Hildegard Skrevet 2. juli 2007 #81 Del Skrevet 2. juli 2007 Har termin 20.august. Kjenner det begynner å bli tungt og ubehagelig nå. Mer eller mindre umulig å plukke ting opp fra gulvet, vondt i ryggen når jeg sitter og ligger, finner ingen god liggestilling osv... men kjenner mase liv og det er jo koselig:) . Kunne valgt å rotylle tannen, men jeg er så redd at det er enklere å bare få den ut. Godt at du merket aktivitet fra magetrollet !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #82 Del Skrevet 3. juli 2007 Har termin 20.august. Kjenner det begynner å bli tungt og ubehagelig nå. Mer eller mindre umulig å plukke ting opp fra gulvet, vondt i ryggen når jeg sitter og ligger, finner ingen god liggestilling osv... men kjenner mase liv og det er jo koselig:) . Kunne valgt å rotylle tannen, men jeg er så redd at det er enklere å bare få den ut. Godt at du merket aktivitet fra magetrollet !! Det går mot slutten nå Hildegard, trøst deg med det. Har hørt at det er slitsomt når det går mot slutten av graviditeten. Kroppen føles tung og som du sier fysiske hindringer hele tiden. Godt da at babyen gir deg bevegelser i retur, det er jo en kjempe trøst. Er enig med deg at det bare er å trekke den ut, fort og gæli Da slipper du å dra tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. juli 2007 #83 Del Skrevet 3. juli 2007 Så snill baby du har som beroliga mamma`n sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 3. juli 2007 #84 Del Skrevet 3. juli 2007 Sånn, da var jekselen ute gitt! veldig flink tannlege! Nå skal jeg prøve å suge i meg en skolebolle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. juli 2007 #85 Del Skrevet 4. juli 2007 Heia - håper alt står bare bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #86 Del Skrevet 4. juli 2007 Sånn, da var jekselen ute gitt! veldig flink tannlege! Nå skal jeg prøve å suge i meg en skolebolle... Flink pia. Skull ha vært her du og fått deg litt hjemmelaget kjøttsuppe, men fint du får i deg noe i allefall. Fikk du bedøvelse? husker sist jeg var og fikk den voldsomme reaksjonen på bedøvelse... da skal jeg si jeg siklet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #87 Del Skrevet 4. juli 2007 Heia - håper alt står bare bra til Jo da her står det bare bra til, unnet meg noen timer ekstra i senga i dag. Merket ikke engang at sambo dro på jobb. Så nå har jeg fått traktet meg kaffe og luftet hunden. Enn med deg? Skal ta en runde her inne på forumet etterhvert så det er en viss fare for at jeg setter et spor etter meg hos deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. juli 2007 #88 Del Skrevet 4. juli 2007 Med meg er det bare bra vettu Er bare å stikke innom meg Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #89 Del Skrevet 4. juli 2007 :kaffe: Onsdag og snart helg igjen. Bare 2 dager igjen til sambo drar fra meg Har tatt min vanlig internettrunde, VG, dagbladet, nettavisen og adressa. Ingen nytt! Har tatt frem ei eske med cd'er og sitter å høre på noen av dem. Har mye gammelt ja, er visst den typen som ikke klarer å bevege meg fra 80-90 tallet når det gjelder musikk. Har alt for mange fine minner og opplevelser knyttet til mange av disse sangene.... Jammen var det skøy i den tia.... Har satt opp liste over gjøremål for helgen, det meste består av å rydde i huset. Kaste og rydde Lørdag skal jeg ut å spise middag med ei vennine og må derfor i den anledningen dra ut på en liten shoppingtur. Operasjon mammaklær kaller jeg det. Jeg har for alvor innset at magen har blitt stor og jeg har problemer med å finne noe i klesskapet om passer. I går dro jeg på kaffe til svigers i joggebukse, joggebukse er vel ikke passende å ha på seg når man drar ut på byen. Er bare så redd jeg ikke finner noe som passer, og får å være helt ærlig... kvier meg for å dra på H&M for å handle klær. Dem har aldri klær som passer meg, men budsjettet tilsier at det er der jeg må handle. Nei, må ut å se til uteplantene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. juli 2007 #90 Del Skrevet 4. juli 2007 Du -jeg finner heller aldri noe på HM. Har alltid problem med å finne bukser som passer, men tro det eller ei - jeg fant mange som satt skikkelig fint på meg - kunne kjøpt seks stykker tror jeg. Nøyde meg med to i første omgang da Genserene mine og sånn bruker jeg enda da, og har blitt totalt avhengig av lange singleter, de har jeg også kjøpt på hm, men i vanlig dameavdeling. Magen blir så fin i den atte, må jo vise den fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #91 Del Skrevet 5. juli 2007 16+2 og bare 27 dager igjen til UL, gleder meg. Er litt rastløs, lyst å finne på noe. Alle er jo på jobb så da er det ingen jeg kan dra til å plage Skal til legen i morgen, blir sikkert sykmeldt ut juli men er litt usikker selv. Har såååå lyst å begynne på igjen men samt usikker på om det er noe særlig lurt. Vi får snakke om det, sambo har bare neste uke igjen på jobb så er det ferie og da har jeg jo selskap og dessuten dra bort om vi vil. Har så lyst å dra på Metallica konsert og føler det er så urettferdig at det ikke er billetter å få tak i. Så om noen har et par billetter til overs så er det bare å rope ut Nei, for hive meg i dusjen............