, og nå er hele serien komplett, mangler bare 9 og 10 og de er jo ikke kommet ennå. Jeg er bare helt avhengig av denne serien og blir aldri lei. Jeg kan se de om og om igjen, og alle 6 vennene bare blir bedre og bedre. Jeg synes Chandler er hysterisk morsom, men liker alle sammen like godt. Noen som er like stor Friends-frik som meg, og hvem har dere som favoritter i serien? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cruella

Min favoritt er Phoebe. Hun er utrolig dyktig og sjarmerende.

Liker stilen til Rachel, likner litt på min, hehe (hår, kropp, klær), men fatter ikke helt at J. Aniston fikk Emmy for rollen.

Har sett nesten alle episodene som er sendt i USA, men synes ikke hun er spesielt talentfull.

Av gutta liker jeg Joey, tidligere Chandler, men synes han har tapt seg litt.

Ross er blitt morsommere. Monica er også herlig som kontrollfreak.

Lisa-Beth

:brunette:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Friends, men må si det har tapt seg veldig. Vitsene er ikke så morsomme lenger- men Ross har definitivt de festligste linjene. Synes det er synd at de drar inn forelskelser mellom de 6, utover det som allerede finnes (les: Joey & Rachel).

Men flott underholdning- tirsdagen er ikke den samme uten.

Håper bare de vet å gi seg på topp(??)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Friends. Livet mitt kommer til å bli uuuutrolig tomt når serien går ut av produksjon :-?

Men jeg kan se en episode opptil 50 ganger og har det like morro hver gang så det skal vel gå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns Friends er noe av det beste som

noen gang er sendt på TV :)

Kjempe bra serie...

Har nok Rachel som favoritt, men alle er

jo super morsomme da ;)

Blir trist når serien legges ned ja, har jo

fulgt dem i så mange år ...

Men det er vel snakk om at det kommer

filmer å slikt senere da..

Den er vist litt vanskelig den overgangen fra

serie til film, så går det tregt for noen (som det gjør)

kan det jo hende det blir flere sesonger..

(sier jeg, som fortsatt venter på at Seinfeld skal komme

med flere episoder :ler: )

Men det er vel begrenset for hvor lenge en kan holde på

å eller ?? Kan dere se for dere gjengen i førti åra, godt

etablerte med "morsomme" unger ? hehe..

= JA

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Enig med Jinx, venter på Seinfeld, men vet at jeg venter forgjeves. Hadde sikkert ikke blitt det samme med nye episoder.

Hvilken Seinfeld-episode er din favoritt, forresten?

Jeg husker mange, bl.a den hvor George hadde laget seg et lite krypinn under skrivebordet sitt eller den hvor de ikke kunne finne igjen bilen i parkeringshuset (da Elaine gikk rundt med en pose med gullfisk i).

Flirer bare jeg tenker på det!

Lisa-Beth

:rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Friends har tatt seg litt opp igjen etter det var på bunn. Rett før og etter bryllupet til Chandler og Monica var det nesten ikke morsomt i det hele tatt.

Mine favoritter er den YNGRE Chandler og Ross.

Jeg klarer ikke å la være å titte på Friends, har blitt et fast tirsdags rituale.

Det var bare veldig vanskelig å fordøye mange av vitsene en stund.

Jeg håper og tror at det blir bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Jinx, venter på Seinfeld, men vet at jeg venter forgjeves. Hadde sikkert ikke blitt det samme med nye episoder.

Hvilken Seinfeld-episode er din favoritt, forresten?

Jeg husker mange, bl.a den hvor George hadde laget seg et lite krypinn under skrivebordet sitt eller den hvor de ikke kunne finne igjen bilen i parkeringshuset (da Elaine gikk rundt med en pose med gullfisk i).

Flirer bare jeg tenker på det!

Lisa-Beth

:rosaengel:

Ja det var kjempe morsomt :ler:

Men har ingen favoritt episoder egentlig..

Husker du da George ikke ville snakke med dama si ?

Så sang han inn dette på tlf :

"Believe it or not, George isn't at home, please leave a message after beep; I must be out or I would pick up the phone, where could I be? Believe it or not I'm not home!" :)

Den har jeg..

:oops: Sorry Ruby.. Håper det går bra med litt Seinfeld mimring

i Friends tråden din ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jinx; Siden jeg er en vaskekte Seinfeld Fan så er jo ikke det noe problem. Synes George er utrolig morsom som blir sint hele tiden, og jeg husker godt den nevnte episoden med gullfisk og parkeringshus.... he he. :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruby........hvor bestiller du Friends-videoene?

Er en kjempe fan jeg, og. Hadde Chandler som yndling før, men nå har jeg ingen spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker Friends jeg også, men er ikke helt hekta, men i den nye turnusen min så jobber jeg nesten hver eneste tirsdagskveld. jeg tror det er minst en sesong jeg ikke har sett, vi var uten tv2 lenge. ellers så synes jeg ikke at alle episodene er like festlige andre og tredje gangen jeg ser dem, men det er enn herlig serie. tor det er bra at en serie som Friends er så populær, for det er en serie fri for vold, sex og andre grusomme ytterpunkter. det som er der er mer eller mindre vanslig folk som finner på og sier mye rart uten og ødlegge for resten av befolkningen, tror vi trenger mer sånt på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også sansen for Friends. Husker at jeg ikke syns serien var noe særlig da de begynte å sende den på tv for noen år siden, husker ikke når. Men jeg vet ikke, etterhvert spesielt de 2 siste åra har jeg likt serien mer og mer :) Jeg har en ganske spesiell humor, så jeg ble overrasket at jeg moret meg og lo av denne serien. Syns virkelig det er en av de beste ungdomsseriene jeg har sett.

Jeg har egentlig heller ingen favoritter, men jeg syns Phoebe stikker seg mest ut av jentene. Hun ler jeg mest av, helt rå den jenta. Av guttene ler jeg mest av Ross. Utseendemessig syns jeg Joey og Rachel er de med penest utseende. Men ingen av de er stygge altså , for all del :)

De jeg liker "minst" må da være Chandler og Monica, men selfølgelig glimter jo de også til inn i mellom. Jeg kommer til å fortsette til å føge med helt til siste episode.

Trist at det blir slutt på Ally Mcbeal også snart da. Ferdig neste tirsdag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruby........hvor bestiller du Friends-videoene?

Jeg har bestilt noen av dem på http://www.dvdon.com og noen av dem har jeg kjøpt i Sverige. (Bor så nær grensa jeg vet du...)

Har i alle fall ikke angret på at jeg har den komplette samligen, kommer nok aldri til å gå lei denne serien! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså... jeg tror at Rachel og Ross blir sammen igjen. Dersom jeg har rett så ikke si noe. Hvis jeg tar feil, send meg en PM. :ler:

Ja, det hender at jeg leser siste siden i en bok før jeg klarer å gå videre..... men siden det kanskje er forbeholdt meg, så må dere ikke finne på å røpe noe her.

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt noen av dem på http://www.dvdon.com og noen av dem har jeg kjøpt i Sverige. (Bor så nær grensa jeg vet du...)

Har i alle fall ikke angret på at jeg har den komplette samligen, kommer nok aldri til å gå lei denne serien! :lol:

Noen som vet om alle seriene også er å få på video og eventuelt hvor man får kjøpt dem?

Har de første sesongene, men har desverre ikke funnet de siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...