Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Jeg har vært mye syk i høst og også vært operert. Etter operasjonen har jeg vært plaget av hyppige utbrudd av røde varme flekker når jeg f.eks. går en tur. Det kan begynne på kinnene eller på ørene. Også hender og lårene er utsatt. En slektning av meg mente jeg kanskje har den femte barnesykdom men jeg har lest om det, og jeg har ikke kløe. Jeg har snakket med legen og legen mente det var allergi etter tråden operasjonsåret, men det er flere uker siden stingene er fjernet.
Amanlis Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Tar du medisiner? Enkelte medisiner har symptomene du beskriver som bivirkning.
Bambine Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Kan det være varmeutslett siden det kommer i forbindelse med aktivitet. Selv er jeg plaget av det og det minner om det du beskriver, men det forsvinner når jeg får roet meg ned og avkjølt meg litt.
Gjest ts Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Jeg har aldri fått det før og jeg går meg ikke varm før jeg får utslag. I høst fikk jeg attarax av legen for å få sove. I begynnelsen fikk jeg ikke varmeutslag men kanksje disse medisinene gjør at jeg blir rød og varm? På sykehuset under og etter operasjonen vet jeg ikke hva de ga meg, men det var morfin, kvalmestillende, og flere sorter smertestillende. Det var etter operasjonen at problemet oppstod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå