Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2006 #21 Skrevet 30. desember 2006 Jeg lot typen min gjøre det en gang, og det var en gang for mye. Til tross for at jeg var nyvasket fikk jeg den verste urinveisinfeksjonen jeg noen gang har hatt når han etterpå førte tunga fremover. Så avføringsbakteriene blir du aldri kvitt uansett hvor mye du vasker. Og hvor mye skal han vaske munnen sin før den blir brukbar på andre områder? Aldri mer sier nå jeg.
Lurvina Skrevet 30. desember 2006 #22 Skrevet 30. desember 2006 Kan ikke si at jeg er helt gira på det nei
Gjest Coolaid Skrevet 31. desember 2006 #23 Skrevet 31. desember 2006 er det ingen gutter/menn her som tenner på at dama gjør det? ← Hummm, vet ikke..Sikkert spennende og høres godt ut.... Kunne godt tenkt meg en finger i rompa når jeg blir sugd også.... Men har lyst å være skikkelig kåt når det skjer....
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2007 #24 Skrevet 2. februar 2007 Frister ikke akkurat meg, det er tross alt flere bakterier enn celler i kroppen pr gram avføring og helt rent kan det aldri bli ← Du har vel ikke bitt negler heller?? Visste du at du har flere og mer skadelige bakterier under neglene, enn det du har i rumpa??? Og hvis du har en dass i huset har du tarmbakterier på alt du eier?? Blir litt irritert på folk som uttaler seg om ting de rett å slett ikke har peiling på. Leste nettop en forskningsrapport om bakterier m.m. Der stod det at det var mer helsebringende og ufarlig å slikke dassen rein, enn å bite negler. Ville heller slikke anusen til dama mi, enn å suge på fingrene hennes. .......
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2007 #25 Skrevet 3. februar 2007 Du har vel ikke bitt negler heller?? Visste du at du har flere og mer skadelige bakterier under neglene, enn det du har i rumpa??? Og hvis du har en dass i huset har du tarmbakterier på alt du eier?? Blir litt irritert på folk som uttaler seg om ting de rett å slett ikke har peiling på. ← Nei, har aldri bitt negler. Og vasker alltid hendene før måltider og så snart jeg kommer i hus så det bekymre meg ikke så mye. Ja visst finnes det små mengder med tarmbakterier over alt, men ikke de mengdene vi finner rundt en "ren anus"! Et gram med avføring inneholder faktisk flere bakterier enn vi har celler i kroppen, så da kan du selv tenke deg! Til slutt, som medisinstudent så vil jeg si at jeg har en viss peling på dette
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2007 #26 Skrevet 3. februar 2007 PsS, glemte dette over.... Som noen skrev her tidligere, så tåler de fleste friske voksne mennesker en god posjon tarmbakterier fra et annet friskt menneske. Men å påstå at det ikke florere av bakterier der bak uansett hvor godt en vasker henger ikke sammen med virkeligheten!
Gjest Don Giovanni Skrevet 3. februar 2007 #27 Skrevet 3. februar 2007 Til slutt, som medisinstudent så vil jeg si at jeg har en viss peling på dette ← Helt enig, man bør utelukkende slikke medisinstudenter i rompa.
Gjest vsn Skrevet 3. februar 2007 #28 Skrevet 3. februar 2007 Nei, æsj. Jeg er ikke spesielt prippen av meg, men det der hadde jeg aldri gjort.
Snefrid Frost Skrevet 4. februar 2007 #31 Skrevet 4. februar 2007 Ja takk, begge deler! Jeg pleier å la ham stå på knærne i badekaret mens jeg vasker ham skikkelig bak og gir han litt ekstra såpebehandling flere steder. Deretter tørk og slikk. Hvis jeg drar ham samtidig så tar det ikke lang tid før han kommer. Men dette er selvsagt noe man ikke gjør med tilfeldig partnere. 1
Tekumseh Skrevet 16. februar 2007 #32 Skrevet 16. februar 2007 (endret) Edit Endret 12. juni 2018 av Tekumseh Ville slette kommentaren
Gjest Gorgonzola Skrevet 19. februar 2007 #33 Skrevet 19. februar 2007 jeg elsker å slikke typen min i rompa (JA, selvfølgelig gjør vi det kun når han er nyvasket.), og han blir råkåt når jeg gjør det. han blir rett og slett helt vill også når jeg putter en finger i ham, gjerne mens jeg suger ham. jeg for min del tenner utrolig på dette, særlig å slikke ropmehullet hans. hører gjerne på andres meninger om dette temaet ← Motsatt hos oss. Jeg har ikke noe behov for en finger i rumpa men en fingertupp eller tunge rundt åpningen er godt. Når jeg slikker dama mi og hun er i modus for behandling der bak så slikker jeg henne mer enn gjerne der, og en smurt finger opp i anus resulterer i en umiddelbar og kraftig orgasme! Helt digg!
