Arwen Skrevet 11. februar 2003 #1 Del Skrevet 11. februar 2003 ting som faktisk er sagt i retten i USA - ord for ord - stenografert ned og publisert av rettsreportere, - som forsøkte å holde seg alvorlige mens disse ordvekslingene faktisk fant sted. ______________________________________ Sp: Er du seksuelt aktiv? Sv: Nei, jeg bare ligger der. ______________________________________ Sp: Hva er fødselsdatoen din? Sv: 15. juli. Sp: Hvilket år? Sv: Hvert år. ______________________________________ Sp: Dette myasthenia gravis, påvirker det minnet ditt? Sv: Ja. Sp: Og på hvilken måte påvirker det minnet ditt? Sv: Jeg glemmer Sp: Du glemmer. Kan du gi oss et eksempel på noe du har glemt? ______________________________________ Sp: Hvor gammel er din sønn som bor sammen med deg? Sv: Trettiåtte, eller trettifem. Jeg kan ikke huske det. Sp: Hvor lenge har han bodd sammen med deg? Sv: Førtifem år. _______________________________________ Sp: Hva var det første din mann sa til deg da du våknet den morgenen? Sv: Han sa, «Hvor er jeg, Cathy?» Sp: Og hvorfor opprørte det deg? Sv: Jeg heter Susan. _______________________________________ Sp: Nå doktor, er det ikke slik at når en person dør i søvne, så vet han ikke om det før morgenen etter? _________________________________________ Sp: Den yngste sønnen, 22-åringen, hvor gammel er han? __________________________________________ Sp: Var du tilstede da bildet ditt ble tatt? __________________________________________ Sp: Så datoen for unnfangelsen var 8. august? Sv: Ja. Sp: Og hva gjorde du på det tidspunktet? ________________________________________ Sp: Hun hadde tre barn, ikke sant? Sv: Ja. Sp: Hvor mange var gutter? Sv: Ingen. Sp: Hadde hun noen jenter? ________________________________________ Sp: Hvordan endte ditt første ekteskap? Sv: Med døden. Sp: Og ved hvem sin død endte det med? ________________________________________ Sp: Alle dine svar må være muntlig, forstått? Hvilken skole gikk du på? Sv: Muntlig. ________________________________________ Sp: Kan du beskrive personen? Sv: han var middles høy og hadde skjegg. Sp: Var dette en mann eller en kvinne? ____________________________________________ Sp: Doktor, hvor mange obduksjoner har du utført på døde mennesker? Sv: Alle mine obduksjoner har vært utført på døde mennesker. ___________________________________________ Sp: Husker du tidspunktet da du startet undersøkelsen av kroppen? Sv: Obduksjonen startet rundt 2030. Sp: Og Mr. Dennington var død på det tidspunktet? Sv: Nei, han satt ved bordet og lurte på hvorfor jeg foretok en obduksjon. ___________________________________________ Sp: Er du kvalifisert til å avgi en urinprøve? __________________________________________ Sp: Doktor, før du utførte obduksjonen, sjekket du pulsen? Sv: Nei Sp: Sjekket du blodtrykket? Sv: Nei Sp: Sjekket du om han pustet? Sv: Nei. Sp: Så, dermed er det mulig at pasienten var I live da du startet obduksjonen? Sv: Nei. Sp: Hvordan kan du være så sikker doktor? Sv: Fordi hjernen hans var på pulten min i en beholder. Sp: Men kunne pasienten like vel ha vært i live? Sv: Ja det er mulig at han kunne være i live, og aktiv som advokat et eller annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 11. februar 2003 #2 Del Skrevet 11. februar 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 11. februar 2003 #3 Del Skrevet 11. februar 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 11. februar 2003 #4 Del Skrevet 11. februar 2003 Det verste er at det garantert er menn som har stilt spørsmålene! GENIALT!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. februar 2003 #5 Del Skrevet 11. februar 2003 Sp: Doktor, hvor mange obduksjoner har du utført på døde mennesker? Sv: Alle mine obduksjoner har vært utført på døde mennesker. Den var god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvana Skrevet 11. februar 2003 #6 Del Skrevet 11. februar 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 11. februar 2003 #7 Del Skrevet 11. februar 2003 koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 11. februar 2003 #8 Del Skrevet 11. februar 2003 ja ja det er ikke lett og få sagt det man vil og likevel virke smart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donborwen Skrevet 16. februar 2003 #9 Del Skrevet 16. februar 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 16. februar 2003 #10 Del Skrevet 16. februar 2003 KNALLBRA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå