Gå til innhold

slikke typen i rompa

Fremhevede innlegg

Gjest Gutt17
Skrevet

Slikking på dama, det har ejg gjort en del, (bare rundt, aldri inni) En finger eller 2 har hun også fått. Ogsåklart litt sex har vi fått til. :)

Men, at hun kommer borti meg med sin tunge eller finger. Uaktuellt:P

Noen som syntes dette her er veldig rart kanskje? :P

Mvh Gutt17.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper han har shavet rompehullet sitt.. :overrasket:

HAdde ikke vært annet enn rompehår her i gården, Ha ha ha!

Gjest Alabama
Skrevet
jeg elsker å slikke typen min i rompa

Enig!

Han var ganske skeptisk første gang, men nå går det greit! Har lyst til å prøve å stikke noe annet opp der også, men det får jeg ikke lov til.. Enda...

Gjest Grafica
Skrevet

Min fjerner hår der uten oppfordring, for han elsker når jeg kommer med tunge, en finger eller to, eller den lille analvibratoren som han *egentlig* kjøpte som gave til meg :fnise:

Pga at jeg lett får UVI så prøver vi å holde alt som har med analbakterier å gjøre til fingrene, det er litt for lett å "glemme seg" og gi et raskt slikk over steder som ikke burde ha analbakterier, enklere å ha "en hånd til hvert hull" :fnise: Er det ikke islam som mener at høyre hand er den rene hånda, og venstre den urene...? Noe slikt?

Jeg vet at kjæresten min får mye sterkere orgasme når han får analstimulering samtidig. Og jeg nyter virkelig å se at han har det godt... ;)

Skrevet

Jeg har litt angst for denne type bakterier, så har verken brukt finger i rompa eller slikket rompa til kjæresten min. Dessuten så får jeg ikke lov til å nærme meg det området! :fnise:

Gjør ikke noe. Gjør det såpass bra når jeg suger han at han mangler ingenting. :)

Gjest Gjest_Martin_*
Skrevet

Helt enig. Mannen får en mye krafitgere orgasme enn ved bare vanlig suging og stimulering. De som påstår noe annet har aldri prøvd det.

Skrevet

Jeg liker rett og slett ikke følelsen av å ha en finger i andres rompe. prøvde med en eks og det var ingenting for meg. En annen eks maste støtt og stadig om å få en dildo i toeren, men det er bare ikke min greie.

Men, om min mann hadde ønsket det så hadde en liten dildo vært ok men ingen fingre. Blir avtent. Heldigvis har han fobi for det området, både på seg selv og meg. Har hatt nok av analsex før til å vite at det egentlig ikke er noe jeg MÅ ha.

Skrevet
jeg elsker å slikke typen min i rompa (JA, selvfølgelig gjør vi det kun når han er nyvasket.), og han blir råkåt når jeg gjør det. han blir rett og slett :) helt vill også når jeg putter en finger i ham, gjerne mens jeg suger ham. jeg for min del tenner utrolig på dette, særlig å slikke ropmehullet hans. hører gjerne på andres meninger om dette temaet :)

Kos dere, og ikke vær så opptatt av hva andre mener om temaet!

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Elsker å slikke gutterumpehull jeg ;) Gjerne med tunga langt inn også :)

Gjest Mann 24
Skrevet

Åååå. Synd at du har skaffet deg mann igjen, Mystic. :tristbla:;)

Skrevet

Ellers takk!!!

Gjest Alabama
Skrevet

Du er så heit! :hjerter:

Den avataren din og alle svarene dine får meg til å tvile på legningen min..

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Åååå. Synd at du har skaffet deg mann igjen, Mystic. :tristbla:;)

;);)

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Du er så heit! :hjerter:

Den avataren din og alle svarene dine får meg til å tvile på legningen min..

:ler::klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...