Gjest ukjent Skrevet 19. november 2007 #34 Skrevet 19. november 2007 selvfølgelig liker vi at dam slikker rumpa . Det er faktisk så mange gangen bedre enn å bli suget at ord ville ikke dekket den forklaringen. og jo . jeg er gutt . hetero osv. Har snakket med kompiser om sånne ting ( de som orker snakke om sånne ting) og jo da, de som hadde prøvd det ble nesten flaue når jeg spurte om de likte det. mest pga av det var flaut å innrømme hvor godt det er.
W. Wallace Skrevet 19. november 2007 #35 Skrevet 19. november 2007 Motsatt hos oss. Jeg har ikke noe behov for en finger i rumpa men en fingertupp eller tunge rundt åpningen er godt. Når jeg slikker dama mi og hun er i modus for behandling der bak så slikker jeg henne mer enn gjerne der, og en smurt finger opp i anus resulterer i en umiddelbar og kraftig orgasme! Helt digg! Reflekterer nøyaktig min situasjon. Jeg har ingenting imot å gjøre det med dama, men har aldri falt meg inn at hun skal gjøre det på meg. Uansett årsak, har jeg ikke noe behov for anal tilfredsstillelse.
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 19. november 2007 #36 Skrevet 19. november 2007 Det kunne jeg ikke ha tenkt meg. Noen må jo være litt pripne også :kaffe:
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 19. november 2007 #37 Skrevet 19. november 2007 Jeg liker dette kjempegodt. Eller det vil si, jeg liker tanken på det, for jeg har aldri fått prøvd det i virkeligheten. Det nærmeste jeg har kommet er en finger, og det er jo som alle vet utenomjordisk herlig. Men tanken på en kvinnetunge der bak må jeg innrømme er ekstra forlokkende.
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. november 2007 #38 Skrevet 20. november 2007 Jeg bruker både fingrer, tunge og dildo der bak på min mann Namm
Gjest andrupus Skrevet 28. april 2008 #39 Skrevet 28. april 2008 I helgen turte jeg endelig å gi etter hintene dama har gitt, og hun tok fingeren i rompa mens hun sugde meg. Det føltes helt fantastisk, og nå kan jeg nesten ikke vente til neste gang:P Slikking i rompa har vi aldri gjort, og vet ikke om det høres så fristende ut. Men hvem vet;)
Gjest nobilian Skrevet 28. april 2008 #40 Skrevet 28. april 2008 (endret) Nei, har aldri bitt negler. Og vasker alltid hendene før måltider og så snart jeg kommer i hus så det bekymre meg ikke så mye. Ja visst finnes det små mengder med tarmbakterier over alt, men ikke de mengdene vi finner rundt en "ren anus"! Et gram med avføring inneholder faktisk flere bakterier enn vi har celler i kroppen, så da kan du selv tenke deg! Til slutt, som medisinstudent så vil jeg si at jeg har en viss peling på dette *** Stusser på hvorfor ikke folka i Farmen og Robinson er døde, for ikke å snakke om oss som har vært i utenlandstjeneste uten dusj og rent vann. Nå er det riktignok ikke så mye rumpeslikking involvert i slike settinger, men at bakteriefloraen er omfattende finnes det ingen tvil om, og spredningsrisikoen likeså. Nånei, mennesker tåler mer enn som så, kanskje med unntak av vaskesegforaltmulig-fanatikere. Endret 28. april 2008 av nobilian
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå