Litjmor Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #41 Del Skrevet 16. februar 2007 God helg alle sammen, nå skal jeg avslutte jobben litt tidligere og haster avgårde til en romantisk langweekend med min kjære. Mandag på retur hjem skal vi hente vår nye familiemedlem, en valp! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #42 Del Skrevet 2. mars 2007 Da er det jammen helg igjen! Uka flyger jo av gårde. Denne uka har vært veldig tøff... vi mistet. Det er en merkelig følelse, først en positiv test og mye glede for deretter å bli veldig trist. men men... vi skal prøve igjen. Nå drar jeg hjem, tar meg en halvtimes avspassering, skal hjem til bissevoffen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #43 Del Skrevet 14. mars 2007 lenge siden jeg har vært her. Det har vært noen tøffe uker å gjennomgå, først så mistet vi. Det ble mye tristere enn jeg hadde trodd på forhånd. Følelsene bare tok overhånd. Og i heile forrige uke lå både jeg og Litjfar med influensa. Vel, har føler meg bedre og derfor tilbake på jobb nå. Hadde egentlig sykemelding ut i dag . Hadde bursdag på lørdag som var og i kveld skal jeg og ei vennine ut å spise for å feire da. Skal til byen beste kinarestaurant og jeg gleder meg som en unge dere kan tenke dere at det er lenge siden jeg har hatt menneskelig kontakt, 1 uke uten kontakt med omverdenen og jeg verker i hele kroppen for å ta til meg sosialt omgang med alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 15. mars 2007 #44 Del Skrevet 15. mars 2007 Heisann.Så leit å høre at du/dere mistet da.Kan tenke meg at det ikke er noe morro.Gratulerer med dagen som var da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #45 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg er !! Er 5+3 nå og har allerede vært på ultralyd. Grunnen til det er fordi vi har mistet og at jeg tidligere har vært gravid utenfor livmoren så jeg blir tett fulgt opp. Kan kanskje være pga angstsymptomer men synes jeg ikke er så gæli. Vi er selvsagt overlykkelig men avventer med å ta helt av! Det er som er så merkelig er at jeg har fått en mage allerede og den synes. Har fått pc hjemme nå så nå venter jeg bare på internett skal komme da kan jeg være mere sosial her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #46 Del Skrevet 19. mai 2007 Hei alle sammen! Endelig var det vår tur å få en positiv test, og det ser ut som det skal gå bra denne gangen. Har allerede vært på ultralyd og skal igjen førstkommende mandag, vi gleder oss til å se den lille igjen. Vi er jo spent, men selv er jeg litt lei kvalmen og oppkast. Trøster meg med at det kun er en liten del av livet mitt. For tiden sykemeldt pga av oppkast, klarte ikke lenger å gå med spyposer på jobb. Det er jo litt kjedelig også med tanke på at jeg har en del kunder som er innom på kontoret. Vel, har endelig fått internett opp å gå hjemme så da kan jeg følge med mer her. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 20. mai 2007 #47 Del Skrevet 20. mai 2007 Gratulerer! Det blir mye bedre når du slutter å være kvalm. Som du sier; kvalmen og oppkast er bare en liten del av det hele. Og som regel går det over. Jeg var kvalm til ca uke 14+, men nå er det bare koselig å være gravid.! Kjenner masse liv hver dag . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #48 Del Skrevet 21. mai 2007 Idag var vi på vårt 2 UL, er kommet 8+0. Både jeg og sambo syntes det var artig å se den lille, hjerte banket fort! 170 slag i min, og den er 16mm lang. Så også armene. Er bare så takknemlig for at det ser fint ut, nå gleder jeg meg virkelig til babyen kommer. Fikk bildeutskift så nå har vi også et bilde av embryo-lille hjemme Hildegard, takk for at du var innom her. Håper virkelig at jeg blir bedre snart, klarer ikke å bare sitte her hjemme. Akkurat nå et jeg likere og drømmer om en stor kotelett men... sambo orker ikke å dra ut for å kjøpe. Så jeg må nok spise noe annet akkurat nå. snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #49 Del Skrevet 22. mai 2007 God dag i dag. Har bare slappet av og puslet litt hjemme, har vasket skapdørene på kjøkkenet og skiftet på sengen. Ellers er det jo litt kjedelig å gå hjemme men glad jeg har lille bissevoffen her sammen med meg. Han sover mye... men så er han jo bare valpen. Nei, nå skal jeg se litt i kjøleskapet. Må vel finne på middag til sambo kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 23. mai 2007 #50 Del Skrevet 23. mai 2007 Vi har spist middag på Ikea i dag, og kommet frem til enighet ang gardiner og gulvteppe på barnerommet. Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #51 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Uke 9+2 nå og kvalmen har begynt å avta. Det er så lenge til jeg skal på noe som helst kontroll, 1.aug til UL og jordmor i september. Siden jeg ikke er kvalm lenger så har tankene mine blitt veldig stygge. Er redd at det er noe feil, men fornuften kommer i blant også. Brystene mine er enda litt sår og tunge, og har ikke hatt noen blødninger. Dette skal vel gå bra. Antydninger til litt angst? Vel, i dag har været vært kjempebra her i Trondheim så jeg skal egentlig sitt på verandaen og kose meg. Sambo er på et ettermiddagsmøte på jobb, var hjemmom og hentet MC sykkelen og dro av gårde til sentrum. Så nå sitter jeg her atter ensom igjen med en snorkende hund under kontorpulten. I formiddag satt jeg i mange timer her og laget en budsjett for vår husholdning. Vi må sette opp den månedentlig innskuddet til felleskontoen. Og samt sette av litt i mnd til babyutstyr som må kjøpes inn etterhvert. Uff, jeg gruer meg litt til det. Håper virkelig søstrene våre har noe å gi bort til oss sånn at det ikke blir så mye på en gang. Skal spørre! Vel, skal innta kjøkkenet og skjære opp grønnsakene som skal kokes og fryses ned. Lett å bare ta opp og varmes til middag. Endret 30. mai 2007 av Litjmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 30. mai 2007 #52 Del Skrevet 30. mai 2007 Hvis du er veldig bekymret er det jo et alternativ å bestille en privat ultralyd, så får du slappet av. Jeg hadde tidlig ul i uke 10+3, da fikk jeg se en liten person som lå inni der . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #53 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Hvis du er veldig bekymret er det jo et alternativ å bestille en privat ultralyd, så får du slappet av. Jeg hadde tidlig ul i uke 10+3, da fikk jeg se en liten person som lå inni der . Det hadde nok vært en ide men er så usikker på om det er noen plasser her i Trondheim som tilbyr privat UL. Syntes å ha søkt om det før og ikke funnet noen. Skal ta å kikke litt mer, for det er jo så horribelt å være bekymret. Endret 30. mai 2007 av Litjmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 3. juni 2007 #54 Del Skrevet 3. juni 2007 Går det bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #55 Del Skrevet 5. juni 2007 Her er det en stund siden sist jeg var og nå på tide å oppdatere litt. * er kommet 10+1 * Embryoperioden er slutt, bærer nå på et foster. Tiden begynner jammen å gå fort egentlig men ikke fort nok 9 uker igjen til ultralydtime. Jeg har hatt en skikkelig runde med meg selv og har funnet ut at svangerskapet skal gå fint og at jeg ikke skal bestille meg privat ultralyd. Vi får vente til vi skal. Jeg føler meg litt kald da men får å klare dette psykisk så må jeg bare holde fokus på å kose meg med svangerskapet og tiden som kommer. til Hildegard som titter innom boka mi og passer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 5. juni 2007 #56 Del Skrevet 5. juni 2007 Må jo høre om det går bra med deg . Gratulerer med 10+1! Kjenner varmen tar meg, begynner å bli hissig .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #57 Del Skrevet 6. juni 2007 Vært hos legen i dag. Boldtrykket er fremdeles lav og skal tilbake til jobb på mandag dog 50% tilbake da. Har sittet inne det meste av dagen, det er for varmt for meg der ute nå. Skal til et vennepar på grilling og det skal bli snadders! tar med hunden sånn at han får leke litt sammen med en som er i samme alder som han, samme rase også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #58 Del Skrevet 12. juni 2007 Oppdaterer her også. Fikk ikke komme tilbake på jobb og er sykmeldt i ytterlige 1 mnd. Blodtrykket har sunket enda mer og B12 prøvene var ikke bra. Var på UL igjen i går pga blødninger. Det gikk kjempebra med den lille. Er kommet lenger enn vi trodde og er nå i uke 13. Krabatten var så svært livlig og vi fikk ingen bra bilde av den. Nå er det bare nedtelling til neste UL som finner sted den 1.aug. Vi gleder oss Har bare slappet av i dag og hørt op musikk, tatt frem noen gamle Dum Dum boys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 13. juni 2007 #59 Del Skrevet 13. juni 2007 Hurra for uke 13!! Håper blodryket og B12en blir bedre :smile: ! Går bra på denne siden også. Husbond har bygget rede på den maskuline måten, han har funnet ny bil til oss, en som ikke stopper av seg selv i rundkjøringer ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 18. juni 2007 #60 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei! Har aldri vært innom din dagbok, men nå har jeg lest litt må jeg innrømme. ville legge igjen et lite spor etter meg, og jeg kommer nok til å komme innom igjen . Nå er du vel tilogmed kommet over i uke 14... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå