Gå til innhold

INTERIØRDILLA?


Leo

Hvilket interiørmagasin er din favoritt?  

  1. 1. Hvilket interiørmagasin er din favoritt?

    • Bonytt
      5
    • INTERIØR Magasinet
      5
    • Elle Interiør
      3
    • Bo Bedre (Dansk)
      1
    • Elle Decoration (Engelsk)
      1
    • Maison
      1


Anbefalte innlegg

Jeg kjøper heller ikke mye designmøbler, men jeg bruker bladene som inspirasjon. Ideene bruker jeg til å skape mine egne ting/løsninger. Siden vi flyttet inn i ny leilighet i november har jeg laget hodegjerde til sengen, "hallmøbel" m/sitteplass og knagger samt hundeseng. Jeg er m.a.o. ofte observert på balkongen med sag og drill.

Ikke for å skryte, men jeg er faktisk ganske god til å snekre, skru, sage og lakke/male, så resultatene blir faktisk utmerket og jeg får masse skryt for "designmøblene" mine. (Jo, det ble litt skrytete, men men :briller: ) Jeg driver ikke med dette av ren nød, men fordi de tingene jeg vil ha rett og slett ikke er produsert ennå evt. koster 70.000 og må spesialbestilles fra Italia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NastyNice

Synes at de norske bladene er elendige.. for mye reklame og designer-møbler.

Jeg elsker den nordiske stilen, har selv innredet leiligheten i denne stilen. Det var ikke det jeg siktet til, da jeg skrev at jeg helst ikke leser disse bladene. Jeg tenkte mer i retningen til Lea... Synes det er altfor mye reklame og annent unyttig info i disse interiørmagasinene. Men som sagt, jeg dømmer ingen som ikke mener det samme som meg.

Synes bare at mag. minner meg mer om saglsheftene til diverse møbelkjeder enn om interiørblader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lker å følge med og kjøper de bladene jeg kommer over. Er veldig glad i rene linjer og å leke med farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...