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. juli 2007 #92 Del Skrevet 5. juli 2007 Kan jo hende du finner billetter til salgs på finn.no? Det lå iallefall noen ute der en stund. Mine er ikke til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #93 Del Skrevet 5. juli 2007 Kan jo hende du finner billetter til salgs på finn.no? Det lå iallefall noen ute der en stund. Mine er ikke til salgs :slåss: gi meg dem Skal se om jeg finner et par på finn.no men er litt skeptisk er vel redd for at dem skal være falske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 5. juli 2007 #94 Del Skrevet 5. juli 2007 Her kommer et lite spor fra meg... Lykketil videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 5. juli 2007 #95 Del Skrevet 5. juli 2007 Joda, fikk masse bedøvelse, så det ble litt sikling....men det kjennes helt fint ut nå. Nå venter jeg i spenning på om snuppeluren i magen har tenkt å snu seg. Ha en flott dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #96 Del Skrevet 7. juli 2007 Hm.. skrev en del masse her i går og jammen ble det borte ser jeg nå. I dag er det 164 dager igjen til termin, virker en evighet til I dag har jeg levert litjhund til farmor og farfar, tipper han koser seg godt der. Var i byen sammen med ei vennine og shoppet masse klær og sko. Heldig i dag da det var sommersalg, fikk også kjøpt noe til sambo Vasket hus og laget meg god middag, nå sitter jeg med musikk fra den gode 80 tallet og 90 tallet og fotbad under kontorpulten. Sprettet meg en munkholm og koser ræva av meg. Så med andre ord.... savner hverken samboer og hund. Ringenes Herre går på Tv og det gir jo en mulighet til å sikle litt etter Viggo igjen! Den mannen er bare så sexy Fortjener denne kosekvelden alene med tanke på en gangske nervepirrende dag i går, var på kontroll der legen ikke fant hjertelyden. Dermed ble det ern tur til UL og lege på sykehuset og hele pakka. Var rimelig utslitt når jeg endelig kom hjem igår sjø. Vel, alt står til bra med meg nå og den lille... han/hun lå veldig teit til defor ingen lyd fra dupler(litt usikker på stavelsen). Ellers så får dere som er innom ha en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 8. juli 2007 #97 Del Skrevet 8. juli 2007 De der babbiene vet jammen å skremme sine mødre allerede før de kommer ut! Godt det gikk bra! i dag skal jeg ligge med bena høyt etter å ha vært i bryllup i går. Var i veldig trygge hender, både en lege og en jordmor blant gjestene . Jeg hadde ansvar for å pakke opp alle gavene, det ble 4 store bord, og jeg pakket opp i over 4 timer. Alt ble sirlig skrevet ned på listen, og lekkert dandert på bordene. Fikk heldigvis hjelp av et søskenbarn av bruden etter vielsen, hadde tiltet hvis ikke. Noen blå tanter kom og ville lage ugreie i systemet vårt. Det likte vi IKKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. juli 2007 #98 Del Skrevet 9. juli 2007 Skjønner godt du ble bekymra når de ikke fant hjertelyden, særlig siden det bare var noen dager siden du hadde en blødning også - men, så godt at alt var bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #99 Del Skrevet 10. juli 2007 De der babbiene vet jammen å skremme sine mødre allerede før de kommer ut! Godt det gikk bra! i dag skal jeg ligge med bena høyt etter å ha vært i bryllup i går. Var i veldig trygge hender, både en lege og en jordmor blant gjestene . Jeg hadde ansvar for å pakke opp alle gavene, det ble 4 store bord, og jeg pakket opp i over 4 timer. Alt ble sirlig skrevet ned på listen, og lekkert dandert på bordene. Fikk heldigvis hjelp av et søskenbarn av bruden etter vielsen, hadde tiltet hvis ikke. Noen blå tanter kom og ville lage ugreie i systemet vårt. Det likte vi IKKE! Det er alltid noen som skal snuse nesen sin i ting de ikke har noe med tenker på de blå tantene.... Vil også i bryllup, har lyst å pynte meg og spise god mat og felle en gledeståre for et lykkelig par. Har prøvd å pushe på et vennepar men det er jammen ikke bare bare Noe nytt om snuoperasjonen? Skjønner godt du ble bekymra når de ikke fant hjertelyden, særlig siden det bare var noen dager siden du hadde en blødning også - men, så godt at alt var bra da Jepp, som Hildegard sier så har disse små en tendes til å bekymre oss litt mye i ventetiden. Snart ferie og kos nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #100 Del Skrevet 10. juli 2007 Uke 17 i dag Ikke noe spes følelse om at jeg er gravid, formen er bra og magen vokser. Synes den vokser litt vel mye for å være i uke 17. Har jaktet en stund nå på mammabukser uten resultat, irriterer meg grenseløs egentlig at utvalget skal være så lite. Vel, har funnet en nettbutikk suki.no og der fant jeg et par fine dressbukser som jeg kan bruke på jobb. Topper og gensere/ jakker passer bra enn så lenge. Mamma er på besøk og tenkte å møte henne i byen i dag, må investere i et par nye bh'er også. My bobbs are ok - but bigger than yesterday... hihihi rimet jo Ellers så har min kjekke samboer kommet hjem fra en fartsfylt helg. En guttedrøm som har gått i oppfyllese sier han, og det skjønner jeg. Godt å få han hjem i allefall :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå