Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2005 #21 Del Skrevet 28. mars 2005 Faen ja hihihi han der hadde jeg glemt, frekke faen hadde løvenes konge sex 5 cm fra meg ;( Ugh ugh ugh ferdig. Jeg misunner deg SÅ og det var en opphisende erotisk opplevelse :D Hahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. mars 2005 #22 Del Skrevet 28. mars 2005 åssen har man dette a? Har det noe med hånjern å gjøre? Eller kanskje ikke? Kanskje bare du kozer mens du hører på within temtation? ELSKER GOTH-SEX! VIL HA SNART! ÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! Koz... Elsker det, men vet ikke hva det er?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. mars 2005 #23 Del Skrevet 28. mars 2005 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ravn Skrevet 28. mars 2005 #24 Del Skrevet 28. mars 2005 Guuuuuud for en tulletråd! Ihvertfall er jeg voksen og saklig i denne tråden og forteller gjerne hva gothsex er: det er nemlig når to personer (eller flere!) har sex og alle sammen er goth! Dvs, de har svart hår, bleke er de, svarte klær (ihvertfall sålenge de er påkledt ), noen har støpt hoggtenner og dette er veldig sexy men de må være ordentlig støpt fast ellers bare ramler de av når sexpartneren min biter meg. Vil forøvrig anbefale biting til også ikke-gothpar da dette er turn-on deluxe! Alle har erogene soner i halsen! For de viderekomne anbefales biting av lår så nært kjønnsorgan som mulig, dette kan også framskynde en orgasme, ikke akkurat en uheldig bieffekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 30. mars 2005 #25 Del Skrevet 30. mars 2005 Gothsex? goth..godt...smågodt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå